Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for tips. Har alltid vært en konsoll-gamer, så data kunnskapen er rimelig på bunn. Men startet med LoL for en stund siden på en gammel skole pc, og det var ingen god opplevelse. Det viktigste er egentlig at den kjører League uten problem. Batteri tid er ikke noe problem, da den bare blir brukt i korte perioder på skolen!

Lenke til kommentar

Hvis dette er de 10 første ranked games denne sesongen så er det slik at de 10 første games bestemmer hvilken league du kommer i. Alt fra bronze 5-1, silver 5-1, gold 5-1, platinum 5-1, diamond 5-1 og challanger.

Dette systemet erstatter det gamle (som var mye det samme bare uten diamond.

Bronze: Between 0 and 1149 (Team: 0-1249) (Bottom 32%)

Silver: Between 1150 and 1499 (Team: 1250-1449) (Top 68%–13%) Majority of Active Player Base

Gold: Between 1500 and 1849 (Team: 1450-1649) (Top 13%–1.5%)

Platinum: Between 1850 and 2199 (Team: 1650-1849) (Top 1.5%–0.1%)

Diamond: 2200 and above (Team: 1850+) (Top 0.1%)

Lenke til kommentar

Noen som gjør det sykt bra med engang de tester nye champs? Testet forøvrig zed siden han er f2p. Gikk 10-0-3 før jeg døde og endte opp med stats som 19-9-15 elns, døde endel ganger fordi jeg begynte og splitpushe da laget mitt ikke greide og focuse i tf's.

 

Så kjøpte jeg jayce igår, aldri spilt han før. Spilte første runde nå, endte opp med 10-0-7 og carry'et laget mitt ganske hardt, vi lå ann til å tape da draven hadde 10-3-2 etter 25 min ish.

 

Er normal det her men.

Lenke til kommentar

Noen som gjør det sykt bra med engang de tester nye champs? Testet forøvrig zed siden han er f2p. Gikk 10-0-3 før jeg døde og endte opp med stats som 19-9-15 elns, døde endel ganger fordi jeg begynte og splitpushe da laget mitt ikke greide og focuse i tf's.

 

Så kjøpte jeg jayce igår, aldri spilt han før. Spilte første runde nå, endte opp med 10-0-7 og carry'et laget mitt ganske hardt, vi lå ann til å tape da draven hadde 10-3-2 etter 25 min ish.

Er det noen flere her som har millioner på bok?

 

Kjøpte meg en ny Mercedes nå, og er nede i tre millioner. Føler meg nesten litt blakk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

nei men du skal jo ha en sjanse til å få en champ som ikke er helt udugelig, fra trynd reroll soraka reroll riven mot en fullt ranged ap team -_-

Om du synes det er så ille, så burde du kanskje bare la være å spille ARAM. Verken Tryndamere, Soraka eller Riven er ille i ARAM.

Lenke til kommentar

Begynte å spille Shyvana før patchen siden jeg likte frost skinnet, på bronze/silver lvl har ikke folk sett Shyvana på lenge virker det som, så det er jo ganske easy da. Jungle er litt mer tricky i og med at man burde gå lifesteal quints som jeg ikke har, men går helt greit uansett. Er første gang på lenge jeg har gått madreds/wriggles i stedet for spirit stone, noe som førte til midlaners som ikke hele tiden var like fornøyd, men har vunnet alle Shyv rundene uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...