Gå til innhold

Formula 1 2010!


Anbefalte innlegg

Nope, det er det ikke. Det var opprinnelig påmeldt som Campos Meta1. Under ledelse av tidligere GP2-team eier og F1-fører Adrian Campos, men pengene kom aldri frem og laget ble tatt over av José Ramón Carabante 19.Februar, og først da fikk de betalt regningene, og fikk levert chassiet og motorer. Adrian Campos ble fjernet fra laget, og tidligere Jordan, Midland og Spyker-sjef Colin Kolles ble satt inn som teamsjef. 4.Mars ble Karun Chandhok annonsert som den andre føreren i laget, og de har enda ingen 3.fører, men ryktene går på at det skal bli Jose Maria Lopez, som tar med seg sine statsstøttepenger fra Argentina til Hispania Racing Team, etter han ble frigitt fra USF1 da de ikke klarte stille til start i årets sesong.

 

Håper dette hjalp litt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra kjørt av Ferrari i dag. Også Vettel. Da får vi bare håpe at alt går bra for Massa kl 13:00 norsk tid i morgen! :D

 

Prøver å kjøpe totalpakken hos Viasat, men det går jo pokker ikke! Får bare beskjed om at "betalingsbekreftelse mislykket". Kortnummeret er rett osv. Slet med akkurat samme greia i fjord!

Endret av joachimvadseth
Lenke til kommentar

Helt ærlig - Å betale for viasat er bortkasta penger. Kommentatorene har jo ikke filla peiling på hva de snakker om, og dekningen er elendig. Jeg tar heller å isolerer meg fra nyheter i noen timer etter løpet, og skaffer meg BBC1 sin dekning, som er knallbra. RTL går også an, hvis du er stødig i tysk.

Lenke til kommentar

Synd at vettel ikke fikk seiern ja. Ble også positivt overrasket over massa, godt å se han tilbake i god form selvom han var litt forsiktig inn i første sving. Jeg tror rosberg kommer til å gjøre store ting i år, han kjørte godt i hele 09 sesongen og tok poeng i nesten hvert eneste race, skal bli moro å følge med på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Synes skikkelig synd på Vettel idag, spesielt idet han spurte sine teamfolk i desperasjon: "Can't you do anything to fix it?" og fikk tilbake: "Negative, negative, it's mechanical"...

 

Mens det er sagt så har jeg stor tro på årets sesong, og håper at Mercedes får litt mer fart på sakene etterhvert :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...