Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

jeg "queuer" alltid med en polakk som aldri taper lanen sin, og det gjør ikke jeg heller. vi har vunnet alle matchene vi har spilt på grunn av full lane controll. et protip; når du spiller med en partner, ikke spill på samme lane. vinner dere top og bot er det som oftest gjort.

Enig med deg, kan v ære greit og av og til gå begge sammen, tar dere lanen fast er det jo tid for gankefest :) Men det å gå alene inn i spill, er som oftest forferdelig og ingen har noen som helst form for samarbeid. Laget kan eie i laning phase, så skal man spille sammen... uff!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

yes

fant LOL tråden

Jeg er ny på det spillet

Jeg har startet med å spille den så jeg har noen spørsmål:

1) Spillet mitt går veldig tregt, hvorfor er det spesielle programmer når det gjelder det?

2) Når man spiller LOL kan man spille med andre spillere. Jeg mener finnes det en verden, et kart eller noe sånt?

3) når jeg trykker på play så klarer jeg ikke å spille på PvP og heller ikke på Co-op vs Al? Ka e grunnen?

Endret av EzioAuditoreDaFirenze
Lenke til kommentar

1: Hvis fpsen din er lav så må du vel ta ned grafikken..

2: Det kan man, PvP - Game mode - Game map - Game type - Party

3: Du må kjøre igjennom tutorials først. så øve deg litt på Co-Op vs Ai.

 

 

Kjøpte Ezreal og amagawd skinsen i dag. 78 kr før 1 skin xD Min andre ai vs coop match.

Siden æ har kun spilt fiddle og soroka så har kun ap/magic pen runes så går AP ezreal, første æ ser i chatten... AP EZ.. omg nub build.. omg so bad.... omg.. ahhhhhhh.. kjempegøy xD

 

Så går 1:0:21 den matchen som ikke hjelpe saken xD. Ser at AD e mer nub friendly. Auto attack + Q all day..

Man kan enten begynne matchen med burst eller slutte kampen med burst = kills, som ap. den matchen ble det masse dmg ved starten og ingen finish. Ap e mer skillshot dependent, om du ikke treff så gjør du ingen dmg.

som ad så må du være innen 500 rangen ved auto attacks som da betyr at du e fucked om du blir grabba av darius/slows/fears/CCs generellt osv... Ap kan du være 800+, Spille keep away.. + 12 sec flash cd. supa nais

 

Så i dunno... noen andre som spille ezreal som har noe å komme med?

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Før har jeg alltid tenkt at det er smartest ta ned turret så fort om mulig, men i det siste har jeg sett en del på streams og der har jeg sett at de proffe ofte utsetter å ta ned turret, og da gjør de det ikke bare fordi de prioriterer farm. Noen som kan forklare hvorfor de gjør dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er vel heller det at de ser de får "ledig tid" så istedenfor å fyre ned toweret, hjelper de andre lanes.

 

Ellers er det helt klart en fordel å ikke måtte gå langt inn på mostanderens baneandel for å få farmet.

Lenke til kommentar

Jeg så clg mot star et eller annet i dag, med koreanske kommentatorer. Herregud så bra, 100 ganger bedre enn engelske. For en entusiasme, for en glede, og så latterlig morsomt :D

 

DOUBLELIFTTUUUUUUUUU

 

HAAAAAHWSHAAAT!

 

 

HAHA absurd YI da!

Endret av Everket
Lenke til kommentar

1: Hvis fpsen din er lav så må du vel ta ned grafikken..

2: Det kan man, PvP - Game mode - Game map - Game type - Party

3: Du må kjøre igjennom tutorials først. så øve deg litt på Co-Op vs Ai.

Takk for at du svarte :) Jeg er på lvl 2 så jeg er ny på spillet ;)

Ka mener du med disse Game mode - Game map - Game type - Party?

Jeg har kjørt gjennom tutorials men får jeg xp, Jeg mener kan gå hølyere i lvl?

Lenke til kommentar

Ezio,

 

grafikkinnstillinger kan du endre inne i spillet ved å trykke escape -&--#62; video. Hvilken fps og ping du har kan du se oppe i høyre hjørne. Gjerne fortell oss hva du har.

For å spille med andre trykk play -&--#62; pvp -> classic eller dominion -> normal blind

og så må du nede i høyre hjørne enten trykke "match me with teammates" eller den andre knappen hvis du vil spille med venner.

 

Du trenger ikke å gå igjennom tutorial'en først, men det er lurt å gjøre det.

 

Angående turret:

 

Grunnen til at man lar den stå er at man ønsker å deny'e fienden farm. Lar man tårnet stå dreper tårnet alle minions'ene og fienden får verken gull eller xp. Så er det også det at det blir vanskeligere å farme når man må løpe lengre inn på fiendens territorium.

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...