Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Gull med slike tilbakemeldinger :thumbup:

De var jo billige også :yes:

 

$17 inkludert frakt er vel omtrent en hundrelapp, og det er jo ikke galt. Kom kjapt levert og pent pakket inn. Men ikke pakkesporing (begrenset hva man får for 10 dollar i porto fra USA).

 

Denne er vel på 3600 rpm, men det hadde jo vært litt artig å hatt en av de virkelig hardcore-viftene på 5000 rpm+ også. Får google litt :-)

Endret av Bols
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kabinettet er i hus, og satan steikje kor stort det er! Kabinettet i seg sjølv veg jo meir enn heile datamaskina gjorde til saman. :p

 

Kjølinga kjem truleg på fredag, kanskje laurdag, men eg har eit par spørsmål før eg byrjar bygginga. Er plasseringa av dei forskjellige komponentane i førehald til kvarandre viktig? Eg tenkte berre at det kanskje kunne vere lurt å plassere tanken høgt i systemet, mtp skifting og påfylling av væske etc. Eg veit ikkje om dette har noko å seie, men tenkte eg skulle spørje likevel. :)

Lenke til kommentar

Kan jo alltids lodde selv? Det er ikke så vanskelig som en skulle tro, så lenge du isolerer skjøten godt med en krympestrøme (fåes billig på clas olson btw).

 

Du får antageligvis kjøpt både loddebolt og strømper for prisen av en slik forlenger. Utrolig kjekt å ha - og et must om man skal modde litt.

Lenke til kommentar

Det brukar ikkje å ta meir enn 1 dag etter eigne erfaringar, men det kan vel alltids ta lenger tid også.

 

Undrer på hvorfor det tar 6 dager fra en pakke er sendt fra nederland og på postens tracking info står det kun trackingnr Sendingen er sendt fra avsenderland 09.04.2010, 14:32

en pakke fra tyskland ble sendt sist tirsdag og er på postkontoret imorgen etter å ha vært i tollen idag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...