Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!


Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Gjest Danielle

Hvorfor gir du deg ut for å være pedofil på nettet? Er der sånn du får tenning?

 

Hvor syk går det an å være.

Hvis du hadde lest første siden så ville du ha vist det. Jævla idiot.

 

Ok, idiot.

 

Jeg mener på sider som dette. Å late som han har vært på NRK P1.

 

Fordi det er på tide at pedofile også kan leve i samfunnet og føle seg likeverdig.

 

Late som jeg har vært på nrk, herlighet...har dessverre ikke tid til slik useriøsitet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest ikke lett å stå frem

har nå lest nær sagt alle sidene i tråden og finner meg igjen i masse av hva Daniel skriver om.

 

synes det er flott at du setter dine følelser på trykk om dette, Stå PÅ!

 

dog så er jeg personlig ikke intersert i så unge jenter som pedofile tiltrekkes men anser meg da mer som hebefil...( dette har vært vansklig å innrømme for meg selv)

 

jeg har aldri forsøkt å leve ut min legning , da jeg først og fremst kan bruke fantasien slik som Daniel og skriver at han gjør. Men det er en kamp hver eneste dag da jeg føler at det livet jeg lever ikke er det jeg egentlig vil ha men ikke kan få.

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

har nå lest nær sagt alle sidene i tråden og finner meg igjen i masse av hva Daniel skriver om.

 

synes det er flott at du setter dine følelser på trykk om dette, Stå PÅ!

 

dog så er jeg personlig ikke intersert i så unge jenter som pedofile tiltrekkes men anser meg da mer som hebefil...( dette har vært vansklig å innrømme for meg selv)

 

jeg har aldri forsøkt å leve ut min legning , da jeg først og fremst kan bruke fantasien slik som Daniel og skriver at han gjør. Men det er en kamp hver eneste dag da jeg føler at det livet jeg lever ikke er det jeg egentlig vil ha men ikke kan få.

 

Hei! Så fint at du bidrar i diskusjonen og forteller om deg selv:) Vet hvordan dette er, så om du vil ha noen å snakke med så er mailen min [email protected]. Prøver å få til et hjelpeapparat, men det har vi ikke enda, så det er viktig å ha noen å prate med.

Lenke til kommentar

Kan ikke folk bare sjekke igjenom tråden istedenfor å stille samme spørsmål haugevis av ganger?

Jaaa, for alle elsker å gå igjenom 700 innlegg for å spørre ett spørsmål.

 

Det er ikke nødvendig å gå gjennom alle innleggene, heller bare sjekke de første sidene, så får man svar på de fleste spørsmålene man ønsker svar på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest anonymm

Hey, spør bare raskt her. jeg er 21 og syns jenter på 15 er så snertne og kunne tenkt meg å holdt på med ei jeg kjenner på 15. ikke seksuelt men sammen liksom. er jeg pedo da? har også ei veninne på 14 som er sykt pen men kunne aldri tenkt meg å holdt på med hennne. tenkt på hvordan det er å kysse hu men ikke noe jeg vil gjøre pga alderen.

Lenke til kommentar

Hey, spør bare raskt her. jeg er 21 og syns jenter på 15 er så snertne og kunne tenkt meg å holdt på med ei jeg kjenner på 15. ikke seksuelt men sammen liksom. er jeg pedo da? har også ei veninne på 14 som er sykt pen men kunne aldri tenkt meg å holdt på med hennne. tenkt på hvordan det er å kysse hu men ikke noe jeg vil gjøre pga alderen.

Nei. Pedofile tiltrekkes av pre- og peripubertale barn. Det du snakker om er hebefili.

Endret av Enzyme X
Lenke til kommentar

Det er faktisk en usedvanlig interessant tråd som det absolutt er verdt å lese i sin helhet. Dessuten er det vel ikke en bestemt alder man tenner på, uansett legning, men heller selve utseendet.

 

Absolutt enig i at denne tråden har vært interessant! Har dessverre gått glipp av noen sider pga travle dager og ikke tid til å lese meg opp igjen! :(

 

Hadde kanskje vært greit med en lett oppsummering (FAQ) i første post, bare for å ta det litt mer basic?

Lenke til kommentar
Hadde kanskje vært greit med en lett oppsummering (FAQ) i første post, bare for å ta det litt mer basic?

Da må mod involveres, ettersom TS er gjest..

 

Det er forresten utrolig passende at du deltar i denne tråden, med det nicket ;)

 

Burde ikke være noe problem å involvere mod.

 

Og joda, heldig med den.. :ermm:

Lenke til kommentar

Aner ikke om spørsmålet har blitt tatt opp før:

 

Er dette en situasjon som flere i din omgangskrets er kjent til? Hva sier de om det?

 

Han har fortalt 3 venner, ene har barn selv. Etter hva jeg har fått meg med, har alle vært gode venner både før og etter "avsløringen"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke lest de siste 10 sidene ca. men jeg prøver:

 

Du sier at du holder deg med seksuelle fantasier og ikke trenger utløp for dine fantasier i det virkelige liv. Når du har disse fantasiene, hva går de ut på? Kyssing, touching eller rett og slett fullbyrdet sex?

 

Kan svare på denne også jeg! :) (iallefall etter hva jeg husker)

 

Store deler av fantasiene er ikke seksuelt rettet, da går det på forholdet mellom han og barnet. Hvis det forekommer fullbyrdet samleie, er dette selvsagt en god og frivillig/ønsket opplevelse for begge partene.

Lenke til kommentar

Har ikke lest de siste 10 sidene ca. men jeg prøver:

 

Du sier at du holder deg med seksuelle fantasier og ikke trenger utløp for dine fantasier i det virkelige liv. Når du har disse fantasiene, hva går de ut på? Kyssing, touching eller rett og slett fullbyrdet sex?

Kan svare på denne også jeg! :) (iallefall etter hva jeg husker)

 

Store deler av fantasiene er ikke seksuelt rettet, da går det på forholdet mellom han og barnet. Hvis det forekommer fullbyrdet samleie, er dette selvsagt en god og frivillig/ønsket opplevelse for begge partene.

Vil bare legge til for å presisere, før noen misforstår (igjen): TS vet godt at en slik 'frivillig og ønsket opplevelse for begge parter' aldri vil være mulig i virkeligheten, kun i fantasien hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...