Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Heisann folkens, nettop begynt med LOL. Så lurte på om det var noen her som hadde lyst til å spille litt med en lvl 4 atm. Jrmaster35 eller Slompefisk heter jeg i spillet, er ikke sikker på om det er innloggings navn eller in game som trengs ;)

Endret av Jrmaster35
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann folkens, nettop begynt med LOL. Så lurte på om det var noen her som hadde lyst til å spille litt med en lvl 4 atm. Jrmaster35 eller Slompefisk heter jeg i spillet, er ikke sikker på om det er innloggings navn eller in game som trengs ;)

 

Adder deg så fort jeg har mulighet ;)

Du har ikke Skype/Ventrilo/Teamspeak også, slik at det blir enklere å prate sammen?

Lenke til kommentar

Heisann folkens, nettop begynt med LOL. Så lurte på om det var noen her som hadde lyst til å spille litt med en lvl 4 atm. Jrmaster35 eller Slompefisk heter jeg i spillet, er ikke sikker på om det er innloggings navn eller in game som trengs ;)

 

Adder deg så fort jeg har mulighet ;)

Du har ikke Skype/Ventrilo/Teamspeak også, slik at det blir enklere å prate sammen?

Har alle delene, kan ta det in game ;)

Lenke til kommentar

Hey!

Er stoka på å lære en ny hero, holdt på med Ryze en stund nå. Men føler at det blir for lett, med tanke på at han er easy. Lyst til å bruke en hero som er ganske hard å lære, samtidig moro og ganske så bra når du har lært deg den. Helst ikke bli så veldig fort nuka, så vil at den skal tåle litt.

Samme om den er assassin, mage,range eller melee.

 

Håper på mange positive svar :)

Endret av robinabc
Lenke til kommentar

Udyr... eller kanskje ikke.

 

Vanskelige champions ja. Sona er support, men kan gjøre veldig mye for laget. Hu gjør mye damage med passive og buffer teamet veldig bra med movement speed og healing. Nidalee kan spiller veldig bra om man får til ho. Ho er support/mage/fighter type. Kassadin kan være en champion som krever litt spilling før alle spellsa hannes blir utnytta fullstendig.

Lenke til kommentar

I ranked, er det noen champions som du ikke får bruke? Jeg hev meg på teemo i går siden de motsatte teamet valgte poppy som jeg skulle bruke, og noen i mitt team begynte med "Ok, this is GG. We lose because we have teemo" og noen andre ganger når jeg velger lux så begynner noen å rage også "Lux sucks endgame" ..

 

Jeg syns begge disse characterene er OK. Jeg får lux opp i 900 AP og da gjør hun nok skade.

Lenke til kommentar

Noen champions er jo bedre enn andre. Har teamet ditt mordekaiser f.eks. så er det jo instant win. Derfor han ofte blir bannet også.

 

man må planlegge taktikken utifra når man vil pushe det andre laget. Om man velger earlygame champions så vil man måtte pushe og skaffe kills tidlig for å gjøre opp fattigere damage endgame.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

The Rainman spilte seg til rank #1 i ranked med å maine Teemo, og jeg ser han bannet / spilt på streams hele tiden. Problemet er bare at det er mange dårlige teemoer som ødelegger for resten.

 

Er veldig får karakterer som virkelig ikke bør brukes, etter de siste 5-6 patchene har det blitt utrolig balansert, er vel bare karma som ikke funker noe særlig i soloQ da hun er alt for lagbasert og krever at laget ditt ikke er idioter. Fiddles er vel heller ikke noe særlig stas, spess etter nerfen, men om du er knallgod på en karakter så skal det en del til for at du fialer max.

 

Rokudan er vel også en plass mellom 1700-2200 og spiller lux hele tiden på stream, det er igjen bare ignoranse fra laget ditt. Om du derimot velger teemo etter at caitlyn, ashe og tristana har locka inn (idiotisk å allerde ha den lineupen, men man trenger ikke å ha salt i såret), så fortjener du litt syt. Evt om du velger f.eks caitlyn til ett veldig lategamebasert lag, men lux scaler mye bedre enn caitlyn, så det problemet er ikke så gæli.

Lenke til kommentar

Jack in the Box i buskene + lure fiende med et potensielt kill = kan potensielt ende med et for deg :D Dette krever jo at du spiller han riktig, og vet når du skal gjøre hva.

 

Spiller du riktig, har map awareness, klarer å følge med hva andre har, så klarer du deg ganske fint. Som sagt tidligere, handler bare om å spille championen riktig.

Endret av Lednar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...