Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så bestemmer mid og jungle for å feede så vi taper. Jungle 0-7.

jeg har selv vært jungler i games hvor jeg har "feeda" med 0-4 etc.

selv om jeg warder red og blue, så kan jeg ikke være begge steder samtidig.

når jeg da var bot, invada 1 fra top min top.

når jeg var top invada enemy jungler bot.(ja, jeg kan spawntidene på red/blue)

 

jeg spurte sikkert 100 ganker om top/mid eller bot/mid kunne hjelpe å angripe når dem invada min jungle og hjelpe å warde.

men nei, dem nekta. er viktigere å farme sin egen lane og heller rage på jungler.

hvis jeg prøvde å counterjungle så kom deres lanes for å drepe meg.

 

så det enda med at jeg ble frastjålet masse av min farm, kom langt bak lvl'messig og fikk langt mindre penger.

(+ alle wardene koster meg også godt med penger siden ingen andre gidder warde)

om jeg var så uheldig at jeg traff en enemy i min jungle, dem snek seg forbi en ward mens den var tom, el tok en anna vei inn, så døde jeg.

 

så jeg var super-low lvl. lav creep score, lite gear og ca 0-5 i score.

og selvfølgelig alt er min feil siden jeg er noob jungler. "l2p fucktard".

Lenke til kommentar

Elsker at folk whiner om feeding når de ser noen har en dårlig game. Ingen er på top 100% og mange variabler avgjør kamper. Er selv en ganske ok spiller, men har hatt games jeg har vært 0-6 også. Tror heller ikke du er så feilfri så bare å puste ut, glemme den matchen og fortsette å spille. Klarer du ikke det tror jeg du burde finne deg et annet spill du faktisk liker å spille. Tar dette lite seriøst og spiller for å ha det morsomt.

Lenke til kommentar

Det er så utrolig mange som klandrer laget sitt hele tiden, eks.:

 

- Personer som klandrer den siste personen visst de taper en 4v5, spørsmålet her er jo hvorfor man initierer til en teamfight når man mangler en.

 

- Personer som syter for at en lane taper, som sagt så er det et lagspill, så du er selv del ansvarlig visst en lane taper.

 

Konstant syting hjelper så absolutt ikke, lane-switch, invade, lane-pressure eller noe lignende gjør! Man skal ikke regne med noen ting, man skal reagere ut ifra hva som skjer, ikke hva som kunne/burde ha skjedd.

 

Sier ikke at troll osv ikke finnes altså, er absolutt situasjoner der det faktisk er laget som ødelegger kampen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Såklart klandrer jeg jungler og mid når de feeder så hardt. Og har games noen ganger hvor jeg gjør det shitty. Heldigvis så gjør andre det bra så da pleier vi og vinne. Mest når jeg tester nye champs og builds.

 

Men jeg pleier som regel alltid og gå + i kd. Og prøver ofte å call'e objectives, som dragon osv for at laget mitt skal vinne.

Lenke til kommentar

Tror heller ikke du er så feilfri så bare å puste ut, glemme den matchen og fortsette å spille. Klarer du ikke det tror jeg du burde finne deg et annet spill du faktisk liker å spille.

Hva snakker du om nå egentlig? Jeg er da super rolig. Posten min var et svar på en tidligere post, derav "". Jeg har på ingen måte raga. Prøver bare å få karen til å se ting fra en junglers perspektiv. Hvordan det ikke nødvendigvis er jungelen sin feil selv om han "feeder".

 

Edit: jeg er på ingen måte feilfri. Blir bare irritert når jeg ser folk rage på jungleren når det nødvendigvis ikke er hans feil

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Positiv kpd gjør deg ikke til en bra teamplayer. Vennligst les og forstå mitt forrige innlegg til deg, så gjør jungelen din det kanskje bedre i neste game.

 

Og husk, buy a ward save a gank.

Kanskje ikke, men ihvertfall så hjelper det teamet mitt om jeg går 16-4-16 med nidalee. I forhold til 16-25-15 f.eks.

 

Og folk hater mye mindre om du går i + enn om du går i minus. Bare prøv og gå i minus skal du se flames'a komme fortere enn minion waves.

Lenke til kommentar

Om man kjøper IP boost som varer så så lenge, vil man da få dobbelt ip boost om man kjøper enda en som går på tid ? Siden jeg fikk IP boost for fire wins gratis + at jeg hadde vanlig så da fikk jeg hvertfall dobbelt :p Regner med at om man kjøper 2 ip boost som er basert på tid vil bare tiden vare lenger ?

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Ganske ny i LoL. Er bare lvl 19, men har endel litt mer erfarne kamerater som viste meg spillet. Så jeg føler jeg har lært ganske mye på den tiden. Har spilt aller mest top og mid, og litt support. Men nå som jeg nærmer lvl 20 og kan begynne på runes, så tenkte jeg å prøve ut jungle.

Noen som har noen tips til fine junglere å starte med?

Lenke til kommentar

Nesten alt kan jungles i dag. Anbefaler tanky junglers i starten som Olaf og Udyr. Vanskeligere å gjøre noe totalt galt i starten da.

 

Jeg har hatt ganske mye bra kills med zac som jungler siden han kan ambushe ganske bra med slingshot ability, Jeg foretrekker junglere enten med stealth eller med en form for charge ability så du kan komme deg fort til enemies når skal ganke så de ikke kommer seg unna så lett, Men det er hva jeg syntes er best personlig , Hvem som er de best i forhold til patcher/season osv er jeg usikker på men har sett generelt mange som spiller shaco blant annet.

Lenke til kommentar

Noen andre som begynner og bli dritt lei folk som rager og skylder på alle andre en seg selv om man taper eller taper en fight ? skjønner ikke hva folk har som problem når de setter seg ned for og spille og kose seg så ender de opp med og bli iriterte,sure og grinete hele tiden. Skulle ønske folk raporterte flere uhøffelige spillere som bare griner og rager :p

Lenke til kommentar

Noen andre som begynner og bli dritt lei folk som rager og skylder på alle andre en seg selv om man taper eller taper en fight ? skjønner ikke hva folk har som problem når de setter seg ned for og spille og kose seg så ender de opp med og bli iriterte,sure og grinete hele tiden. Skulle ønske folk raporterte flere uhøffelige spillere som bare griner og rager :p

Lenke til kommentar

Noen andre som begynner og bli dritt lei folk som rager og skylder på alle andre en seg selv om man taper eller taper en fight ? skjønner ikke hva folk har som problem når de setter seg ned for og spille og kose seg så ender de opp med og bli iriterte,sure og grinete hele tiden. Skulle ønske folk raporterte flere uhøffelige spillere som bare griner og rager :p

 

Ja det er ganske plagsomt. Jeg bruker alltid å rapportere, selv om jeg vet det ikke hjelper. Har spillt siden lenge før The Tribunal kom ut og jeg merker null forskjell siden det kom ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...