Gå til innhold

Akambrukernes bilder - mars 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult Eric :=)Likte denne bedre enn det S/H bilde hun posta på bloggen sin :=) Men litt rød/rar under øynene + litt poser ? :p Ville ha fjerna det jeg ihvertfall.

 

 

serien er ikke helt ferien enda, driver å prøve å finne ut hvilke vei jeg skal redigere bildet enda..

 

IMGP0532-Edit-2.jpg

 

men linjene under øynene hadde jeg tenkt å beholde. Se hvordan det bli med ikke alt for perfekt hud.

Lenke til kommentar

Hei, jeg er ny på dette her, prøver meg med noen bilder fra en tur i ettermiddagssola i dag. Havnet på et gammelt fabrikkområde i byen Delft i Nederland. Bildene tatt med et Pentax K-x med kitobjektivet (18-55).

post-122355-1268002265,7066_thumb.jpgpost-122355-1268002275,7641_thumb.jpg

post-122355-1268002283,6582_thumb.jpgpost-122355-1268002297,3242_thumb.jpg

Liker veldig godt dei varme tonane. Flott jobba.

Lenke til kommentar

Kult Eric :=)Likte denne bedre enn det S/H bilde hun posta på bloggen sin :=) Men litt rød/rar under øynene + litt poser ? :p Ville ha fjerna det jeg ihvertfall.

 

 

serien er ikke helt ferien enda, driver å prøve å finne ut hvilke vei jeg skal redigere bildet enda..

 

IMGP0532-Edit-2.jpg

 

men linjene under øynene hadde jeg tenkt å beholde. Se hvordan det bli med ikke alt for perfekt hud.

 

Aldri kjørt to beauty-dish'er (og heller ikke en så langt ned som det så ut som du kjørte på "behind the sceens" videoen til damene) Skal bli morro å se bildene fra de to andre også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...