Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Har du i det hele tatt lest hva jeg har skrevet Coyote? Absolutt alle builds kan funke i noen games, men om det er viable. Nei, det er det ikke. Har selv gått trollerunder med kamerater der vi går AP trynd, yi, osv, men det ville aldri fungert over lengre tid. Dere kan jo prøve å nå høyere rating i Ranked med trollebuilds. Vil garantert ikke funke.

 

Igjen så er jo det med kamerater. Dere ødelegger mer for dere selv enn for andre. Akkurat da så er det langt i fra mitt problem, men om 1 eller 2 av dere går sammen i random for å trolle på den måten så ødelegger dere mer enn dere gjør noe godt.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil si Normals er for litt løs spilling, som f.eks. AP Tristana, AD Janna osv. Hvor ukonvensjonelle builds er noenlunde brukelig, men ikke direkte troll builds. Troll builds som AD Fiddlesticks med full BT eller trippel PD er jeg enig i at ødelegger for resten av laget, selvom det bare er Normals, så er det et minimum av 20 minutter av 4 andre spilleres tid bortkastet.

 

PS! Tenkte meg ikke om at det var Ziggs det var snakk om, som ja, jeg er enig i at det er fint lite brukelig å stacke Blades på.

 

Lenke til kommentar

Ja, fordi du er så hardcore og pro at du spiller Ranked med alle de kule gutta? Ikke alle gidder å gå ranked og de fleste spiller for å ha det morro. Med morro mener jeg ikke at man bare skal gi faen i alle andre og drite i hvordan ting ender opp. Vil nå påstå at din holdning SNORLX er den største grunnen til at LoL communityet er så jævlig rottent.

 

At min holdning ødelegger communityet? Ja, for innlegget mitt var jo så jævlig seriøst.

Du har vel gjort så utrolig mye mer for communityet enn meg også, bidrar som bare det ser jeg for meg.

 

Du presterer også to øyeblikk senere å si at du selv driver med "ikke-viable" builds i normal, som du er så kraftig imot. Selv om dere kanskje er 5 premade, så er det heller ikke like morsomt for motstanderne å møte AP Ashe, AP Pantheon og andre bullshit builds, akkurat som det er hvis dere ikke var 5 stykker som spilte på et lag og noen uheldige skulle spilt på lag med trollbuilds.

Lenke til kommentar

---

 

At min holdning ødelegger communityet? Ja, for innlegget mitt var jo så jævlig seriøst.

Du har vel gjort så utrolig mye mer for communityet enn meg også, bidrar som bare det ser jeg for meg.

 

Du presterer også to øyeblikk senere å si at du selv driver med "ikke-viable" builds i normal, som du er så kraftig imot. Selv om dere kanskje er 5 premade, så er det heller ikke like morsomt for motstanderne å møte AP Ashe, AP Pantheon og andre bullshit builds, akkurat som det er hvis dere ikke var 5 stykker som spilte på et lag og noen uheldige skulle spilt på lag med trollbuilds.

 

Nå var poenget mitt at man ikke skal ødelegge for laget sitt. Om fienden vinner eller taper mot meg blir ikke mitt problem. Kunne like greit ha vunnet med en normal build. Har heller ikke sagt at min holdning og hva jeg gjør forandre communityet til LoL så mye. Det jeg gjør vil ihvertfall ikke ødelegge for de jeg spiller på lag med. Ikke at jeg vet hvordan du spiller eller hva du gjør til vanlig, men utifra det første innlegget så vil jeg ikke si du gjør communityet noe bedre. Ikke at dette omhandler deg personlig, men generelt sett er de fleste som klager i normal og/eller ranked er de som trekker LoL communityet ned. De som troller og kuker til ellers er bare toppen av kaka.

 

Og jo, det er forskjell om man troller som en gruppe og alene på et lag. Er man en gruppe så er alle sammen på det, gjør man det alene sammen med randoms så ødelegger man for alle andre.

Lenke til kommentar

---

 

At min holdning ødelegger communityet? Ja, for innlegget mitt var jo så jævlig seriøst.

Du har vel gjort så utrolig mye mer for communityet enn meg også, bidrar som bare det ser jeg for meg.

 

Du presterer også to øyeblikk senere å si at du selv driver med "ikke-viable" builds i normal, som du er så kraftig imot. Selv om dere kanskje er 5 premade, så er det heller ikke like morsomt for motstanderne å møte AP Ashe, AP Pantheon og andre bullshit builds, akkurat som det er hvis dere ikke var 5 stykker som spilte på et lag og noen uheldige skulle spilt på lag med trollbuilds.

 

Nå var poenget mitt at man ikke skal ødelegge for laget sitt. Om fienden vinner eller taper mot meg blir ikke mitt problem. Kunne like greit ha vunnet med en normal build. Har heller ikke sagt at min holdning og hva jeg gjør forandre communityet til LoL så mye. Det jeg gjør vil ihvertfall ikke ødelegge for de jeg spiller på lag med. Ikke at jeg vet hvordan du spiller eller hva du gjør til vanlig, men utifra det første innlegget så vil jeg ikke si du gjør communityet noe bedre. Ikke at dette omhandler deg personlig, men generelt sett er de fleste som klager i normal og/eller ranked er de som trekker LoL communityet ned. De som troller og kuker til ellers er bare toppen av kaka.

