Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden


Tj-nome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg mener er at ingen vil ha DRM, men hvilke alternativer er det? Piratene driter i det, da de bare cracker spillet uansett. Med andre ord håner de betalende spillere ved å tvinge utviklere til å bruke DRM.

DRM hindrer ikke piratkopiering, men skaper bare problemer for betalende kunder. Derfor er det et hån mot betalende kunder fra de som lager spill med DRM.

Lenke til kommentar

Piratene bryr seg ikke, og det er nettopp det som er problemet. De vet utmerket godt hva de holder på med og hvordan det påvirker oss betalende kunder, men de driter i det. Om piratene hadde brydd seg om hva konsekvenseene av det de holder på med er ville vi ha sett en betydelig nedgang i piratvirksomhet når første utvikler gikk konkurs.

 

Men nok off-topic. On-topic har cdon.no begynt å ta imot forhåndsbestiling av enkelte spill til 3DS. Blandt annet Mario Kart 3DS og Legend of Zeldas: Ocarina of Time 3DS. Det nærmer seg. :)

Lenke til kommentar

Piratene bryr seg ikke, og det er nettopp det som er problemet. De vet utmerket godt hva de holder på med og hvordan det påvirker oss betalende kunder, men de driter i det. Om piratene hadde brydd seg om hva konsekvenseene av det de holder på med er ville vi ha sett en betydelig nedgang i piratvirksomhet når første utvikler gikk konkurs.

 

Men nok off-topic. On-topic har cdon.no begynt å ta imot forhåndsbestiling av enkelte spill til 3DS. Blandt annet Mario Kart 3DS og Legend of Zeldas: Ocarina of Time 3DS. Det nærmer seg. :)

 

Selvfølgelig driter de i det. Hvorfor skulle de ikke det?

Vi vil få en nedgang i piratvirksomhet den dagen utviklere gir folk en grunn til å kjøpe et spill kontra å laste det ned gratis.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

3DS slippes for salg i Japan den 26. februar 2011 og i vesten i mars 2011. Ingen eksakt lanseringsdato altså, men en tidsramme på 31 dager.

 

I Japan så vil introduksjonsprisen på en 3DS være på 25,000 ¥ (hvilket tilsvarer ca 1800 kr. med dagens kurs). Regn med rundt 2500 kr. her til lands.

 

The 3DS will include a Game Boy Virtual Console, which features Game Boy, Game Boy Color and Game Boy Advance titles. Screenshots from classics Super Mario Land and The Legend of Zelda: Link's Awakening DX were shown.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=EIRYhNpNL7o

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Den kommer som ble sagt, før april i år.

 

25. Mars får vi kjøpt Nintendo 3DS her i Norge. 2 dager før de i USA før kjøpt den :tease:

 

Det vil komme 25 spill før juni eller noe, b.la Legend of Zelda, Paper Mario, Animal Crossing osv.

 

Release liste vil vel komme snart tror jeg.

 

i usa blir prisen på ca 249$ så i Norge blir den sikkert å koste mellom 2000 - 2500, håper ikke den blir noe dyrere. Men det er vist opp til hver enkelt butikk å bestemme prisene.

 

Håper Animal Crossing og Paper Mario kommer relativit tidlig, mye d***t blant spillene til launs syns jeg

Lenke til kommentar

Ifølge denne siden ser launchlisten sånn ut for Japan:

 

Legend of Zelda: Ocarina of Time 3DS – NintendoNintendogs + Cats – NintendoPilotwings Resort – NintendoPro Baseball Spirits – KonamiProfessor Layton and the Mask of Miracle – Level 5Ridge Racer 3D – Namco BandaiSamurai Warriors Chronicle – Tecmo KoeiSteel Diver – NintendoSuper Monkey Ball – SegaSuper Street Fighter IV: 3D Edition – Capcom

Her i Europa blir det mye av det samme, men muligens får vi litt andre titler. Det er egentlig fint lite jeg gleder jeg til der, Er ikke så veldig stor fan av Zelda, og resten ser egentlig kjedelig ut. Street Fighter og Prof Layton blir interessante, men er ikke fan av Layton og har Street Fighter på PS3en med ekstra kostymer fra før.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Disse 23 spillene er ihvertfall bekreftet å komme ut i USA før E3:

 

Pilotwings Resort

nintendogs + cats

Shin Megami Tensei: Devil Survivor Overclocked

Super Street Fighter IV 3D Edition

Resident Evil: The Mercenaries 3D

Madden NFL Football

The Sims 3

Pro Evolution Soccer 2011 3D

LEGO Star Wars III: The Clone Wars

Ridge Racer 3D

Dual Pen Sports

Super Monkey Ball 3D

Thor: God of Thunder

CRUSH 3D

BUST-A-MOVE UNIVERSE

Samurai Warriors Chronicles

Dead or Alive Dimensions

Asphalt 3D

Tom Clancy's Ghost Recon Shadow Wars

Combat of Giants: Dinosaurs 3D

Tom Clancy's Splinter Cell 3D

Rayman 3D

Rabbids Travel in Time

 

Ellers er jeg helt enig i at det er lite interessant her, men forhåpentligvis får vi nye spill etterhvert også. Rabbids Travel in Time ser bra ut, første Rabbids-spillet jeg noen gang har hatt lyst på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...