Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er ikke så glad i Warwick, har så grusomt dårlige ganks før 6 :/ Liker meg best som Rammus jungle, men føler han faller ganske mye av dmg-wise lategame. Jungle Maokai virker god, bra ganks, grei cleartime, men suger i counterjungling. Og synes også han faller litt av mot slutten av gamet. Har dog en veldig fin ultimate og en Q på en sykt lav cooldown som interupter alt av channeling spells.

Lenke til kommentar

Hei

Håper noen kan gi meg noen hjelpende peikepinner på problemet mitt her.

 

Jeg får ikke startet LoL på maskinen min og skulle inn på LoL forumet for å få hjelp men blir da møtt med ett nytt problem da jeg får ikke logget på LoL forumet (oppe i toppen).

Når jeg prøver å logge meg inn så kommer det:

"Sorry, unrecognized username or password.Have you forgotten your password?"

Jeg bruker samme login som når jeg logger inn på spillet (fra en annen PC).

 

Jeg har gått på linken Forgot Password? og skrevet inn Brukernavnet mitt men får følgend melding:

That account does not exist

Jeg har gått på linken Forgot Username? og skrevet inn e-post adressen min, men får følgend melding:

There are no accounts associated with that email address.

 

 

Pussig midt i innlegget nå når jeg skulle beskrive hva som skjer når jeg prøver å opprette en ny konto, alle feltene lyser grønt og så får jeg etter jeg trykker [Register] (eller hva det nå står på knappen) så plutselig blir "Username:" og "Email address" rød og det står. Så får jeg plutselig logget inn på forumet...

Jeg vet at jeg har skrevet akkuratt det samme hele tiden ettersom jeg til og med har skrevet brukernavn og passord i et notepad dokument for å kontrollere at jeg skriver rett for så å kopiere det inn i feltene.

Pussig....

Lenke til kommentar

Har du valgt riktig område? West, east us osv.

Skulle til å si det samme som Everket, du må logge inn på rett server: EU EAST/NORDIC, EU WEST osv for å klare å logge inn :)

Regner med at dere hadde rett i antagelsene deres, jeg var ikke klar over at det var flere forskjellige områder (litt pussig at forumene ikke er samkjørte slik at flest mulig folk kan diskutere sammen)

Hadde det samme problemet nå nettop og da så jeg plutselig at det sto EU West der oppe, når jeg byttet til EU Nordic & East så var jeg logget inn med en gang.

 

Jeg har nå ett annet problem. Kollegaen min som jeg skulle spille med fikk beskjed av kompisene sine at han skulle velge EU West så vi finner ikke hverandre og får spilt sammen.

 

Så på en

men det koster penger.

 

Hvordan fungerer det med Championen min, er den låst til en region eller kan jeg installere spillet på nytt på den andre serveren og slikt få spilt med kollegaen min med min Champion?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...