Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)


Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Du går glipp av noe. Ikke lur deg til å tro noe annet. Ser ut som om vi sitter i samme båt, lev for de små stundene ;)

 

NEI! Jeg går ikke glipp av noe :dontgetit: Nå må du ikke komme å ødelgegge de tankene som faktisk har klart å få meg litt opp av gørra :cry:

 

Desto raskere du innser at din realitet ikke samsvarer med den reelle realiteten du lever i, desto raskere kan du gå videre med livet ditt. Eller noe slikt..

Lenke til kommentar

Ja, jeg holder vel på å innse det, desverre :shrug:

 

Men det holder meg mer eller mindre på beina og tenke at jeg ikke går glipp av noe :thumbs: Det er en av grunnene til at jeg tenker sånn. En annen grunn er vel at jeg er litt redd for å prøve å gjøre noe med det..... Det kan også sies at jeg er red folk generelt :thumbdown: Har vel også en eller annen for for angst for forandringer (plagsom i lengden) og så har jeg ikke peiling på noen ting når det kommer til jeter og sånt :ninja:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Den siste posten der fikk jeg også vondt av :( Aldri vært sammen med noen, er midten av 20 åra i dag faktisk og føler meg utafor i denna verden med det andre kjønn og livet i det hele tatt :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Meningen med livet er nok å reprodusere seg, men heldigvis faller noen utenfor den kategorien altså. Så skit lei mannfolk at det ekke måte på så holder meg unna en goood stund framover nå.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Hvis du føler hun har gått lei av deg, hold deg litt unna til hun tar kontakt. Ofte er folk så vant til at den andre tar initiativ at de glemmer det helt selv.

Det er hun som har tatt alle initiativ til nå. Problemet er at jeg ikke tør å gjøre det samme. Jeg får helt angst bare ved tanken, og føler meg dum fordi jeg i det hele tatt innbiller meg at noen skulle ønske mitt nærvær. Av og til føler jeg hun bare gjorde det for å være hyggelig.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Av en eller annen totalt idiotisk grunn var Josh Groban - You raise me up på lista over rolig siste musikk på puben i går...

 

Mye alkohol innabords, tvillingbroren til kjæresten min var også der.. Også spiller de sangen fra begravelsen til kjæresten... Pokker ta altså.. Nå var broren til kjæresten der med en del kamerater så etter en god, lang klem ble jeg liksom alene igjen... Heldigvis ikke lange veien hjem, men jeg må seriøst slutte å skade meg selv i fylla.. Heldigvis er ejg for pysete til noe annet en risping, men på låra, og det er sommer.. Hmm, får si til folk at jeg hadde et ubehagelig møte med en busk i fylla, ser slik ut så..

Lenke til kommentar

Hvorfor må jeg tenke så mye. Hvorfor kan jeg ikke bare glemme.

Eller i det minste tenke på noe positivt.

Hjelper ikke akkurat at jeg sitter og kjeder meg dønn ihjel på jobb, og kveldene er ikke veldig mye bedre de heller.

Skulle ønske jeg kunne sove en måned eller så. Kanskje jeg hadde følt meg litt mindre sliten da.

 

Jeg har lyst til å leve litt igjen. Ikke bare eksistere.

Lenke til kommentar

Hvorfor må jeg tenke så mye. Hvorfor kan jeg ikke bare glemme.

Eller i det minste tenke på noe positivt.

Hjelper ikke akkurat at jeg sitter og kjeder meg dønn ihjel på jobb, og kveldene er ikke veldig mye bedre de heller.

Skulle ønske jeg kunne sove en måned eller så. Kanskje jeg hadde følt meg litt mindre sliten da.

 

Jeg har lyst til å leve litt igjen. Ikke bare eksistere.

Hoh.. jeg vet hvordan det er.. jeg tenker så mye negativt at når jobben er ferdig er jeg også helt ferdig, stressa og må ligge på sofaen i flere timer for å samle meg.. sånn går dagane, jobb - tenking og stress.. når jeg kommer hjem, vonde følelser og en evig tomhet skikkelig ubehagelig.. men så mot kvelden får jeg hvertfall ha det litt greit med meg selv.. 3 timer med glede er vel bedre en ingenting

Lenke til kommentar

Det er viktig å aktivisere seg, så man ikke blir gående rundt og bare tenke. Jobbet på 7/11 som nattevakt, hadde kanskje 10+ kunder gjennom 8 timer, det er ikke bra for psyken.. Begynte å ta med meg bøker, musikk, blader osv. Det fikk hodet til å gjøre noe annet enn å bryte meg ned.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...