Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Njaa, går nokk bra om du hadde sagt direkte opp til den hastigheten og så foreks. 1,3v( noe den burde kklare 3,6-3,8 på ) og så jobber du deg nedover :thumbup:

Noe du kan tenke på etter du har lest denne guiden:

http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/core-i7-920-overclocking.html

 

ser de bruker litt andre deler i maskinen sin en meg, men dette burde ikke påvirke framgangsmåten i noen forstand?

 

har i7-950, ocz 1600 mhz, p6t.

Lenke til kommentar

Njaa, går nokk bra om du hadde sagt direkte opp til den hastigheten og så foreks. 1,3v( noe den burde kklare 3,6-3,8 på ) og så jobber du deg nedover :thumbup:

Noe du kan tenke på etter du har lest denne guiden:

http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/core-i7-920-overclocking.html

 

dette var MEGET tung lesning. egnet seg ikke så sent på natta.

får plukke det opp i morgen, satser på at det glir litt lettere inn da.

Lenke til kommentar

Bestilte fittings fra performance-pcs i fargen black sparkle, så sender de meg shiny fordi de hadde gått tom for black sparkle uten å spørre meg om det er greit først. De kan da for faen ikke bare sende meg en annen farge enn den jeg bestilte bare fordi de syntes det er en god idé... Sendte dem mail og spurte om hva de holder på meg, og svaret jeg fikk var at ikke er noe merkbar forskjell mellom de to fargene. Vel, jeg har allerede én shiny del fordi den ikke fantes i noe annet, og jeg ser tydelig forskjell. Og hvorfor i svarte fører de flere farger om de mener de ser dønn like ut!? :realmad:

 

Føler jeg ble ganske irritert nå. Mistet litt av respekten for denne butikken. :wallbash:

Lenke til kommentar

Oi dette likte jeg wikipedersen. Du som er i regi av dette?

 

Liten pekepinn:

Kommentarfeltet er litt kontete da skriften som beskriver boksene er i samme farge som bakgrunnen. Må markere for å se hva man skal skrive hvor.

 

+ kanskje adde kilder til artiklene.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Hmm.. Nyhetsside for vannkjøling.. Håper på at diverse produsenter ser et mulig nytt utvidet marked i norge og kan sende deg dere testobjekter :)

 

Det ser flott ut!

 

Edit: Kommer du til å eksportere guiden din over til siden?

 

Edit: Fixed, unnskyld soppen :)

Endret av Crazymech
Lenke til kommentar

Edit: Kommer du til å eksportere guiden din over til siden?

 

Blir vel en Basic-guide (som antakeligvis blir statisk i menybaren) - og en utfyllende guide :)

 

Kilder er på plass. Takker for heads up.

 

Ang fargene på skrifta, så skal jeg få fiksa det. Ser også litt noobish ut med hvitt kommentarfelt. :) Kommer til å kjøre parralelt med diskusjon.no for å få spredt litt ord om siden. Så mye kommer her også :wee:

Lenke til kommentar

Hadde vært interessant om dere hadde skrevet litt om hvem dette Freezelab-laget faktisk består av under "om oss". Hadde gitt det hele et litt mer personlig preg :)

 

@Wikipedersen

Ja det høres flott ut - spre ordet, for all del :)

 

edit:

Liten korreksjon: Under "kontakt" her du skrevet "freelabs" og ikke "freezelabs".

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...