Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater HTC for å ha gjort det så vanskelig for meg nå. Var egentlig innstillt på 920, men nå kommer HTC med to griselekre telefoner, eneste jeg savner er trådløs ladning og diverse Nokia-apps.

Hvilke nokia-apps da?

Så langt så har jeg ikke hørt noe om at hverken City Lense, Creative Studio, eller Nokia Transport implementeres i WP8, i tillegg har Nokia betalt for utviklingen av diverse WP-apper/spill som blir er eksklusive for WP i en periode etter launch.
Lenke til kommentar

Hater HTC for å ha gjort det så vanskelig for meg nå. Var egentlig innstillt på 920, men nå kommer HTC med to griselekre telefoner, eneste jeg savner er trådløs ladning og diverse Nokia-apps.

Hvilke nokia-apps da?

Så langt så har jeg ikke hørt noe om at hverken City Lense, Creative Studio, eller Nokia Transport implementeres i WP8, i tillegg har Nokia betalt for utviklingen av diverse WP-apper/spill som blir er eksklusive for WP i en periode etter launch.

 

Link til disse eksklusive nokia-appsene? Virker spennende.

Lenke til kommentar

Trodde de fleste Nokia apps skulle integreres i selve Windows Phone og bli tilgjengelig med alle telefoner?

 

Kun Nokia Kart & Nokia Kjør så vidt jeg har fått med meg som skal integreres.

Masse andre apper Nokia lager, Nokia Byblikk, Nokia Musikk blant annet, ikke minst får de 3 mnd ekslusivitet på diverse spill fra Zynga, Draw Something osv osv.

Lenke til kommentar

Flere som sliter med bilder på Finn.no? Jeg får aldri opp hele bildet, ser ca halve når jeg holder telefon i vanlig posisjon og 3/4 deler når jeg holder den sidelengs. Det er det samme hvilken av visningene på siden til Finn jeg bruker.

 

Flere som har samme problem? Jeg har HTC Titan.

Samme her. Men i mobilvisning, får jeg ikke sett alle bildene. I vanlig visning, så hender det at jeg ikke får sett hele bildet ja.. :( htc titan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...