Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

jeg har ikke spilt så utrolig lenge og tar ikke spillet særlig seriøst, jeg spiller for og underholde meg selv og mener de som alltid flamer og griner burde ordne seg premade eller spille med venner, Skjønner bare ikke mentaliteten til disse folkene når de griner så mye som de gjør til tider, bare skriver nood og idiot, Man skulle ikke tru at folk var mennesker i lol siden en menskelig feil er ikke godkjent i dette spillet . Idiotisk miljø og det ødelegger så utrolig mange spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller som regel normals (ranked noen ganger med venner) og hver gang vi ikke har full group er det som regel en flamer med oss. Flamer meg og teammates for ingenting. Bruker som regel å si at dette er normal, vi spiller for å ha det morsomt og ignorerer han om han ikke holder kjeft. De bruker som regel ikke å holde kjeft så blir nok /ignore uansett. *sigh* moba commuinty in a nutshell

Lenke til kommentar

Er det noen mulighet for aa se extended match history?

 

Jeg hadde en match for en god stund siden hvor jeg fikk flere kills en minutter spilt (normal 5v5, ingen afk) Tror jeg hadde noe rundt 25 kill naar de surrendra paa 21 minutter. Vil veldig gjerne finne den matchen igjen for aa se flere detaljer.

Lenke til kommentar

Prøver å finne meg en ny jungler å lære meg. Har den siste tiden spilt utelukkende Vi og Nocturne, men etter Vi- og SpiritLizard-nerfene samt at Nocturne bare er en midt-på-treet champion ønsker jeg å utvide repertoaret mitt. Kjøpte meg Fiddlesticks i dag og har fått testet han ut i et par Coop-vs-bots-games. Førsteinntrykket var litt "meh" da jeg egentlig foretrukker å spille bruisere og assassins, men jeg skal selvfølgelig gi han noen flere sjangser før jeg legger ham helt fra meg. Skulle jeg og fugleskremselet ikke finne tonen kunne jeg tenke meg å prøve en av "flavor of the month-champ'ene". Nå har jo så og si alle de populære junglerne blitt nerfet i de seneste patchene så Voli og Nasus er nok de neste på lista, dessuten virker de etter min mening ganske kjedelige. Kunne heller tenke meg å prøve Xin Zhao, J4, Elise, Udyr eller Hecarim. Flere av disse er blitt nerfet men spilles fortsatt hyppig, så jeg lurer rett og slett på hvem av disse som er mest OP/i størst grad kan bære soloq-matcher fra junglen.

 

Ble litt wall of text, dette. Tl;dr: Junglere - Xin Zhao, J4, Elise, Udyr, Hecarim - hvem er sterkest i YOLOQ?

Lenke til kommentar

 

Ble litt wall of text, dette. Tl;dr: Junglere - Xin Zhao, J4, Elise, Udyr, Hecarim - hvem er sterkest i YOLOQ?

 

Min erfaring er ingen av de, Lee sin,zac,shaco og volibear er junglere jeg hater og spille mot, Lee sin pga han kan komme seg fort inn og ut av fighter + at om han kommer bak deg etter lvl 6 sparker han deg mot fiender = secured kill, Shaco er stealth og kan fint ganke lett bak turrets og midt i lane fights. Zac har jo den utrolige op slingshotten som fint gjør så han kan hoppe fra bak trær og over alt for og ganke/slowe og secure kills til lane + at han har bra regen om du plukker opp det han mister via passive

Lenke til kommentar

Kommer helt an på hva du foretrekker. Jeg spiller stort sett Jarvan, Xin Zhao, Udyr eller Shaco.

 

Jarvan og Xin Zhao er fantastiske sterke unglere. Begge har gode early ganks, er tanky, mye base damage, armor shred og to potensielt gamechaning ults.

 

Udyr har ekstremt god cleartime, er veldig god i duels (tar lett solo laners 1v1 selv med mindre items). Han har gode ganks i tillegg, og er ekstremt mobile.

Endret av unntatt
Lenke til kommentar

J4 og Xin Zhao sine ults kan være game changing til både det gode og det vonde. Enten klarer Xin å separere riktig target eller så klarer han å slenge feil target av gårde. Samme med J4 da han kan sperre hele laget fra å få gjort noe som helst i enkelte situasjoner. Personlig liker jeg best å jungle med tanky-bruisers som Udyr, Olaf og Vi. Før brukte jeg WW mye, men han er ikke like viable nå lenger. Litt synd da han umulig kan dø i jungle på noe som helst måte så lenge han auto attacker.

Lenke til kommentar

Hecarim er den sterkeste jungler akkuratt nå. Men elise er utrolig bra jungler, har helt syke ganks. De 2 gangene jeg har junglet hun. Og jeg jungler så å si aldri har jeg gått 13-1-1 og 6-1-0. Har endt med at andre laget surrender.

 

Combo'en her er HAM! Human form: E-W-Q. så over til spider for. W- evt E hvis de løper også finish off med Q.

Lenke til kommentar

Er enig i at Elise har mye damage early game, men den faller fort av late game og hun bygger heller ikke så ekstremt tanky i forhold til andre junglere.

 

 

Jarvan og Xin Zhao er syke i de rette hender, anbefaler at du begynner med en av de om du vet hva du gjør. Men det er vel "enklere" å carrye med Udyr.

Lenke til kommentar

Da blir det nok Xin Zhao eller J4. Har lenge hatt lyst til å prøve Hecarim, men da det var det nå overnerfede SpiritLizard-itemet som gjorde ham så sterk tror jeg han komme til å falle av i tiden som kommer. Har spilt litt Lee Sin men han virket såpass svak at jeg ikke er villig til å legge inn en masse tid i å bli virkelig god med han. Zac er ganske artig å spille men var ikke helt min type champion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...