Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Synes nesten jeg burde få LP og ikke miste når jeg har en match som det her. Og hvis du ser på de andre på laget mitt.

 

Mistet 14 LP, ikke det største men veldig annoying når du prøver og komme deg ut av en league hvor det er en som er afk vær 3. match.

 

Det er jo problemet når du spiller Yorick. Om laget ditt gjør det dårlig så er det ikke mye du kan gjøre :p

 

Om du spiller en top laner som er god å roame (f.eks Riven) kan du påvirke gamen mye mer og du kan carrie helt selv. Jeg føler Yorick trenger et godt lag for å gjøre det bra.

 

Det er også sånn at det er et lagspill, og om laget ditt presterer dårlig fortjener du å tape, selv om du går 30/0.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket nivå spiller du på? Kan anbefale å bli en god support dersom man har lyst til å gå opp mange divisjoner på kort tid. Siden support er en ganske upopulært så er folk (særlig på lavt nivå) ganske dårlige i denne rollen relativt til andre roller. Man har dermed mulighet til å bidra med en veldig stort fordel for laget dersom man faktisk kan fylle denne rollen godt.

 

Support er også en rolle som blir veldig mye mer morsom jo høyere nivå man er på. På høyere nivå er det veldig stor sjangse for at en carry følger opp gode plays i tillegg til at man stort slett slipper flaming fra folk som tror at "KS" eksisterer.

 

Må bare sitere denne på nytt. Etter noen flere Sona-games i går innser jeg nå hvor sant dette er. Som du nevner er de fleste i bronze/silver svært svake supportspillere. Tror mye av grunnen til dette er at det sjeldent er noen som melder seg frivillig og at det i de fleste games ender med at en blir "tvunget" inn i rollen. Dette skaper dårlig stemning innad i laget allerede i champion-select, dessuten vil denne support-spilleren sjeldent anstrenge seg for å spille sitt beste.

Lenke til kommentar

hehe ja føler det samme, derfor jeg lærte top og jungle, når man blir last pick og noen andre velger support så sitter du igjen med dodge xD

 

Custom Map Skins

http://na.leagueofle...d.php?t=2962049

 

Maaan Vil så ha den :( 250 dollar på ebay. riven er en klar favoritt champ.

 

event-page.jpg

 

Spille alltid riven, vinn eller tap, går på youtube riven vs .... BestRivenNA vids poppe opp, ser på dem. lære mye av å gjøre det. Men har merket at riven combos er litt mer vanskelig med høy ping. gøy tho. red pot, 1 ward 4 hp pot, start med wraiths eller wolves solo med mid leash, 1-2 pots blir brukt, dinge lvl 2 før top, auto, Q, Auto,(Redpot) Q, auto, W, Q, ignite, død. snowball zee lane and rome zee map for the win.

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Om jeg setter ut sopper med teemo vil de soppene da gjøre mer og mer damage etterhvert som jeg kjøper items ? Altså soppene som allerede står ute ikke de jeg setter ut etter jeg har kjøpt items ?

 

Var en red post som bekreftet dette for noen uker siden, så ja, alle soppene du har på mappet fra før om du kjøper nye items eller levler opp R.

Endret av Jesse Pinkman
Lenke til kommentar

Hva syntes dere om Elise support. Er det viable?

 

Spilt det et par matcher nå å føler at "jeg" gjør så vi vinner botlane ganske lett, med damagen hennes. Føler også at hun er en support (Visst jeg kan kalle henne det) som gjør decent damage mid/lategame. Og at du ikke bare er der for å protecte ADC, osv. Men at du faktisk gjør litt for å drepe.

Lenke til kommentar

Joda funker vel det, har masse dmg med ingen til lite items. cc.regen , men har dårlig late game, finnes bedre support og elise mid/jungle eller top er mye bedre. Når man spiller mot elise så vinner man ikke lane, finnes ingen tradisjonell top counterpick, velger du yorick eller lee sin så blir det en passiv lane som er det beste utfallet. alt man gjør er å overleve lanen og knuse henne i teamfights. Dette er et perfekt senario der begge spillere har samme skill.

 

Lenke til kommentar

Siden han skal bruke den til skole, ville jeg heller sett på bærbare uten dedikert skjermkort. Selv Intel HD4000 skulle klare LoL uten problemer.

 

Budsjettet til studenter er sjeldent stort, og kravet til batteri er noe høyere enn hos en som ønsker god spillytelse.

 

PS! Det kommer alltid gode pcer på tilbud like før studiestart, som er siktet inn på studenter.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...