Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Jepp, de eneste tanksene som faktisk fungerer til en viss grad, er de med massiv CC (Alistar, Rammus) .

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, kan prøve litt til, har ikke prøvd så mye mid med han enda.

 

Noen som har noen gode tips om team tactics? Både jeg og teamet mitt har gjort det ganske bra i det siste sånn K/D messig, også når det gjelder early-pushing. Problemet er at vi ikke klarer og pushe ordentlig mot slutten, det som oftes skjer er at vi harasses så mye i forsøket på å pushe og ender opp med å bli kontret ganske hardt.

Kan hende det bare har vært uflaks i det siste, men begynner å bli litt lei nå som match historien er nesten totalt dekket med defeats :/

Lenke til kommentar

Utnytt overtaket til å ta ned enkle tårn, clear begge jungles og ta drage og baron. Vær forsiktig med diving, la AD carry ta ned tårn over tid. Dere bør også vurdere hvilken spillestil dere ønsker og velge champions etter det. Noen champions er veldig sterke i teamfights (eks: Kennen, Vayne, Cassiopeia), andre er perfekte til å få tak i og ta ned motstandere.som kommer litt for langt unna teamet (eks: Nautilus, Maokai, Nocturne, Anivia, Ashe).

 

Tilsvarende bør dere passe på så dere ikke setter laget i en dårlig situasjon. Har motstanderne f.eks. Nidalee eller Soraka er det ofte en dårlig idé å ha en poke-krig, enten intiate på dem eller unngå fights.

Lenke til kommentar

Galio er digg å kjøre mid. Han fungerer godt som en counter mot andre typiske mid champs fordi du kan stacke magic resist og likevel gjøre skade. Når jeg spiller Galio, har jeg full magic resist rune page med unntak av magic penetration reds. Har ikke skaffet meg mr. reds enda. Så kjøper jeg enten boots + 3 pots eller null magic mantle, og da ender jeg opp med masse ap såvel som mr. Resultatet blir at jeg gjør veldig mye skade og tåler mye. Abyssal Scepter er et veldig godt item på Galio. I likhet med Amumu kan en god Galio ult lett avgjøre team fights.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Digger når du greier å carrye et game som support.

 

Hadde et sweeeeeeet game med Soraka igår, snudde et ranked game som vi lå under 7/19.

 

(og med carrying så mener jeg nødvendigvis ikke at det er du som får killsa, men at du gjør det lille ekstra som gjør at laget ditt overrumpler det andre laget)

Lenke til kommentar

Gjort det samme med Lulu. Hun er ganske irri, enten dreper de teammates alt for fort og du kan bare se på at de dør rett foran deg, eller så kan de skje at du får inn skjoldet som redder en, ulti som redder en annen, speed/poly som redder noen andre eller alt på en gang =D Utrolig deilig ^^

Lenke til kommentar

Spill, spill, og spill enda mer.

 

Fortjener du høyere Elo, vil du etterhvert komme dit du hører til etter x antall games. For min del tok det nesten 600 games å komme til 1600+ der jeg er nå, og faktisk føler jeg fortjener å være.

 

 

Hvis du fortsatt skulle tro på "OMG ELO HELL UMULIG Å KOMME UT AV"-greia tho, legger jeg ved et bilde som motsier det faktum ganske fint.

post-175909-0-12602600-1340843050_thumb.png

Endret av SNORLX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Selv om i teorien skal det oftest være flest idioter på det andre laget, så har jeg hatt en periode de siste ukene hvor jeg alltid får komplette retards på mitt lag, og det andre laget spiller som om de hadde 3-400 ELO høyere.

 

Nå har det heldigvis snudd og nå har jeg en winstreak på 5 (spiller 1-2 games til dagen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...