Gå til innhold

Nokia lanserer N8


Anbefalte innlegg

De leveringsdatoene som florerer rundt på de diverse nettbutikkene er langt ifra bekreftet eller reelle, som de sjelden er på kommende produkter.

 

Sist jeg hørte en estimert dato i en butikk jeg var innom var september, det er nok mer trolig en korrekt dato.

 

 

somsagt. Det er kun "bekreftet dato" som betyr noe. (etter min erfaring)

Alle andre titler er bare tøys og fanteri for å få folk som oss på kroken. Anbefaler mpx. De får mobiler på lager svært tidlig. Og når mobilen nærmer seg blir statusfargen deres grønn og endrer seg til "bekreftet dato". Slår aldri feil. Bare et tips altså:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De leveringsdatoene som florerer rundt på de diverse nettbutikkene er langt ifra bekreftet eller reelle, som de sjelden er på kommende produkter.

 

Sist jeg hørte en estimert dato i en butikk jeg var innom var september, det er nok mer trolig en korrekt dato.

 

 

somsagt. Det er kun "bekreftet dato" som betyr noe. (etter min erfaring)

Alle andre titler er bare tøys og fanteri for å få folk som oss på kroken. Anbefaler mpx. De får mobiler på lager svært tidlig. Og når mobilen nærmer seg blir statusfargen deres grønn og endrer seg til "bekreftet dato". Slår aldri feil. Bare et tips altså:)

 

 

Godt poeng. Jeg gidder ikke forholde meg til annet enn bekreftet dato. Det har vist seg å stemme bra. Sist gang jeg sjekket på Klart Svars sider angående SE X10 Mini Pro kom telefonen ifølge den bekreftede datoen, og dagen etter var den i butikk, så jeg kunne prøve den - og kjøpe den :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...