Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

merkelige greier....

 

Indeed. Merkelig og fryktelig irriterende. Har sjekka at det ikke er internet og har nettopp reinstallert LoL og Windows 7. Så det skal ikke være problemer der. Har lest på forumet til LoL at det kan være deres servere som skaper problemet. Overbelastning eller noe sånt.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Høres ut som det er problemer med sending og mottak av pakker mellom deg og serveren.

 

Har også lest at slike ting kan skape problemer som for eksempel at en spillers posisjon ikke oppdateres. Da kan det se ut som han teleporterer rundt på brettet, og du kan ikke targete han.

 

Lenge siden jeg har sett akkurat det skje nå da.

Lenke til kommentar

Noen andre som har meldt seg på i Alienware LoL competition?

 

Link?

 

http://www.alienwarearena.com/event/clashofchampions

 

Laget vårt var nummer 509 som meldte seg på! :D Blir gøy!

ffffffffffffffffffffffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

 

---

 

Spillte btw en runde med en kompis nå nettopp. Fikk 3 retards på laget hvor to feedet og den siste flamet konstant. Endte med at hun skulle tanke med Katarina, jumpet 5 folk, ulitet, døde på flekken mot et feedet team. Etter dette begynte hun konstant å hakke på meg som junglet med Shaco fordi jeg henta buff istedet for å drepe meg selv med henne.

Får vondt av slike folk... Ikke har de nok med og feede, men de er nødt å flame folk som ikke gjør noe galt også. Stakkars Sonaen vår ble mobbet fra start til slutt fordi hun ikke hadde noen kills :nei:

Lenke til kommentar

Du sier ikke det. Det er for mange av de folkene ute å går. Spesielt de som skal sitte å lære alle andre hvordan de skal bygge characteren og hvilke spells man skal bruke til enhver tid.

er desverre det ja... mens vi er inne på det: Noen som rakk å teste Tribunal før det gikk ned igjen?

Lenke til kommentar

Noen som har lyst til å spille med en som er lavere lvl? Er kulere å spille med 1-4 i arranged enn alene. Skjønner visst lvl 20+ ikke keen på å spille med lav lvl summoners.

 

FYI, er lvl 9 and climbing!

 

Det er jo nesten det gøyeste! :D

 

Dra fram en weird item build på en champion for så å dominere. :dribble:

Lenke til kommentar

Nokon som er med på eit 3v3 normal game? Tar ein evighet å finne game når man er 2 stk =\

hø? jeg finner nesten instant når jeg spiller med en annen/alene

Rart eg og bror min stod 10min i kø på 5v5 før vi skifta til 3v3. Der måtte vi vente 7min før vi fant ein match.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...