Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden


Tj-nome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om Nintendo kommer til å selge Nintendo 3DS med et "tap" på samme måte som Sony og Microsoft har gjort med sine konsoller (Tape et visst beløp penger på hver solgte konsoll)?

 

Mener å huske at PS3 og 360 ble solgt med tap til å begynne med, mens selve hardwaren til Wiien tjente inn penger fra dag en.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

De kommer ikke til å selge den med tap, såpass har de allerede uttalt. I og med Nintedo er et rent spill-selskap, i motsetning til Sony og MS som henter hovedinntektene sine andre steder, må Nintendo være mer forsiktig med det finansielle. Strategiene deres de siste 7-8 årene har vært rimelig klar, de satser på innovasjon gjennom billig teknologi. Dermed holder de prisnivået nede og kan selge med fortjeneste, mens nyskapningen trekker til seg kundene.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Gleder meg som en liten unge jeg og!

Men at prisen høyere enn tidligere systemer synes jeg er rett og slett ds dårlig. Gamecube og wii kostet rundt det samme da de var nye.

Tror ikke 3ds blir noe dyrere enn den hittil dyreste, ds xl som ligger på 2000kr.

Men forhåpenentligvis vil vi se en pris mellom 1400-1800.

Lenke til kommentar

Noen som vet om denne får regionssperre? eller kan man kjøpe konsollen i norge, og spillene fra f.eks usa?

 

Har nintendo sagt hvilke spill som skal komme til release? er paper mario, mario kart eller animal crossing en av de? :p

Endret av LittleBigPlanet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...