 

Og jo, det er forskjell om man troller som en gruppe og alene på et lag. Er man en gruppe så er alle sammen på det, gjør man det alene sammen med randoms så ødelegger man for alle andre.

 

Du forstår ikke hva jeg mener. Poenget mitt er at hvis hele laget ditt troller, er ikke det spesielt morsomt for motstanderlaget da de mest sannsynlig starter en match for å møte seriøse spillere som er innstilt på å vinne, noe man ikke møter hvis laget har AP Talon og AD Kassadin. Hvertfall fra egen erfaring, så blir slike matcher til at jeg ikke gidder å prøve å ta det seriøst en gang hvis de andre har slike builds, og alt blir generelt kjedelig.

 

"Vil nå påstå at din holdning SNORLX er den største grunnen til at LoL communityet er så jævlig rottent"

"Ikke at dette omhandler deg personlig"

 

K.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var ikke meningen å starte en tråd der folk ble veldig uenig. Poenget mitt var bare at det ødela så mye for laget, og da blir det ikke morsomt å spille. Og når du er level 20+ så syntes jeg det er rart at man velger å gå fks da ad ziggs, og virkelig tro det er den beste builden. ihvertfall når det står ability does xxx damage (+ ap)på tooltip.

 

Uansett.

 

Spilt mer ziggs selv, å føler han er litt op, når han er rundt level 10 med deathcap osv. I mitt siste game, blir jeg prøvd ganket av 3 stk på top i buskene ved tower nr 2. får drept en, har sånn 100 liv igjen, kaster ned en satchel, og helt random kaster den meg over skauen og lander ved siden av tårnet mitt, jævlig flaks, men sykt lattis å se på replay etterpå

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Solo Queue og Elo Hell er et ømt tema som burde være en regel for å ikke være lov og bringe opp, siden det har vært evig mange diskusjoner om dette i denne tråden. Peker ikke finger, siden jeg har selv blitt revet med i disse "diskusjonene". Når det kommer til disse to temaene, så hold det heller for dere selv; jeg vil tro resten av folket er lite interessert i å høre andre sine klager og er temmelig lei av at det bringes opp hver bidige uke.

Lenke til kommentar

@SNORLX: Ordla meg feil i første setningen der i forhold til hva jeg egentlig mente. Hva motstanderen mener er egentlig ikke min bekymring da de skal spille for å vinne på lik linje som at jeg spiller for å vinne. Om hele motstanderlaget troller så vil nå jeg heller utnytte det og vinne kampen kjapt isteden for å dra kampen ut. Trollteams har aldri fordelen om motstanderlaget ikke gir deg den. Man velger selv hva man vil gjøre ut av en situasjon og om du føler at det er kjedelig å spille mot meg så er det ikke mitt problem. Du hadde kjedet deg like mye om jeg spilte veldig bra mot deg med riktig build.

Lenke til kommentar

Finnes det en oppdatert liste over hva som er counter-pick til hva? :)

Hadde vært greit å ha i starten til det sitter.

 

Begynt å spille en del ranked nå i soloq og det er litt mer givende enn normals, men vil jo spille så bra som mulig. Ligger mellom 1250-1300 atm og vil gjerne forbedre meg så mye som mulig.

 

Vet hva alle champs gjør og kan spille de fleste av dem brukbart, så må fylle på litt mer på delen utenfor selve spillet, som counter-pick og lignende. :)

Lenke til kommentar

 

Denne videoen hjalp hvertfall meg utrolig mye da jeg startet med LoL. Forklarer det meste du trenger å vite om spillet på en grei måte :)

 

Edit: Er diverse småfeil i videoen, etter de forskjellige metachangene som har vært siden den ble laget.. Dette er ikke så viktig tho, du finner ut av det når du har spilt en stund.

Endret av SNORLX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vanlig folkeskikk i LoL er å skrike "NOOBS!" til alle du møter på.

 

Fra spøk til granatkaster så er vel hovedregelen at man skal last hitte creeps, hjelpe teammates og ikke feede enemy team. Du burde også ta deg en rolle og lære deg den godt først før du prøver deg noe spesielt på andre roller.

Helt, helt i begynnelsen er det greit å kunne fokusere på en rolle, men etterhvert bør en tilta seg flere roller, da noe av det verste iallefall jeg vett, er de som kun kan enn rolle og dermed er helt ubrukelig om noen andre skulle velge den rollen før han.

 

En del av å lære seg spillet er jo å kunne spille alle roller, mener når iallefall jeg.

 

Forøvrig kan jeg anbefale og spille support til og begynne med, da er fallhøyden ikke like høy som når du ville spilt f.eks. AD carry.

Ellers står det mye lurt i denne: http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/league-of-legends-a-guide-for-beginners-and-other-people-91251

 

Og generelt bruke mobafire.com eller solomid.net for og finne builds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...