Gå til innhold

Juliess, treningslogg og noe OT!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digg å se damer trene og hold på kroppen sin. Slik skal det være :thumbup:

Takker for det :) Er ikke motivert til å være kardiokanin på mølle tre ganger i uka, men dette er jo supergøy trening.

 

Mye mulig, men jeg har ingenting å sammenligne med så jeg aner ikke :p

Skal prøve i morra!

Gjør det og hold oss oppdatert om hvordan det går! Ta 15 reps da :)

Lenke til kommentar

Får ikke opp noe bilde :(

 

Jeg har treningslogg, men den ligger i notepad. Jeg ser ingen nytteverdi med en online logg.

Dessuten inneholder den bare vekt, rekorder på 800m og 3km, resultater fra kamper (kampsport), sykdom/skadeperioder, hva jeg løfter før og etter ferier, kosthold etc. Sånt kan da ikke være interessant for andre enn meg uansett :p

 

 

Edit: der fikk jeg opp bilde, å det stemmer på en såkalt prikk!

Endret av Kaktuz
Lenke til kommentar

Jo, men det er interessant og gøy å følge med på for andre nerder som trener styrke :innocent: Ikke bare med oppdatering hver ferie da, men etter treninger, hehe..

Noen ren nytteverdi har det vel ikke for andre enn den som skriver :)

 

Jeg får ikke trent før søndag ettermiddag/mest sannsynlig mandag. Er på helgeferie hos pappa, iiiik. Kroppen har sikkert ikke vondt av en miniferie.

Lenke til kommentar

Noen ren nytteverdi har det vel ikke for andre enn den som skriver :)

 

Vil bare påpeke at jeg ikke er nerd lengre! :D

 

Hvordan mener du at den som skriver har nytte av det? Jeg har det ikke med å stole på ekspertråd fra en syltynn gutt på 14. På samme måte som man hadde ledd av å få slankeråd fra en på 180kg. Hvis du skjønner? :)

 

-> Det er nok lurt å ta seg pause fra treninga en gang i mellom, jeg merker iaf at jeg har veldig god nytte av det. Spess når det gjelder motivasjon!

Lenke til kommentar

Hehe, man skal ikke ta alt for god fisk :)

 

Det som er nyttig for min del, er at jeg føler jeg har et sted hvor noen andre ser. At jeg fortsetter å oppdatere, at jeg har et sted å vise frem at jeg har gjort noe. Hvem som leser er ikke så farlig, om det er en spjæling på 14 år som sier at jeg er flink til å trene kan noenganger være motivasjon nok, det :)

Samt det finnes jo faktisk folk som har peiling på trening der ute som kommer med tilbakemeldinger eller tips.

 

Nå er jeg kanskje litt ekstra interessert da, så jeg bruker jo halve dagen på å lete opp lesestoff, finne ut nye ting og lære meg mer om trening og kosthold. Så det er ikke sånn at jeg har treningslogg kun ett sted og tror på alle som skriver til meg der, hehe :!:

Lenke til kommentar

Leg curl

1x15 37,5kg

1x15 37,5kg

1x14 37,5kg

- 2,5kg økning

 

Skråbenk med hantler

1x15 12kg

1x12 12kg

1x13 12kg

 

Sidehev

1x10 5kg

1x10 5kg

 

Triceps press

1x15 12,5kg

1x10 12,5kg

- brukte annen maskin enn sist, eller hvertfall var trinsene annerledes.

 

Knebøy

1x6 30kg

1x15 40kg

1x15 40kg

1x6 45kg (denne var rotete, begynte å le og alt bare ble feil, haha)

- rep økning!

 

Sittende nedtrekk

1x14 40kg

1x10 40kg

- 5kg økning, føltes ikke så ille faktisk

 

Bicep curl med hantler

1x8 10kg

1x10 8kg

- denne var grusom idag, var stressa, hadde dårlig tid og alt ble helt feil. Bedre lykke neste gang!

 

500 meter roing, ny personlig rekord: 1:53!

Lenke til kommentar

Beinpress

1x15 80kg

1x15 80kg

1x15 90kg

- veldig fornøyd med denne, forrige gang gjorde jeg jo 2x70kg og 1x80kg. Tror jeg har virkelig kjørt lårmusklene mine, for de føltes helt ødelagt, haha.

 

Markløft

1x15 40kg

1x12 40kg

1x10 40kg

- rep økning

 

Brystpress

1x15 30kg

1x15 30kg

- 2,5kg økning og jeg klarte alle repsa mine

 

Skulderpress

1x15 8kg

1x8 8kg

- fornøyd med denne, klarte bare 11 på første settet forrige gang. Hadde ikke så høye forventninger før jeg satte igang, så var fint å klare mer enn forventet.

 

Franskpress

1x15 12,5kg

1x13 15kg

- rep økning

 

Chins assist kroppsvekt -30kg

12

9,5

- 5kg økning denne gangen. Pluss det er vel kanskje verdt å nevne at jeg har lagt på meg omkring 4kg, så det utgjør jo en forskjell det også.

Sittende roing

1x15 25kg

1x12 25kg

- 5kg økning

 

Biceps curl med EZ stang

1x15 14,5kg

1x15 14,5kg

- rep økning, her klarte jeg jo faktisk alle!

 

Mage, hengende beinhev

9 reps med rette ben, så 15 med bøyde knær

7 reps med rette ben, så 13 med bøyde knær

 

OVERALL VERY HAPPY :-D

Sleit med å gå ned trappa etter at jeg var ferdig.

Lenke til kommentar

30 minutter roing, 6363meter. Har gått opp til nivå 8 på romaskina nå.

 

Har forøvrig blitt utfordret til å "ro" over den engelske kanal, 112 miles (180km). Så er det førstemann til å nå målet av meg og han jeg dater. Tror han skal bare ro en gang i uken og 20 minutter hver gang, så hvis jeg står på vinner jeg kanskje.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...