Gå til innhold

Juliess, treningslogg og noe OT!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du ikke dratt den forlangt opp? mangler jo masse nede og er høy oppe.

(spøk)

 

Den ser også grei ut i skrittet, noen har av den typen hvor man ser om de er barbert eller ikke inkl de indre og ytre kjønnsleppene og da hjelper det ikke at den er godt opp så man ikke viser undertøyet.

Endret av War
Lenke til kommentar

Du trykker bare på den største knappen til det største tallet i displayet viser 0:00 /500. Da kan du hele tiden følge med 500m-tempoet ditt.

 

Det er en concept2-maskin du ror på sant?

 

Edit: Mener jeg har spurt om det tidligere, men husker ikke om du svarte..

Endret av Ciryaher
Lenke til kommentar

Den avlange knappen helt til høyre ja. Når displayet er satt til å vise "/500" (snitt per 500m) så gir det en god pekepinn på tempoet du har. Hvis du ligger på 1:57 på 500 vil jeg tippe på at du ligger rundt:

- 1:50 på 1 min

- 2:10 på 2000m

- 2:18 på 5000m

 

(Uten at jeg aner noe om utholdenheten din, så bare tipper jeg noen tall.)

Lenke til kommentar

Denne må jeg bare følge med på, så mye moro på 3 sider har jeg ikke hatt siden 4chan-tråden!

Internet er konge!

 

@Ts Ang det bilde du har av handa di, det der kan du unngå ganske lett hvis du øver på å holde litt annerledes. Hvis du får sånn ofte, kan du risikere hard hud der. Sånn hard hud som du har under føttene, å det vil vi vel ikke ha, vil vi?

 

Edit: en liten omformulering

Endret av Kaktuz
Lenke til kommentar

Kaktuz: Jaha? :p

Glemte helt å sjekke romaskina idag. Men hadde en super trening! :new_woot:

 

Kommentar: Turte faktisk å spørre to forskjellige fremmede om å stå bak meg på siste settet knebøy, og på skråbenken. Det føltes bra at det ikke var dødelig skummelt å snakke til noen andre der, hehe. Var ok effektiv, kunne nok ha brukt noe mindre tid. Brukte rundt 1 time og 20 min med oppvarmingen.

 

Oppvarming: 11 min mølle, 3 av dem var løping.

 

Knebøy

15x 32,5kg

15x 37,5kg

10kg 40 kg :-)

 

Leg curls

3x15 32,5kg

 

Skråbenk (veldig fornøyd med å ha kommet på tosifret!!)

1x10 10kg

2x15 10kg

 

Sidehev

2x13 4kg

 

Tricep pushdown

1x12 15kg

1x11 15kg - veldig sliten i triceps etter tirsdag kjente jeg

 

Sittende nedtrekk

1x13 35kg

1x10 35kg - tungt! Men kjente det på rett plass

 

Stang roing

1x15 15kg

1x15 20kg - her må jeg bare legge på mer, kjente det ikke i det hele tatt. Burde 20kg være tungt?

 

Biceps curl manual

2x15 8kg - wohoo

 

Mage

1 min 20 sek planke

16 + 14 situps på gulv med 2,5kg vektskive på brystet

Endret av Juliess
Glemte en øvelse
Lenke til kommentar

@Ts Ang det bilde du har av handa di, det der kan du unngå ganske lett hvis du øver på å holde rett. Hvis du får sånn ofte, kan du risikere hard hud der. Sånn hard hud som du har under føttene, å det vil vi vel ikke ha, vil vi?

 

Kaktuz: Hvis man bare har babyhud i hendene så kan du ikke unngå det der uansett hvor riktig du holder i roing. (Når det kommer til vekter så er det litt snillere mot huden, men også der får man litt tykkere hud.) Forklar meg gjerne hvordan det der lett kan unngås :)

Lenke til kommentar

Kaktuz: Hvis man bare har babyhud i hendene så kan du ikke unngå det der uansett hvor riktig du holder i roing. (Når det kommer til vekter så er det litt snillere mot huden, men også der får man litt tykkere hud.) Forklar meg gjerne hvordan det der lett kan unngås :)

 

Jeg hadde problemer med det når jeg begynte å trene, men når jeg fikk høre at jeg burde holde litt annerledes gikk det bedre. Selvfølgelig kan man ikke unngå det 100%, men det blir mye bedre =)

Lenke til kommentar
Jeg hadde problemer med det når jeg begynte å trene, men når jeg fikk høre at jeg burde holde litt annerledes gikk det bedre. Selvfølgelig kan man ikke unngå det 100%, men det blir mye bedre =)

 

Ja, det var det jeg tenkte. Da vil jeg anbefale deg å ikke uttale deg om ting du ikke har noen kunnskap om. De fleste har bruk for kommentaren din, men bare om du har noe vettugt å komme med ;)

Lenke til kommentar

Ja, det var det jeg tenkte. Da vil jeg anbefale deg å ikke uttale deg om ting du ikke har noen kunnskap om. De fleste har bruk for kommentaren din, men bare om du har noe vettugt å komme med ;)

 

Sender deg en PM for ikke å fylle tråden med OT!

 

Edit: leif

Endret av Kaktuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...