Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva synest folket om Lulu da? liker dere henne best som support, ad eller ap? :) har selv prøvd alle tre og koser meg med support og AD! :)

 

Skal selfølgelig ikke dra noen konklusjoner ut av en kamp. Men spilte med en lulu mid nettopp, 0-5 etter 9min. Og 4-18 etter snaut 40min. At det går an :p

Lenke til kommentar

hva synest folket om Lulu da? liker dere henne best som support, ad eller ap? :) har selv prøvd alle tre og koser meg med support og AD! :)

 

Skal selfølgelig ikke dra noen konklusjoner ut av en kamp. Men spilte med en lulu mid nettopp, 0-5 etter 9min. Og 4-18 etter snaut 40min. At det går an :p

 

hehe, jeg helder er ingen stor fan av AP lulu, har dog ikke spilt mange AP kamper med lulu, da jeg går support somregels,men prøvde AD 2-3 ganger og det likte jeg mye bedre en AP! gjør god damage grunnet basic attacks til pixie! :) men som sagt spiller mest som support og det er veldig gøy! liker at det er dobbel use på spells som gjør at du må ta litt flere valg om når du skal bruke den på enemy eller allied! Tok meg en kamp i stad som resulterte i 3-6-40 eller noe :)

Lenke til kommentar

Hvem er det dere jungler med i LoL?

 

Jeg har starta å jungle med Rammus ( er lvl 18 bare, så ingen runes enda ), og en fyr leava gamet vårt før det starta.. Eneste han sa var ; Jungle rammus? lol (left )..

 

Alle de andre gangene jeg har jungla med Rammus har vi eid. Lvl 3 ganks er insane med Rammus imo ;)

Lenke til kommentar

Hvem er det dere jungler med i LoL?

 

Jeg har starta å jungle med Rammus ( er lvl 18 bare, så ingen runes enda ), og en fyr leava gamet vårt før det starta.. Eneste han sa var ; Jungle rammus? lol (left )..

 

Alle de andre gangene jeg har jungla med Rammus har vi eid. Lvl 3 ganks er insane med Rammus imo ;)

 

Mulig at fyren ville jungle / spille rammus selv:p rammus er en av de bedre gankerne.

 

 

har noen forresten prøvd jungle Jax?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg Shyvana, siden jeg hørte hun er en bra counter-jungler, men klarer ikke ta wolves + blue buff alene med hun.. Det er 0 stress med Rammus :/

 

Noe tips? Kan ikke basere meg på leash public, da halvparten ikke skjønner hva jeg mener når jeg sier ( pull blue for me please ) ^^

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg Shyvana, siden jeg hørte hun er en bra counter-jungler, men klarer ikke ta wolves + blue buff alene med hun.. Det er 0 stress med Rammus :/

 

Noe tips? Kan ikke basere meg på leash public, da halvparten ikke skjønner hva jeg mener når jeg sier ( pull blue for me please ) ^^

 

Mulig det er pga mangel på runes. Runes faktisk veldig mye å si. Du kan jo også prøve å smite den største av dem. Ellers så er det ganske vanlig å gjøre dmg på wraiths / wolfs, for og så deretter pulle blue /red.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg Shyvana, siden jeg hørte hun er en bra counter-jungler, men klarer ikke ta wolves + blue buff alene med hun.. Det er 0 stress med Rammus :/

 

Noe tips? Kan ikke basere meg på leash public, da halvparten ikke skjønner hva jeg mener når jeg sier ( pull blue for me please ) ^^

 

Hei, pleier å gå ganske greit du starter med aoe skillen, går for golem først, selv om det ikke er så nødvendig for Shy, da hun ikke har mana.... smith golem med en gang og ha ett par health potions med deg, start med armour + noen health pots.. bør fungere med de fleste runes :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...