Gå til innhold

Nokia lanserer N8


Anbefalte innlegg

Skal jeg først kjøpe en ny telefon er jeg ikke interessert i å ha en utdatert, tregt og kjedelig operativsystem selv om dette gjør telefonen 50% billigere..

OSet er ikke nødvendigvis tregt, men hardwaren som det kjører på er typisk det.

 

Jeg anser meg ikke som en Android fanboy med tanke på at jeg per i dag bruker Android, Windows Mobile og Maemo om hverandre, men at S60 er et dødt skip er det for meg ingen tvil om.
S60 er jo dødt, S^4 er fremtiden for Nokia slik det ser ut nå.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal jeg først kjøpe en ny telefon er jeg ikke interessert i å ha en utdatert, tregt og kjedelig operativsystem selv om dette gjør telefonen 50% billigere..

OSet er ikke nødvendigvis tregt, men hardwaren som det kjører på er typisk det.

 

Jeg anser meg ikke som en Android fanboy med tanke på at jeg per i dag bruker Android, Windows Mobile og Maemo om hverandre, men at S60 er et dødt skip er det for meg ingen tvil om.
S60 er jo dødt, S^4 er fremtiden for Nokia slik det ser ut nå.

 

Så hvorfor skal man kjøpe en telefon med S^3 da?

Lenke til kommentar

Dukket opp i nettbutikkene nå. Med priser fra 3662,- Ikke ille.

Noen av butikkene(Komplett/Mpx) antyder ubekreftet levering 16 juni.

Lurer på om Nokia fremskynder introduksjonen...?

 

 

yep. så det. da er min bestilt ihvertfall. angående den datoen, så er det bare viss vass. Ubekreftet betyr INGENTING. Kun bekreftet som gjelder.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vær innstillt på september, så blir du forhåpentligvis ikke negativt overrasket.

 

hehe det blir hardt og vente så lenge gitt.. tålmodighet er ikke helt min sterke side.. skal så ha denne telefonen.. litt overrasket over at det er såpass lite oppstyr rundt denne telefon..

 

Så lenge den ikke er Android så er den jo bare dritt, iallefall om man skal tro meningen til de fleste deltakerene på diverse forumer. Etter min mening er det en kjempespennende telefon som dekker noen mangler ved Android etter min mening. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe den, jeg har tålmodighet og tid til å vente for å se hvordan Symbian^4 blir før jeg kjøper enda en dyr telefon. Ettersom jeg nettopp har kvittet meg med HTC Desire.

Lenke til kommentar

Demonstrasjon av USB-host funksjonen:

http://www.youtube.com/watch?v=xl4oUoQOsBY

 

 

Sjekka den videoen tidligere idag. Ganske enkelt genialt.

 

Man hiver en haug med 720p.mkv filmer inn på mobben. KObler den til 50 tommeren og surround anlegget. Og filmkvelden er mer eller mindre i gang:)

Skulle noen kompiser ha lyst til å spille av noe sitt filmmateriale, kobler man bare deres mobb til vår nokia n8 og snurrer film den veien:)

Blir ikke lettere. Og hvem har ikke hdtv og en hdmi kabel i stua disse dager..:))

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Heh, den dealx kopien var ganske nær orginalen... du ser at den er fake på at skruen på siden på den ekte n8 ikke er vanlig stjerne skrue men en med "fler tagger" og at menyknappen på den orginale har samma finnish som alt annet og ikke egen farge som her, og tilslutt at hele dekselet er i en del og i aluminium og ikke delt med biter av plastikk som der. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nr 1:

 

Bestilte N8 via Ludostore hvor de der skulle ha telefonen i uke 24. Etter å ha betalt, kom det fram på nettsidene at telefonen ikke ankommer før 20. august, og dermed ble den bestillingen kansellert.

 

Nr 2

Skulle kjøpe HTC Desire på en Elkjøp butikk og var klar til å betale, men fikk da plutselig beskjed om at de ikke hadde den på lager og jeg måtte da møte i en annen Elkjøp butikk istedet. Det ble aldri noe kjøp der heller.

 

Nå har jeg min gamle summetone i min Ericsson 810i. Telefonen funker - og det er faktisk et veldig bra kamera også ...

Endret av Epona
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...