Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Pent bygg Kyrre! Hvilke skruer brukte du for å feste bakplata? (Størrelse/lengde-whatever :p)

 

 

Har ikke målene på dem akkurat. Det du gjør er enkelt:

1. Finn skruer som passer på gjengene til blokka. Dette kjenner du jo enkelt når du skrur dem inn. Mener det er standard metriske gjenger, m2? m3?

2. Finn skruer med gjenger fra pkt. 1 som er lange nok til å gå gjennom bakplata til MSI og så litt inn i blokka.

 

Du må jobbe skruene gjennom "stand-offs" til bakplata, det er bittelitt trangt men går helt fint.

 

Du trenger 4 skruer. Du trenger ikke noe gummiskive mellom pcb og bakplate.

 

Det må vel legges til at jeg har flere kilo med ulike skruer fra forskjellige bygg. Enormt mye faktisk. Så jeg har litt å ta fra :) Enkelt å finne riktige skruer da.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig bra Kyrre :D

Ere MO-RA'n du har på utsiden? Har du fått dette til å se sånn noenlunde konevennlig ut? :p

Hvorfor tenker du på konevennlig? Har du med en overraskelse hjem fra jobb denne gangen? :p

 

 

@kyrre

 

Er det enthoo primo / evolve ? :)

Endret av Trondz1
Lenke til kommentar

 

Veldig bra Kyrre :D

Ere MO-RA'n du har på utsiden? Har du fått dette til å se sånn noenlunde konevennlig ut? :p

Hvorfor tenker du på konevennlig? Har du med en overraskelse hjem fra jobb denne gangen? :p

 

 

@kyrre

 

Er det enthoo primo / evolve ? :)

Hahaha, har nok ikke det du. Tenkte nok mer i retning om en MO-RA i det heletatt kunne bli seende bra ut, eller om det bare blir rot. Men dette så jo ikke verst ut i det heletatt :)

Lenke til kommentar

Neida, bare legg radiator i ett vannbad med isvann/isbiter.

Funker som F det.

Jeg glemte helt at du kun bare fylle på med isbiter. Det gjør jo susen for å få ned temp.

 

Jeg har et SLI vannblokk spm.

Jeg har for øyeblikket et enkelt Gigabyte Gaming G1 980Ti med vannblokk. Nå jeg vet at normalt sett skal det ikke være noe problem å sette opp et SLI oppsett. Jeg trenger bare et annet GTX 980Ti. Men jeg lurer på om vannblokkene vil ha sine inlet/outlet helt likt plassert. Altså vil jeg kunne bruke en slik EK SLI bridge for eksempel. Er det noen her som har litt erfaring med det? 

 

TL;DR - Funker det med none reference vannblokk sammen med reference vannblokk i et SLI oppsett? (GTX980Ti)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...