Gå til innhold

Formula 1 2010!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første gang i år at han ledet verdensmesterskapet........

Men ikke første gang en fører har vunnet VM utenom å lede noe før man vant totalt etter siste løpet...

 

Ellers så har sesongen vært preget av delvis falsk spenning. Til tross for mye mer forbikjøringer enn siden 1992 så har det ikke vært SÅ mange løp hvor toppførerne har ligget å kjempet hardt i runde etter runde. Dagen i dag ble også preget av noget falsk spenning.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Nei men jeg snakker om vettel. Trodde du mente det ikke var første gang han hadde ledet.

Jeg vet det er flere som har gjort det =)

 

Var forresten *unnskyld meg* jævelig gøy å se hvor mye Alonso stresset bak Petrov.

Og fy for en dårlig taper.. På cooldown runda kjørte han på siden av Petrov og hytta med neven og viste finger.. Haha

 

Konge av renault å hjelpe red bull. De leverer tross alt motor til de :D

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar

Jeg vet det er flere som har gjort det =)

 

Konge av renault å hjelpe red bull. De leverer tross alt motor til de :D

Vel, videre mange er det ikke ;)

 

Hjelp? Vanlig racing kalles det! :p

Flere betyr ikke hundrevis da :p...

 

Hjelp eller ikke, var dritgøy å se hvor dårlig taper alonso er :D

Og morro å se alle førerfeilene han gjorde i sitt desperate forsøk på å komme forbi :D Ikke at han hadde noen særlige sjangser :p

 

Men det er uten tvil ett av de mest spennende løpene jeg har sett på til nå. (Ett av de, og ikke det mest) :p

Lenke til kommentar

Det var jo ikke kjedelig! Var dritspennende å følge med på live timingen og på alonso som ikke kom forbi.. Og hamilton.. hadde han drete seg ut og krasja med en annen hadde alonso vunnet :p

 

Renault F1 team<3

 

Nope, Alonso måtte fortsatt kommet seg forbi 1 fører om det hadde skjedd. I realiteten måtte han forbi 3, og når han brukte mange runder utenom å være noe i nærheten av Petrov, så var det lett å skjønne at det bare var å ha en bil som holder for Vettel, og det er ikke noe spennende -.-

 

EDIT: Forresten så er jeg mer interessert i fair og bra kjøring, og mye reell fighting, mye heller det enn hvem som havner hvor. Selvom jeg har en forkjærlighet for små privat-team og Bruno "Senna" Lalli

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...