Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Ah, okei. Har hatt en veldig lang pause, så jeg har jo glemt det med at den hopper videre. Fikk den ganske ofte på meg. Takk :)

Noen tips om anivia skal bygged med full damage, eller om hun burde ha en del defensive items? Banshes veil er vel alltid fin, men utover det?

Har jo 20k IP points, så runer kan jeg kjøpe. Virker de som var anbefalt på solomid-siden som et godt utgangspunkt?

Burde gå magic pen boots, og holde meg unna swiftness selvom hun er treig?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ah, okei. Har hatt en veldig lang pause, så jeg har jo glemt det med at den hopper videre. Fikk den ganske ofte på meg. Takk :)

Noen tips om anivia skal bygged med full damage, eller om hun burde ha en del defensive items? Banshes veil er vel alltid fin, men utover det?

Har jo 20k IP points, så runer kan jeg kjøpe. Virker de som var anbefalt på solomid-siden som et godt utgangspunkt?

Burde gå magic pen boots, og holde meg unna swiftness selvom hun er treig?

Det kommer veldig an på laget du spiller mot hvem som er mest feedet, Banshes eller Quicksilver om de har mye AP og CC, har de en feedet AD carry, da velger du Zhonya's og ROA eller Banshes.

Lenke til kommentar

Jeg har sett litt på Froggen (midlaner'n til CLG.EU) spille Anivia i det siste. Han har litt ulike builds han går for.

 

Items som kjøpes er gjerne ting som:

Rod of Ages, Chalice of Harmony (evt. oppgradere til Athene's Unholy Grail), Warmogs Armor (gjerne sammen med en Majei's Soulstealer), Tear of the Godess -&--#62; Archangel's Staff (kombineres med Will of the Ancients for sustain), og selvsagt Rabadon's Deathcap.

 

Ikke alle disse passer sammen. Har man Catalyst -&--#62; Rod of Ages er ikke Will of the Ancients nødvendig for eksempel.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

gleder meg helt sykt til xin zhao "remaken" spesielt! han var en jeg spilte veldig mye i season 1. spiller han fortsatt noe, men selv om jeg dominerer med han, så føler jeg meg nesten ubrukelig de gangene det har kommet langt ut i spillet :hrm: . skal bli spennende å spille eve igjen også da :)

 

nå er jeg ny her på dette forumet; er det noe chat-room for de av oss som vil "hooke up" og spille sammen? ^^ har lyst til å spille sammen med noen norske, bryr meg ikke så mye om skill level så lenge dere er lvl ~30 tenker jeg. IGN: EU-W NorwegianAids add meg hvis dere vil være med på full premade! ikke noe veldig seriøst, så hvis dere vil være med får å lære, dont hold back :)

Endret av gabbynator
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Forklar meg hvorfor AD carryen min bygde de bootsa?

Defensive boots er absolutt viable selv om du er carry.

Ofte når jeg er carry bytter jeg boots til defensive late game.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over ELOen min. Se hva denne Tristanaen bygde! :(

 

http://bildr.no/view/1230895

 

finnes mye værre ting hun kunne ha bygget :tease: , sett andre bilder fra rundt der og lavere elo...

akkurat det gamet der passet ikke ninjas i det hele tatt, det har du rett i. med ashe som eneste auto-attacker, og hun er dritdårlig.. selvfølgelig hadde zerkers vært bedre, men hvis jeg skulle tatt noe annet hadde mercs passet bra mot amumu, ashe arrow etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...