Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f

New render of HTC Accord confirms HTC 8X name, looks pretty good

 

htc8x.png

 

Spesifikasjoner

 

htc8xspecs.png

 

 

Jeg har forresten fått hjelp av doffen45 til å opprette en ny Windows Phone 8-tråd. Sjekk den ut her

 

Redigert:

Men WIndows Phone 7.x var ikke død.

Today at Tech Ed in New Zealand, Microsoft confirmed that Windows Phone 7.8, the soon to be announced update to existing Windows Phone handsets, will be including more than just the new Windows Phone 8 Start screen, and that it will indeed include new features.

Obviously, Microsoft wouldn't say what those features are, but it's great to know the platform will get more than just the bare minimum. They did say that past Windows Phone 7.8, the OEM's are going to provide their own updates that enhance the experience even further, and that the platform won't be abandoned entirely.

 

Neowin.net

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Når nye Lumia blir tilgjendelig har mange som kunne tenkt seg ny lumia forhåndsbestilt en iPhone.

 

 

Det tror jeg faktisk ikke. Her er det snakk om to forskjellig OS. De som har WP7 i dag og ønsker å oppgradere vil nok vente på WP8. De som vurderer WP istedet for iOS vil nok se at nye iphone blir mye av det samme i den samme inpakningen og dermed vente

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tok ikke den selv. Hvorfor skal jeg velge iPhone når jeg vil ha WP8. Det spiller jo liten trille om jeg må vente på en av de.

 

For deg og meg så spiller det ingen rolle, men for markedet generelt som nå må vente til November på Lumia 920 og ser en flokande ny og flott iPhone i butikkhylla fra starten av Oktober kan fort bli fristet til å kjøpe den istedenfor.

 

Det Windows Phone, Microsoft og Nokia trenger er å tilrive seg markedsandeler fra Android og iOS, du gjør ikke det ved å lansere telefonen i starten av September men ikke ha den klar før ute i November. Spesielt ikke når det kommer iOS 6 og iPhone 5 i mellomtiden her, også Galaxy Note 2 og Jeally Bean er vell ute på de fleste Samsung toppmodeller innen dette. Tror det kan bety endel tapte potensielle kunder som faktisk egentlig hadde vurdert Windows Phone meget sterkt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har min Limua 800 gått i arv så jeg er tilbake til Galaxy s2 frem til nye WP er tilgjengelig.

 

Etter to timers bruk sitter jeg her å lurer på hvordan jeg skal overleve helt til november med Android. At det er så mange tilhenger til dette systemet skjønner jeg ikke. Dette må være utelukkende fordi folk ikke har testet noe annet.

 

Joda, jeg var en stor tilhenger av Android selv tidligere, og derfor er det så merkelig at jeg nå sitter igjen og synes det er så slitsomt i bruk.

 

Håper virkelig at flere får opp øynene for WP så det får utviklet seg videre og ikke dør ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da har min Limua 800 gått i arv så jeg er tilbake til Galaxy s2 frem til nye WP er tilgjengelig.

 

Etter to timers bruk sitter jeg her å lurer på hvordan jeg skal overleve helt til november med Android. At det er så mange tilhenger til dette systemet skjønner jeg ikke. Dette må være utelukkende fordi folk ikke har testet noe annet.

 

Joda, jeg var en stor tilhenger av Android selv tidligere, og derfor er det så merkelig at jeg nå sitter igjen og synes det er så slitsomt i bruk.

 

Håper virkelig at flere får opp øynene for WP så det får utviklet seg videre og ikke dør ut.

 

Jeg har hatt alt ov topp-of-the-line Android. Har S3 nå. Valgets kvaler står nå mellom Galaxy Note 2, Nokia 920 og Ativen til Samsung...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir ikke komfortabel med Android igjen. Skjønner det ikke, det virker rett og slett tungvindt i bruk i forhold til slik jeg husker det.

 

Det jeg hadde savnet mest av alt fra android var notifications bar, men den er bare irriterende nå synes jeg.

 

Det jeg savner mest i fra WP nå er integreringen av facebook over alt, epostklienten, smsprogrammet, galleriet, integrering mot skydrive og ikke minst enkelheten i at alt virker og er så ekstremt raskt og enkelt i bruk. I tillegg er det så mye bedre å bla seg sidelengs i programmer fremfor å trykke på faner.

 

Nei, jeg håper virkelig at utviklerne får fingern ut og lager gode programmer til WP fremover slik at en ikke blir holdt utenfor på forskjellige programmer.

Endret av svortevik
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har et VANVITTIG problem med min Lumia 900. Plutselig, sånn helt uten videre, så låser sim kortet seg, og jeg kan ikke ringe eller sende SMS eller noenting. Bytter jeg simkortet over i iPhonen funker det fint igjen. Det har skjedd MANGE ganger nå, eneste som funker er å sette sim kort i iphone, skru av og på sim-sikkerhet, for så å sette det tilbake i Lumiaen igjen.

 

Hva slags skit er dette her? :mad:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Samme her. Trofast androidbruker i et par år. Gikk over til wp i for snart et år sia, og jeg fatter ikke at jeg orka androidgreiene. fifan. Har android på jobben, og det er så urtråkig at jeg får fnatt (ios er for ordensskyld like kjedelig). Gleder meg som en unge til 920 :D

Samme som meg det. Var så sykt androidfan i noen år, men nå etter 8-9mnd med htc titan, kunne jeg aldri tenke meg å gå over til android igjen. Tror faktisk jeg heller ville gptt for ios før...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...