Gå til innhold

HTC Desire - førsteinntrykk og småtester


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men stemmer det som det står der at du ikke kan laste ned apps via Wifi? Det er jo litt spessielt...

 

Og stemmer det at den bruker mindre strøm på 3g en på gsm/edge?

 

Så ellers ut som er bra test. Litt feil det med støyreduksjons mic og sånn, men men =)

Lenke til kommentar

Men stemmer det som det står der at du ikke kan laste ned apps via Wifi? Det er jo litt spessielt...

 

Og stemmer det at den bruker mindre strøm på 3g en på gsm/edge?

 

Så ellers ut som er bra test. Litt feil det med støyreduksjons mic og sånn, men men =)

 

 

Ingen av delene stemmer...

 

hva er det amobil røyker da? ...

Lenke til kommentar

Ok, nå har telefonen min begynt å bugge litt her.

Jeg rebootet den tidligere i dag fordi det var noe feil med live wallpaper, og når jeg slo den på igjen fikk jeg denne beskjeden:

 

"Minnekortet er tomt eller har et ikke støttet filsystem". Den ligger øverst i varsellinjen, og når jeg trykker på varselen får jeg valg om å formatere minnekortet.

Jeg prøvde å trykke formater, men ingenting skjedde. Deretter gikk jeg inn på

Innstillinger - Lagring på SD-kort og telefon - Formater minnekort. Jeg trykker så på Formater minnekort og så Slett alt. Heller ikke nå skjer det noe.

 

Jeg har fortsatt alle apps jeg har lastet ned, men jeg mistenkte at noe var galt for noen dager siden. Jeg kunne ikke spille av noen sanger, fikk beskjed om at denne filtypen ikke var støttet. Når jeg nå går inn i mappen hvor musikken ligger, får jeg beskjed om å sette inn et SD-kort.

 

GAH! Hva i helvete er galt? Er minnekortet mitt ødelagt eller? Jeg har et ikke fungerende minnekort, som jeg heller ikke får formatert.

Jeg har prøvd å slå av telefonen, ta ut minnekortet og sette det inn igjen, men det hjalp heller ikke.

Lenke til kommentar

Spørsmål om kart / GPS.

 

Kommer til å bruke GPS når jeg er ute å reiser i utlandet og lurer derfor på om det er mulig å laste ned kart til mobilen, slik man kan gjøre med omni maps på nokia telefoner for å slippe å bruke datatrafikk.

 

Er det mulig å gjøre dette med google maps, eller evt. laste noe ned fra android Marked?

Lenke til kommentar

Er det noen kjente uhell/bricks ved rooting av telefonen? Jeg vet det har vært en del tilfeller, men tror samtlige hadde lagt inn alpha/beta.versjonn av apps2sd ogsp. Noen som vet om tilfeller der folk bare har rootet?

 

Tilbehørsspørsmål:

Jeg er ute etter en fjrtnkontroll til minijacken. En liten ledningsstump mellom telefonen og øreproppene mine som lar meg skifte sang og pause, akkurat som den som sitter (fast, dessverre) på de medfølgende proppene (som, dessverre, men dog akkurat som vanlig på alle spillere/telefoner, er ubrukelige). Noen som vet om noe? *veldig* kjekt å kunne pause, skifte sang, og gjerne justere volum, uten å styre med å få opp telefonen og av med tastelås. Noen som vet om noen, evt om Desire er lik Nexus eller andre HTC-modeller her og?

Griffin SmartTalk virker utmerket. Er ikke volumkontroll, og det går av en eller annen sær grunn ikke an å skifte sang i den innebygde musikkavspilleren. Gjør du dette, ringer telefonen opp den sist ringte. Det går utmerket bra å skifte sang i Spotify.
Lenke til kommentar

Då var herligheten roota, og verden ligger for mine føtter :new_woot:

 

Men; korleis enablar eg paidapps, og korleis kan eg velge å innstalere apps på SD?

Har laga partisjonar etc. via recovery.

 

Apps på sd

 

Paidapps vet jeg ikke.

 

På apps2sd så er det 2 filer, fresh og signed, gjør fresh first, så inn i recovery etter en "reboot" og bare flash signed etterpå, ikke wipe eller noe annet. reboot, og det funker.

Lenke til kommentar

Er det noen kjente uhell/bricks ved rooting av telefonen? Jeg vet det har vært en del tilfeller, men tror samtlige hadde lagt inn alpha/beta.versjonn av apps2sd ogsp. Noen som vet om tilfeller der folk bare har rootet?

 

Tilbehørsspørsmål:

Jeg er ute etter en fjrtnkontroll til minijacken. En liten ledningsstump mellom telefonen og øreproppene mine som lar meg skifte sang og pause, akkurat som den som sitter (fast, dessverre) på de medfølgende proppene (som, dessverre, men dog akkurat som vanlig på alle spillere/telefoner, er ubrukelige). Noen som vet om noe? *veldig* kjekt å kunne pause, skifte sang, og gjerne justere volum, uten å styre med å få opp telefonen og av med tastelås. Noen som vet om noen, evt om Desire er lik Nexus eller andre HTC-modeller her og?

Griffin SmartTalk virker utmerket. Er ikke volumkontroll, og det går av en eller annen sær grunn ikke an å skifte sang i den innebygde musikkavspilleren. Gjør du dette, ringer telefonen opp den sist ringte. Det går utmerket bra å skifte sang i Spotify.

Virker vel ikke akkurat utmerket da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

I all verden.. Kan man ikke kjøpe apps? Hvorfor i helvete reklamerer de med at den kan laste ned et ubegrenset antall ekstra apps etc?

 

man kan laste ned et ubegrenset (så mye du har plass til....) antall gratisapps

 

Latterlig. Hvorfor kan man ikke kjøpe applikasjoner som koster penger?

Endret av nordemoniac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Då var herligheten roota, og verden ligger for mine føtter :new_woot:

 

Men; korleis enablar eg paidapps, og korleis kan eg velge å innstalere apps på SD?

Har laga partisjonar etc. via recovery.

 

Paidapps: Last ned og bruk "Marketenabler" fra Market ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...