Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f

"Etter 8", så det vil si etter november en gang.

 

Så er spørsmålet: hvor mye kan man få for en halvt år gammel Lumia 800?

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig! Der "abonnerer" jeg jo allerede :blush:

 

PS: HTC 8X ligger som SX...

 

Har ikke hatt WP tidligere, lurer litt på Spotify. Ser at appen ikke har blitt oppdatert på ett år og det klages fælt i denne tråden. Mot slutten av tråden står det at grunnen til det, er fordi det er Microsoft som har utviklet appen og at Spotify derfor ikke får fikset feilene! Jeg håper Spotify er raske med en helt ny app for WP8...

Lenke til kommentar

Selvfølgelig! Der "abonnerer" jeg jo allerede :blush:

 

PS: HTC 8X ligger som SX...

 

Har ikke hatt WP tidligere, lurer litt på Spotify. Ser at appen ikke har blitt oppdatert på ett år og det klages fælt i denne tråden. Mot slutten av tråden står det at grunnen til det, er fordi det er Microsoft som har utviklet appen og at Spotify derfor ikke får fikset feilene! Jeg håper Spotify er raske med en helt ny app for WP8...

Er enig i at spotify-appen ikke fungerer godt på WP. Gikk over til wimp som fungerer flott :-)

Med ny, gul Lumia 920 holder det nok med Nokia Music ( som er gratis på Lumia) og mp3-filer på mobilen for meg :-)

Blir min første Nokia på ca. 15 år...

Lenke til kommentar

Selvfølgelig! Der "abonnerer" jeg jo allerede :blush:

 

PS: HTC 8X ligger som SX...

 

Har ikke hatt WP tidligere, lurer litt på Spotify. Ser at appen ikke har blitt oppdatert på ett år og det klages fælt i denne tråden. Mot slutten av tråden står det at grunnen til det, er fordi det er Microsoft som har utviklet appen og at Spotify derfor ikke får fikset feilene! Jeg håper Spotify er raske med en helt ny app for WP8...

Er enig i at spotify-appen ikke fungerer godt på WP. Gikk over til wimp som fungerer flott :-)

Med ny, gul Lumia 920 holder det nok med Nokia Music ( som er gratis på Lumia) og mp3-filer på mobilen for meg :-)

Blir min første Nokia på ca. 15 år...

 

Har det egentlig blitt bekreftet at Nokia Music blir tilgjengelig i Norge?

Lenke til kommentar

Er en oppdatering for Nokia 610 ute nå

La den inn på konas 610 på fredag, men fant ikke ut hva som var nytt. På Nokias sider står det bare:

Den nyeste programvareversjonen for Nokia Lumia 610 er 1066.0000.8779.12340

•Forbedret kameraytelse

•Forbedringer av brukervennlighet og ytelse

Lenke til kommentar

Er en oppdatering for Nokia 610 ute nå

La den inn på konas 610 på fredag, men fant ikke ut hva som var nytt. På Nokias sider står det bare:

Den nyeste programvareversjonen for Nokia Lumia 610 er 1066.0000.8779.12340

•Forbedret kameraytelse

•Forbedringer av brukervennlighet og ytelse

 

Jeg synes min er blitt raskere. Ser uansett fram til å få en 920. Kjøpte meg en billig 610 for å se om WP var noe jeg ville gå for. Og er det oset jeg er mest fornøyd med av wp, ios og android

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...