Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har begynt å kaste meg ut i ranked igjen, spilt 5 games de siste to dagene og alle er vunnet. Kan vel ha noe med at jeg får spille det jeg foretrekker, men folkene jeg har møtt så langt har vært ganske greie, utrolig nok. Fikk random lock-in igår som Rumble og resten av laget tok det med et smil og sa at jeg kunne gå top. Gjorde det helt OK og vant gamet. (eloen min snakker vi ikke om)

 

Er det noen andre som opplever buggen med Maokai sin W? At Maokai freezer mid-air mens han er på vei til å snare de. Samme som med Lee Sin sin Q (Resonating Strike) for en ukes tid tilbake. Fryktelig irriterende når jeg skal ganke og ikke får brukt Q'en...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Etter at en kompis dro meg ned i mølla fordi han trengte hjelp med å løfte ELO'en sin, har jeg ikke spilt ranked :-)

Ikke kjekt å spille når man bare blir sint. :hm:

Lenke til kommentar

Sant nok, var veldig skeptisk i begynnelsen til det jeg og og måtte manne meg opp litt før jeg kastet meg ut i det. Men om noen slenger med kjeften eller generelt bare prater piss ignorerer jeg de. Pleier og ignorere alle eller bare flytte chatboksen slik at jeg ikke leser hva de skriver og bare ser pings.

Lenke til kommentar

Jeg spilte selv på rundt 1500-1650 elo, til jeg bestemte meg for å dodge champ select for å få samme elo som en kompis. Dette var så vi havnet samme sted i champ select, ikke meg øverst, og han nederst.

Ligger nå på 1250 elo, og jeg må bare si, her er det veldig mye idiot. Er ikke veldig høyt opp til 1600 elo, men det er et helt annet nivå.

 

Folk er mye bedre på normal (som jeg spiller hvis kompisen jeg spiller med ikke er online), enn på 1250 elo. Jeg vet det ikke hjelper å kjefte på sånne som rett og slett suger, og kanskje til og med tror de har peiling. Men jeg klarer ikke styre meg, tastaturet mitt for gjennomgå såpass at han jeg spiller med hører det over skype lenge før det kommer på chat.

 

Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne spore opp de jeg spiller med bare for å kunne ringe på døra deres en times tid etter matchen med et stort balltre.

Lenke til kommentar

Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne spore opp de jeg spiller med bare for å kunne ringe på døra deres en times tid etter matchen med et stort balltre.

 

Dette. Å så jævlig dette.

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har søkt opp "how to trace IP from LoL" etter en små-frustrerende match.

Lenke til kommentar

Folk er mye bedre på normal

 

Man har normal elo også. Men den er skjult. Sannsyneligvis er normal eloen din på omtrent samme nivå som ranked eloen din og dermed treffer du bedre folk i normals enn du gjøre rundt 1200 elo ranked.

 

Et tips til folk som gjør at du har det mer gøy med ranked er forresten å ikke spille for å få elo. Det er bare bull og man blir bare oppgitt. Spill så godt du kan, men spill for å ha det gøy og for å bli bedre. Da kommer eloen av seg selv. Jeg ligger kun på 1200 så jeg er en scrubnub men det er et godt tips.

Lenke til kommentar

Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne spore opp de jeg spiller med bare for å kunne ringe på døra deres en times tid etter matchen med et stort balltre.

 

Dette. Å så jævlig dette.

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har søkt opp "how to trace IP from LoL" etter en små-frustrerende match.

 

Greier ikke helt forstå hvordan folk rager sånn over et spill. Tror jeg kan telle på 1 hånd hvor mange ganger jeg har virkelig blitt sint, men det er relativt sjeldent at jeg prater dritt om en person.

 

Kanskje jeg bare ikke er en lett irriterbar person. Har jo alltid blitt fortalt at jeg har en våt lunte på flere mil. >_>

Lenke til kommentar

Tsm virker desverre ustoppelige. De har dominert voldsomt de senere månedene. Kanskje enda mer enn clg gjorde i starten av lol. Men jeg får meg bare ikke til å like tsm sine personligheter. Uansett, knall sterkt og kanskje tidenes beste lol lag.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

"I'm sure this is going to get buried, but here it goes. MLG has a rule that players aren't allowed to use USB headsets because they require drivers. This is a known rule, and is agreed to beforehand. CLG.EU showed up with only USB headsets that they had just received from Razer. MLG allowed them to use the headsets despite the rule. I think it's only fair to explain the whole situation.

EDIT: I just want to let everyone know that I am huge fan of CLG.EU, and I'm not trying to bad mouth them or anything like that. I'm simply stating what happened. Honestly, I would love to see the grand final as rematch between CLG.EU and TSM."

 

 

Har sansen for TSM, men når CLG fikk ett lag i EU fikk jeg ganske mye sansen for de og. Så jeg håper på en finale mellom de to, hvem som vinner er meg likegyldig, bare det blir gode matcher og ingen tekniske problemer.

Lenke til kommentar

edit: although two of us had USB Headsets, those who had non-usb headsets.. was not working - so yes.. two of us had USB headsets.. but 3 of us didn't and it wasn't working. (we tried alternatives at the time, but didn't actually get the time / help to fix the issue until game 3)

Lenke til kommentar

**Spoiler for de som ikke har fulgt med/følger med på MLG finalen **

 

Gudene vet hva som har skjedd der inne, synes ikke noe om den regelen heller. CLG.eu burde fått fikset headsettene sine.

Synd det ikke ble CLG.eu mot TSM i finalen, for nå i første game er det enveiskjøring. TSM valser over CLG.na, håper TSM vinner og.

Lenke til kommentar

Aprohmoo tror jeg det var, fikk ikke gå på do en gang mellom kampene. Helt vanvittig opplegg fra mlg. Clg.na har vel heller ikke fått tid til å spise hele dagen. Og har i tillegg spilt nonestop. Hvordan forventer de laget fra losers bracket skal konkurrere på samme nivå med tsm som knapt har spilt? Tsm hadde vunnet uansett tror jeg, men å spille konstant siden i dag tidlig uten pauser til mat ol er faen meg sprøtt.

 

Jeg vet reglene var klare lenge før tuerningen, men double bo3 er latterlig spør du meg. Ingen kan forvente at et lag skal kunne spille så mange kamper på rad.

 

Det er clg.na har fått til med en ringer, er sensasjonelt.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Hva synest folk om Galio? Kjøpte han nylig fordi jeg trengte en support/tank karakter, men er ikke så veldig begeistret etter 10-15 kamper. Han er flink til å harasse early-game, men angrepene hans gjør veldig lite damage mot slutten, og jeg ender som regel opp som en moving ultimate/utility knife. Passiven hans begrenser også måten han bygges opp som tank, da magic resist nesten må være første prioritet. Mitt inntrykk er en champion med en god ultimate, mens resten av av angrepene tilbyr litt under gjennomsnittet support og damage.

Lenke til kommentar

Liker galio veldig godt, men hadde samme følelse som deg med tanke på builds. Men hvis du går tank, så går du ikke bare magic res for også å få mer skade. Kjøre både armor, magic res og helse, samt kast inn rylias scepter, då får du en veldig god slow for chasing. Samt du har en skill som øker deres run speed og kan slowe hvis den treffer fienden. Og en god ulti kan gi en fullstendig ensidig teamfight. Skjoldet hans kan også være nice for å redusere litt av skaden du tar ved å heale deg. Spesielt da under ulti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...