Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Og gratulerer, jeg ventet med å si noe før noen bemerket det - bivirkning etter bruk av anabole steroider, vanligvis er jeg forsiktig med å kaste sånn ut da noen tilfeller er vanskelig å skille, men her ser man østrogen har kost seg ekstra tydelig for å si det sånn.

Haha, for noe tull :nei: Mannen har bare store brystmuskler, han har ikke gyno. Stor forskjell.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Gynecomastia

 

Pure Glandular. In bodybuilders, this may be a result of the use of anabolic steroids.[5] Due to excess testosterone levels from steroids, which is converted to estrogen, bodybuilders and other athletes are sometimes afflicted with gynecomastia in its purest form. Gynecomastia in lean men is usually only a breast tissue gland with little to no adipose tissue. Proper treatment of pure gynecomastia can be done only by excision of the breast tissue, which in the case of bodybuilders is by itself sufficient to achieve a flat nipple-areola complex. Liposuction is only rarely necessary.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Thank you Ondskap

 

Edit: og artikkelen du linker til ? Wikipedia? Ærlig talt? :p Nothing to discuss.

Edit2: Sukk, det har igjen med et hav av samspill av hormoner igjen, hvor negtiv feedback til hypthalamus spiller en vesentlig rolle, nå orker jeg ikke nok ei gang å dra en lang forklaring, men østrogen er et av samspilla som stimulerer til fettproduksjon i bryst hos menn - som en bivirkning av f.eks tiførsel av testesteron. Derav begrepet "østrogen har kost seg" Kall det gjerne legehumor om du vil.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Nothing to discuss? Du skrev:

 

Og gratulerer, jeg ventet med å si noe før noen bemerket det - bivirkning etter bruk av anabole steroider, vanligvis er jeg forsiktig med å kaste sånn ut da noen tilfeller er vanskelig å skille, men her ser man østrogen har kost seg ekstra tydelig for å si det sånn.

 

Det eneste jeg påpeker er at det er ingenting som tyder på at "østrogen har kost seg". Mannen har ikke antydning til gyno. Det er kun muskelmasse på brystet hans, og ingen antydning til overdrever fettansamling.

 

Neste gang kan jeg linke til Pubmed, bare for å forvirre enda mer.

Endret av Discipline
Lenke til kommentar

(...) Mannen har ikke antydning til gyno. Det er kun muskelmasse på brystet hans, og ingen antydning til overdrever fettansamling.

 

Du får med deg at det faktisk er "mannen" på bildet du diskuterer med? :p

 

Den mannen er en random tysk person jeg fant på nettet.

Lenke til kommentar

Du mener Dukien har antydning til å få pupper? Kan jeg ikke si meg enig i, desverre. Kroppen til Dukien er jo mer eller mindre perfekt.

 

Nope, som sagt. Synes personlig Dukien har litt bryst muskler, men absolutt en bra kropp. Men har ikke lest hele diskusjonen, kom inn på slutten :w00t:

Lenke til kommentar

Du mener Dukien har antydning til å få pupper? Kan jeg ikke si meg enig i, desverre. Kroppen til Dukien er jo mer eller mindre perfekt.

 

Du sa jo at du ville ha kroppen til mannen på bildet. Og du sier at han har antydning til pupper? Vil du ha antydning til pupper og ikke en, som du sier, perfekt kropp som Dukien? (Ikke bli FOR høy på pæra Dukien :tease: )

Endret av Flaav
Lenke til kommentar

Du mener Dukien har antydning til å få pupper? Kan jeg ikke si meg enig i, desverre. Kroppen til Dukien er jo mer eller mindre perfekt.

 

Du sa jo at du ville ha kroppen til mannen på bildet. Og du sier at han har antydning til pupper? Vil du ha antydning til pupper og ikke en, som du sier, perfekt kropp som Dukien? (Ikke bli FOR høy på pæra Dukien :tease: )

 

Det var ikke jeg som nevnte antydning til pupper, og det var biskop som begynte å snakke om Dukien.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er egentlig litt juks mtp. at bildet ble tatt rett etter pumping. Så veldig mye muskler har jeg ikke.

 

Kostholdet varierer litt, men stort sett maks 3 måltider om dagen:

Frokost

Middag etter trening

Litt kveldsmat de dagene magen skriker.

 

Helgene er omtrent det samme. Er ikke så nøye med hva jeg spiser, tar det jeg har lyst på de forskjellige dagene.

 

Løper (60-70 min) annenhver dag hvis beina tillater det, og pumping annenhver dag.

 

 

Gleder meg til å teste de nye "skoene" i morgen: :w00t:

post-38740-0-75625400-1302895185_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...