Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig mange folk som klager på LoL i det siste, enda mer enn normalt. I 9 av 10 kamper jeg har hatt den siste uka, så er det en eller annen som begynner å krangle om "KS" og kalle folk for "noobs".

 

Og i rundt halvparten av kampene er det en som enten går afk eller disconnecter for resten av kampen, kjempestas.

 

Jeg har spilt i et par år nå, og grunnen til at jeg vurderer å slutte er på grunn av den dårlige holdningen til mange av spillerne jeg møter hver dag.

Lenke til kommentar

Merker jeg begynner å bli mektig lei av dette spillet. Jeg er nokså ny. Jeg har spilt 19 runder, vunnet 5 av de tiltross for at jeg personlig gjør det nokså greit.80% av tilfellene er det folk som enten stikker av eller går afk... I denne runden stakk Sonophære av fordi han trodde vi ville tape, noe vi faktisk ikke ville ha gjort om han var tilstede. Da vi klarte å snu spillet i mid game.

 

Og i forrige runde var det en som var afk de første 10 minuttene også ble en annen litt afk senere. Dette opplever jeg vær jævla gang jeg skal spille. Det er også bare folk på lage mitt som stikker av. Jeg snakker ikke dritt til folk en gang allikevel stikker de av.

 

Lol.jpg

 

Her er en av de 5 rundene jeg har vunnet. Her også var vi 4vs5.

 

lolWIn4vs5-2.jpg

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Jeg ser på streams hvor folk har 1900-2000 elo og ser fortsatt at folk klager på ks :p

 

Tragisk egentlig. Men jeg pleier bare å mute de som slenger ut slikt, de har stort sett ikke noe fornuftig å si uansett. Det er ofte de som slenger dritt om andre som er de dårligste spillerne.

 

Det er faktisk sant det du sier, dårlige spillere som må ha en unskyldning for at de har å dårlig stats.

 

Det beste er å spille med et par kompiser også som nevnt over.

Lenke til kommentar

Jeg ser på streams hvor folk har 1900-2000 elo og ser fortsatt at folk klager på ks :p

 

Tragisk egentlig. Men jeg pleier bare å mute de som slenger ut slikt, de har stort sett ikke noe fornuftig å si uansett. Det er ofte de som slenger dritt om andre som er de dårligste spillerne.

Om du "stjeler" kills fra carry skjønner jeg godt at du får høre det, ikke så stor betydning i dette spillet, likefullt idiotisk å ta sikre kills fra Carry.

Lenke til kommentar

Utrolig mange folk som klager på LoL i det siste, enda mer enn normalt. I 9 av 10 kamper jeg har hatt den siste uka, så er det en eller annen som begynner å krangle om "KS" og kalle folk for "noobs".

 

Og i rundt halvparten av kampene er det en som enten går afk eller disconnecter for resten av kampen, kjempestas.

 

Jeg har spilt i et par år nå, og grunnen til at jeg vurderer å slutte er på grunn av den dårlige holdningen til mange av spillerne jeg møter hver dag.

 

Desverre er LOL community slik. Fullt av trolls og kids, prøv å ignorer de og ha det gøy. Phreak er et godt eksempel på hvordan man skal reagere, hue(hue).

Endret av Hypex
Lenke til kommentar

Jeg ser på streams hvor folk har 1900-2000 elo og ser fortsatt at folk klager på ks :p

 

Tragisk egentlig. Men jeg pleier bare å mute de som slenger ut slikt, de har stort sett ikke noe fornuftig å si uansett. Det er ofte de som slenger dritt om andre som er de dårligste spillerne.

Om du "stjeler" kills fra carry skjønner jeg godt at du får høre det, ikke så stor betydning i dette spillet, likefullt idiotisk å ta sikre kills fra Carry.

 

"Sikre kills" finnes nesten aldri på grunn av flash, ghost, shurelya, globale ultimates og ren flaks. Desuten er det verdt å merke seg at hvis det er mange som får assist på en kill så får laget mer gull. I tillegg er tid like essensiellt som gull i spillet. Jeg har ikke tenkt å stå å se på at Graves leker ferdig med soraka mens resten av laget deres respawner når nashor er oppe. Jeg går aldri inn for å snyte andre for gull/xp ved å stå på sidelinja og se på kampen før jeg hopper inn når fienden har 10%hp igjen. Alt annet er for meg fritt villt. Jeg har heller aldri klaget på ks, eller kjeftet på medspillere, mye fordi det er utrolig dumt å bruke tid på å chatte når man burde spille.

