Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden


Tj-nome

Anbefalte innlegg

Du har rett i det, derfor det er svært idealt for håndholt konsoll der du må nesten ha den framfor deg for og bruke kontrollene, så det er ikke et stort problem.

 

Lure litt på hva Sony vil gjøre etter denne framvisningen på E3. Dem taper enkelt og greit kampen på håndholt konsoll

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper faktisk Sony kjem på banen slik det blir konkurranse, tipper Nintendo har laget en veldig bra kopi sperre på 3DS-en for minimalisere privatkopiering og uten konkurranse vil dem tjene fett.

 

Sony kjem sikkert med navnet: PSP 3D GO!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Håper faktisk Sony kjem på banen slik det blir konkurranse, tipper Nintendo har laget en veldig bra kopi sperre på 3DS-en for minimalisere privatkopiering og uten konkurranse vil dem tjene fett.

 

Sony kjem sikkert med navnet: PSP 3D GO!

 

Håper de har fått in en skikkelig sperre for piratkopiering ja. Så slipper spillene å bli så jævlig dyre

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å forhåndsbestille 3DSen, men det er litt meningsløst så lenge det ikke er mulig å forhåndsbestille noen spill til den. :p Dessuten vil jeg vite hvorfor den svarte er dyrere enn den røde og den blå før jeg kjøper den. Vi snakker faktisk nesten prisen for ett nytt spill i forskjell, tross alt. Da tar jeg heller en rød, et (nesten) gratis spill og litt svartmaling. :o

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Fikk svar av cdon.no:

 

"Tack för att du kontaktade oss.

 

Dessvärre så har utvecklarna Nintendo inte gått ut med något pris på varan än och därför så har varorna endast ett preliminärt pris och alla tre färgerna på konsolen skall kosta lika mycket.

 

Detta kommer att ändras inom kort."

 

Prisen blir med andre ord den samme for alle tre fargene, og sort bestilles så snart spill blir tilgjengelig for forhåndsbestilling. Kid Icarus og Resident Evil er øverst på listen, men de er langt fra alene. :)

Lenke til kommentar

Håper faktisk Sony kjem på banen slik det blir konkurranse, tipper Nintendo har laget en veldig bra kopi sperre på 3DS-en for minimalisere privatkopiering og uten konkurranse vil dem tjene fett.

 

Sony kjem sikkert med navnet: PSP 3D GO!

 

Håper de har fått in en skikkelig sperre for piratkopiering ja. Så slipper spillene å bli så jævlig dyre

 

Spillene kommer nok fremdeles til å koste 400-500 kroner i Norge. Flashcart FTW!

Lenke til kommentar

Du bommer nok stygt hvis du tror manglende muligheter for piratkopiering gir billigere spill. Historien viser at det tvert imot er dyrere med spill når de kan være sikre på at du ikke får spilt spillet uten å kjøpe det. Det samme gjelder fortsatt. Er PS3-spill billigere enn x360-spill? Niks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...