Gå til innhold

Formula 1 2010!


Anbefalte innlegg

Glemte pengene angående det med motorer (utrolig nok) :) Var holdbarheten til blant annet Ferraris motorer jeg siktet til. Synes BBC har snakket mest om CO2-utslipp og bla bla bla..

 

107%-regelen er forståelig, men som du sier så var det kun i Bahrain at HRT ikke ville fått deltatt i år dersom regelen var aktiv. Og ingen team kommer (mest sannsynlig, og forhåpentlig vis) ikke til å gå lenger bak top-teamene med tanke på rundetider heller. Jeg håper Lotus kommer sterkest frem av de tre nye teamene i 2011, da de virker som det beste teamet (så har det jo Heikki som er en OK fører). Montezemolo er italiensk og dermed veldig emosjonell, forbannet og irritert da han mener Ferrari helt klart ville vunnet både konstruktør og beste fører uten tre team som "ødelegger" for resten :)

 

Jeg mener at bensinfyllinga gir mer spenning fordi det er vanskeligere å spekulere i om et team skal pitte eller om når han skal ta en forbikjøring. Men ja, ulempen er at da skjer heller passeringene i pitlane enn på banen.

 

 

Noen som spiller F1 2010 (the game) forresten? Veldig bra spill, selv om det mangler en del ting, som paraderunde, oljesøl, f-ducts hadde vært stilig å hatt med, ulykker og safety car(!).

 

Men det store spørsmålet nå, skal en stå opp kl 06:00 i morgen for å se kvalifiseringen fra Korea på iPlayer? :/ Hater å komme over nyheter (feks på vg.no av alle ting) der "Vettel tok pole i Korea!"..

Endret av Joachim Vadseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har ikke vært mer en ett F1 spill som har hatt fungerende safety car. F1 2010 er et elendig spill, de klarer ikke å få det til å bli en rask, flytende morsom arkadeopplevelse, og feiler totalt med simulasjon... Det + mange bugs gjør det uutholdelig.

 

Bensinfylling synes jeg ikke er noe interesant. Derimot skulle man ha klart å gjort det mer variabelt hvor mye bensin hver enkelt starter med, og har, så det ble litt variasjon, før 1994 så var jo dette et veldig reelt punkt. Egentlig er F1 blitt dårligere de siste 15 årene.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd Richard Burns Rally. Har kun spilt Colin McRae 2, 3, DiRT og DiRT2. Alle bilspillene til Codemasters er alt for "kule", slik som Need for Speed. Alle bilspillene er vell egentlig basert på GRiD(?), som jeg ikke synes var noe særlig.

 

For meg er grafikk viktig, men lyden enda viktigere. Er svaksynt så legger spesielt godt merke til lyd :)

 

Men nå er det ikke lenger enn litt over fire timer til BBC begynner sin sending fra Korea! Håper Jake er tilbake på jobb. Lee McKenzie er en flink reporter, men Jake er bedre :)

Lenke til kommentar

Kunne ikke Sutil bare ta sjansen når det faktisk var rom for det liksom.

 

Og ja, det kunne fint starte kl 15:00. Ja, mye vann, men det har vært ganske mye vann på Silverstone også (i fjord var det vell?), og da snurret omtrent hver en bil i hver en sving. Jeg vil si det var relativt lite snurring på grunn av vann i dette løpet egentlig.

Endret av Joachim Vadseth
Lenke til kommentar

Nei, Sutil var ikke helt overbevisende i dag.

 

Men godt løp av Vettel. Synd at det ikke ble noe mot slutten. Gleder meg også litt for Heidfeld. Bra han er tilbake.

 

Ser at Ferrari har jobbet bra, og det er absolutt fortjent, når de klarer å ta sjansene de får.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Satser på at Webber vinner foran Vettel og Alonso. Problemet til Red Bull ved å ikke stokke om i Brasil, altså å nekte å favorisere Webber er at de MÅ ha en 1-2 seier i Brasil, eller ha biler i mellom seg og Alonso. Med tanke på at Alonso ikke har kommet utenfor pallen mer enn 1 gang på de siste 8 løpene, så kan det være vanskelig å få han dårligere enn nummer 3. Da MÅ Webber vinne foran Vettel for at ikke Alonso skal bli WDC. Hvis Vettel (som faktisk ligger dårligere ann på motorer enn Alonso) bryter, så må Red Bull ha hjelp av andre lag for å komme foran Alonso i mesterskapet.

 

Om Vettel og Webber hadde byttet plasser i Brasil, så ville det vært nok at Webber kom foran Alonso så hadde han vunnet WDC. Menmen, skal man være så "Ferrari - 1999 - like" så får man være det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...