Lenke til kommentar

Jeg ser på streams hvor folk har 1900-2000 elo og ser fortsatt at folk klager på ks :p

 

Tragisk egentlig. Men jeg pleier bare å mute de som slenger ut slikt, de har stort sett ikke noe fornuftig å si uansett. Det er ofte de som slenger dritt om andre som er de dårligste spillerne.

Om du "stjeler" kills fra carry skjønner jeg godt at du får høre det, ikke så stor betydning i dette spillet, likefullt idiotisk å ta sikre kills fra Carry.

 

"Sikre kills" finnes nesten aldri på grunn av flash, ghost, shurelya, globale ultimates og ren flaks. Desuten er det verdt å merke seg at hvis det er mange som får assist på en kill så får laget mer gull. I tillegg er tid like essensiellt som gull i spillet. Jeg har ikke tenkt å stå å se på at Graves leker ferdig med soraka mens resten av laget deres respawner når nashor er oppe. Jeg går aldri inn for å snyte andre for gull/xp ved å stå på sidelinja og se på kampen før jeg hopper inn når fienden har 10%hp igjen. Alt annet er for meg fritt villt. Jeg har heller aldri klaget på ks, eller kjeftet på medspillere, mye fordi det er utrolig dumt å bruke tid på å chatte når man burde spille.

Som sagt i dette spillet bryr jeg meg ikke, men at sikre kills nesten ikke finnes er jo litt tull. Flash CD bør alle vite hva er på, og med TS/vt/skype kan da alle manage CC (gjelder såklart ikke med randoms). Gir man kills til Carry gir det laget den største fordelen utover gamen, derav bør man prøve så fremt det er mulig gjøre det slik at han/de får dem. Likevel, man får mye for assists i dette spillet, så er ikke så big deal.

 

Når det kommer til klaging er det totalt bullshit ja, ingen vits å syte over at man får en kill til laget uavhengig av hvem som burde hatt last hit (Selv om supportsteal får kjeften min til å fråde). Miljøet i dette spillet er helt forferdelig fra før, trenger ikke klage over noe som i utgangspunktet laget tjener på uavhengig av hvem som fikk killen.

Lenke til kommentar

Merker jeg begynner å bli mektig lei av dette spillet. Jeg er nokså ny. Jeg har spilt 19 runder, vunnet 5 av de tiltross for at jeg personlig gjør det nokså greit.80% av tilfellene er det folk som enten stikker av eller går afk... I denne runden stakk Sonophære av fordi han trodde vi ville tape, noe vi faktisk ikke ville ha gjort om han var tilstede. Da vi klarte å snu spillet i mid game.

 

Og i forrige runde var det en som var afk de første 10 minuttene også ble en annen litt afk senere. Dette opplever jeg vær jævla gang jeg skal spille. Det er også bare folk på lage mitt som stikker av. Jeg snakker ikke dritt til folk en gang allikevel stikker de av.

 

 

Pc brukere er ekstreme til å hate, trolle og være sure.. Må være kjedelig å spille slik.

 

Ellers så har folk faktisk et ekte liv på den andre siden, og plutselig kan det fks komme folk på døra som du må slippe inn og snakke med, eller noen ringer på tlf, unger kan time feil og morra roper at det er middag midt i gamet og tvinger deg til å komme, man må kanskje på do, man er kanskje i dårlig form og man må gå afk ved utbrudd av noe slag... osv osv osv osv...

 

Folk må rett og slett akspetere at slikt skjer når man spiller med random folk.

 

Det er noe helt annet hvis man samler 5 venner og man har en kommunikasjon med dem.

 

 

Men at folk skal skjønne dette, er ikke en garanti.. opplever i hvert eneste game 1-2 eller flere er på bærtur.

 

Og noe jeg ikke forstår overhode, er hvordan folk kan mene det lønner seg å trolle,kjefte,banne,klage i chatten, iforhold til å hjelpe eller holde kjeft..

 

Kan bare glemme å vinne en kamp hvis man begynner å rulle dritt ballen.

Lenke til kommentar

Hei, vi er et par karer som leter etter noen flere å spille med. Vi ønsker om ikke å spille kjempeseriøst enda, så i alle fall prøve å spille litt seriøst. Det er da snakk om 5v5 ranked i første omgang, kanskje ESL GO4LoL etterhvert. Det vi har spikret i stein så langt, er jungle og top. Hvis du er interessert eller vil ha mer info, ta kontakt med meg via Steam: trym14 eller på LoL: Hassassin16. Vi spiller da på west.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...