Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikkje så aller verst, men norsk frakt må vel leggast til, må det ikkje? Altså at eg må betale for frakt når det kjem til Norge i tillegg?

 

Og ja, viftene var alt anna enn billige. Eg kjøpte nokre sidan eg hadde bestilling likevel, for å sleppe dobbel frakt, men eg trur ikkje eigentleg eg sparte noko på det, pga prisen på viftene...

Lenke til kommentar

Nice! :w00t:

 

Då er det berre å smørje seg med tålmodigheit, då. :D

 

Forresten. Eg har vurdert nytt kabinett i det siste, og sidan prisen på vasskjølinga ikkje vart så høg som eg hadde frykta kan det hende eg slår til og kjøper det også, men eg er litt usikker på kva for eitt... Corsair Obsidian 800D er jo berre fantastisk, men så kostar det jo også litt. :hmm: Eg tenkte liksom å forsikre meg om at eg hadde plass i kabinettet til all kjølinga. Kabinettet eg brukar no er Antec Three Hundred, så det kan hende det blir litt lite.

 

Nokon tankar?

Lenke til kommentar

Ja, mykje å velge mellom. :p

 

Eg får vel berre sjå meg litt rundt, men foreløpig ligg vel 800D på toppen av lista. ;)

 

 

Edit: Kan hende det blir tilat eg kjøper 800D. Det er på tilbud på Komplett denne veka, så over helga blir det enda dyrare å få tak i. ;)

 

 

Edit igjen: Damn, eg føler meg i kjøpehumør. Eg kjøper Obsidian 800D! Nuh! :w00t: (Kjem sikkert til å hate meg sjølv for dette om ei stund, men det får berre våge seg :p (trur forresten ikkje eg kjem til å angre... ;)))

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Noen som vet om tygon stopper UV? Har UV reaktiv coolant men syntes aldri at den skinte så veldig. Antok at det var dårlige UV-katoder, men etter å ha sølt litt coolant, for så å se at det lyste som bare pokker, begynner jeg å lure på om det er tygonen min som er synderen.

 

Noen som har noe erfaring med dette?

Lenke til kommentar

For alt jeg vet kan det hende at slangene er designet for å hindre lys og oppvarming ja.

 

Det verkar ikkje usannsynleg. Slangar som utestengjer lysstråling (aka energi) ville jo vere svært praktisk mtp å oppretthalde den temperaturen ein forsøker å utsetje komponentane for. Så klart er det upraktisk for dei eventuelle visuelle effektane ein kan lage, men det finnast sikkert slangar som er optimaliserte for slikt også.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Har et par spm angående vannkjøling, jeg skal kjøpe ny maskin nå og skal ha vannkjøling igjenn, men forskjellen fra før til nå er at jeg har lyst og kjøle cpu/gpu/chipset mens tidligere har jeg kun hatt på cpu.

Jeg kikker og sikler litt på Danger Den oppsett med "fatboy" 1/2" slanger, men har ingen anelse om hvordan dette merket er, noen her som har erfaringer med Danger Den og den dimensjonen på slanger?

 

Oppsettet mitt er: i7-930 cpu

xfx radeon hd5970 gpu

Asus p6x58d Premium HK

ocz 6gb 3x2gb 1600mhz ram

xfx 850w black edition psu

corsair 800d bigtower

 

 

Er det noe jeg bør være obs på med tanke på ved kjøp av koblinger og slanger osv, vil ikke spare på kvaliteten pga lommeboka strekker ikke til en ny maskin fordi "de dårlige hurtigkoblingene ikke var så bra som produsenten låvde" :p

 

Takker for hjelp og svar :)

Endret av fredrikoz
Lenke til kommentar

Om prisen ikke er noe problem ville jeg gått for bitspower nipler.

 

Danger Den er et fint merke det. Har dog ingen erfaring med slangene deres, men de produktene jeg har testet bærer i hvert fall preg av kvalitet.

 

Og hvilken produsenter måtte det være da? :p jeg er åpen for andre merker enn Danger Den også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...