Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Er så slitsomt med folk som forstår seg så lite på taktikk, slik som de som blir forbanna på deg fordi du ikke hjelper deg når de driter seg ut, ved feks failgank. Klager de på at du ikke hjelper dem, da er det greit å spørre de om laget hadde tjent noe på 2 feeds i stedet for en??

 

Når teamm8s driter seg ut la dem død. Er så ofte man ser håpløse team gå inn 100% pga av et fjott løper rundt solo i jungelen og blir ambusha :)

 

LOL handler egentlig mest om ikke å dø, ikke å ganke mest mulig. Altfor få fokuserer på å pushe lanes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så kan man spørre seg hvor mange ganger man ikke tjener på det, en fjott blir ambushet, hele det andre laget waster skills på han. Dere hopper inn med alle CD klar og rævpuler carry før de har fått snudd seg. Dere har i tillegg fått full oversikt hvor de befinner seg, uten at de nødvendigvis har peiling på hvor dere kommer fra. Det er selvfølgelig ikke en regel, mer unntaket fra regelen, men man må bestandig se etter fordeler :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er så slitsomt med folk som forstår seg så lite på taktikk, slik som de som blir forbanna på deg fordi du ikke hjelper deg når de driter seg ut, ved feks failgank. Klager de på at du ikke hjelper dem, da er det greit å spørre de om laget hadde tjent noe på 2 feeds i stedet for en??

 

Når teamm8s driter seg ut la dem død. Er så ofte man ser håpløse team gå inn 100% pga av et fjott løper rundt solo i jungelen og blir ambusha :)

 

LOL handler egentlig mest om ikke å dø, ikke å ganke mest mulig. Altfor få fokuserer på å pushe lanes

 

Ganke early game er viktig for jungler'n. Fordi da gir du lanes'a dine et forsprang.

Lenke til kommentar

Så kan man spørre seg hvor mange ganger man ikke tjener på det, en fjott blir ambushet, hele det andre laget waster skills på han. Dere hopper inn med alle CD klar og rævpuler carry før de har fått snudd seg. Dere har i tillegg fått full oversikt hvor de befinner seg, uten at de nødvendigvis har peiling på hvor dere kommer fra. Det er selvfølgelig ikke en regel, mer unntaket fra regelen, men man må bestandig se etter fordeler :)

 

Spiller du på et bra team, ja det funker det, men desverrre det som skjer er at han blir ambusha når halve laget er på andre siden så kommer den en og en og dør. og blir forbanna fordi du ikke hopper inne og dauer og, var det scenarioet jeg tenkte.. seff er man så heldig at de er dumme nok til å hoppe på tanken, og alle andre er rett ved er det jo det beste som skjer...

 

Er så slitsomt med folk som forstår seg så lite på taktikk, slik som de som blir forbanna på deg fordi du ikke hjelper deg når de driter seg ut, ved feks failgank. Klager de på at du ikke hjelper dem, da er det greit å spørre de om laget hadde tjent noe på 2 feeds i stedet for en??

 

Når teamm8s driter seg ut la dem død. Er så ofte man ser håpløse team gå inn 100% pga av et fjott løper rundt solo i jungelen og blir ambusha :)

 

LOL handler egentlig mest om ikke å dø, ikke å ganke mest mulig. Altfor få fokuserer på å pushe lanes

 

Ganke early game er viktig for jungler'n. Fordi da gir du lanes'a dine et forsprang.

 

Ja men da skal du være sikker på at du faktisk bidrar til en gank, og at du er så feeda at du ikke dauer i forsøket :)

Lenke til kommentar

Fiora er mer eller mindre balansert imo. At ultien virker litt "op" i enkeltes øyne veier opp for at hun ikke har noen form for CC, så phage/mallet er ganske bra på henne.

 

Om folk flasher over vegger mens man har ulti på følger man etter de over vegger, litt morsomt. :p

Foreløbig bare junglet med hun, skal få prøvd henne solotop imorgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

1120852.jpeg

 

Fiora virker OP og ubalansert :tease:

har ikke forstørrelsesglasset mitt. Kan du kanskje fikse størrelsen eller si hva som står?

Høyreklikk -> kopier bildenettadresse -> lim inn i adressefelt.

Lenke til kommentar

Da synes jeg du kan fortelle hvordan man skal spille mot han ^^

Det er ofte en fordel å spille en ranged hero, f. eks Kennen. Cluet er å ikke la han få opp ragemeteret, viktig at han ikke får lasthitte fritt. Harass han ned, gank han gjerne en eller to ganger før han blir lvl 6. Det gjelder og deny mest mulig farm, en trynd uten farm er en ubruklig trynd.Det er også smart å kjøre enten ignite eller exhaust mot han, slik han ikke får slått fritt i ulten, eventuelt kommet seg unna etter at ult durationen er over.

Endret av Hassassin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

1120852.jpeg

 

Fiora virker OP og ubalansert :tease:

Alt er vel OP på 650 ELO. På samme måte som f. eks trynda er op når man ikke vet hvordan man skal spille mot han.

Forsåvidt, men likevel ikke alle som kan carrye et game slik i den ELO'en.

BTW en kompis som spilte, jeg har ikke startet på ranked enda :tease:

Lenke til kommentar

Hun er morsom ja, men ultien er bugged, så jævlig også. Flere ganger når jeg har angrepet flere enemies i bush at den har bugget seg og jeg har gjort nøyaktig null skade. Hoppet på Shyvana, gank og Kennen i buska, alle under 1/3 hp, ikke en tøddel med skade på noen av dem. Så jeg kom ut av ulti og ble skameid. Dette skjedde flere ganger med meg og Fiora på motsatt lag i samme game.

 

Men det som likevel er mest morsomt med henne er Parry :)

Lenke til kommentar

Da synes jeg du kan fortelle hvordan man skal spille mot han ^^

 

Hei Manken

 

Enkelt å ta trynd med du trenger stun. Du får han lett ned til 0 hp, deretter stunner du han når han rager, så er det bare å drepe han :)

Imens fienden sin AD-carry kan gjøre som han vil. Det er ikke enkelt å ta trynd om han først har fått farm, da blir det et spørsmål om prioriteringer, beste counter er tidlige ganks og en range mot han på lane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...