Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Når det kommer til jenter skal jeg innrømme at jeg er veldigkravstor. Syns jeg ser alt for mange folk som finner seg en partner kun fordi de ikke liker å være alene.

Personlig mener jeg at en partner skal være en person man beundrer.

 

Mitt spørsmål til dere er da:

Er du kravstor? og hvis ikke, hvorfor ikke :p?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig kravstor til hvordan en potensiell partner skal være, rett og slett fordi jeg leter etter en partner jeg vet jeg kan holde med resten av livet og ikke gidder bruke tid på en toårig forelskelse som ender med sorg og dårlige minner, og kanskje en uvenn om det virkelig går galt i enden.

 

Klart er jeg derfor fremdeles singel og vil sikkert forbli det en god stund til, men jeg finner nok etterhvert ei med samme mål og følelser for meg.

 

 

Nå skal det nevnes at jeg trives litt mer enn vanlig alene i mitt eget samvær, så jeg overlever forsåvidt uten noen å kose på.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg er kravstor. Mest pga forvirring rundt begrepet i en slik sammenheng.

 

Jeg blir lett betatt, men sjeldent/vanskelig forelsket. Om jeg er hodestups forelsket ville jeg satset på personen/forholdet, og mest sannsynlig syntes at vedkommede er den mest fantastiske personen i verden. Det beste. Da er jeg jo kravstor? Men samtidig betyr ikke status, utdannelse, jobb og lignende "kvaliteter" en døyt for meg, så på den biten ser det jo ut til at jeg kan ta "hva som helst"? Jeg blir ikke enig med meg selv. :p

 

Det (eneste) jeg krever av en partner er at jeg elsker å tilbringe tid sammen med h*n. Når jeg gjør det, har h*n tydeligvis de kvaliteter, utseende og hele pakken som jeg vil ha.

 

Beklager rotete post, men ble så tankefull av dette. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg er veldig kravstor. Har fått høre at jeg er litt for kravstor og :p

Og det tror jeg har sin grunn i at jeg ikke har spesielt lyst til å slå meg til ro med "første og beste" som jeg ser veldig mange andre gjør. Og det har aldri endt noe spesielt bra.

 

Så da setter jeg lista høyt, og bruker heller litt lengre tid enn andre. Og grunnen er såre enkelt, og Bandidos-Pelle klarte å si det så bra det kan gjøres:

Rett og slett fordi jeg fortjener noe sykt bra. Enkelt og greit.

:D

Lenke til kommentar

Jeg er ikke spesielt kravstor på utseende, men på oppførsel så har jeg dessverre krav få jenter oppfyller.

Ja, der har jeg også sett mye rart. Noe som går igjen er at det i svært mange tilfeller er langt mellom ord og handling. Har sett dette såpass mange ganger at jeg begynner å lure på om dette er en jente-sykdom. Lurer av og til på om det i det hele tatt fins jenter man kan stole på når det er mer enn vennskap inne i bildet.

Lenke til kommentar

Vil ikke si at jeg er kravstor, men det er enkelte ting som gjør at de fleste jenter faller ut. Som f.eks at hun må være Colajente.

 

Vi har 3 typer jenter. De som elsker Pepsi Max (Cola zero havner også ofte i denne kategorien, med mindre man har diabetes), de som ikke drikker Pepsi Max (Colajenter) og de som ikke drikker brus.

Pepsi Max-jenter følger alle andre og liker det de lærer seg å like. Colajenter følger hva de selv liker og følger ikke alle andre. Den siste gruppa er der hvor de sære jentene havner, altså, man kan tilhøre de andre gruppene selv om man ikke drikker noen form for brus hvis det er en helt naturlig forklaring, men ofte drikker de det ikke bare for å være sære.

 

Før du halshugger meg, JA det finnes unntak, men min erfaring er at dette er ganske nærme virkeligheten.

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar

Vil ikke si at jeg er kravstor, men det er enkelte ting som gjør at de fleste jenter faller ut. Som f.eks at hun må være Colajente.

 

Vi har 3 typer jenter. De som elsker Pepsi Max (Cola zero havner også ofte i denne kategorien, med mindre man har diabetes), de som ikke drikker Pepsi Max (Colajenter) og de som ikke drikker brus.

Pepsi Max-jenter følger alle andre og liker det de lærer seg å like. Colajenter følger hva de selv liker og følger ikke alle andre. Den siste gruppa er der hvor de sære jentene havner, altså, man kan tilhøre de andre gruppene selv om man ikke drikker noen form for brus hvis det er en helt naturlig forklaring, men ofte drikker de det ikke bare for å være sære.

 

Før du halshugger meg, JA det finnes unntak, men min erfaring er at dette er ganske nærme virkeligheten.

 

Haha, herlig! For de som drikker Cola er jo så mye mindre mainstream enn de som drikker Pepsi Max. Er det mulig! :p

Lenke til kommentar

Vil ikke si at jeg er kravstor, men det er enkelte ting som gjør at de fleste jenter faller ut. Som f.eks at hun må være Colajente.

 

Vi har 3 typer jenter. De som elsker Pepsi Max (Cola zero havner også ofte i denne kategorien, med mindre man har diabetes), de som ikke drikker Pepsi Max (Colajenter) og de som ikke drikker brus.

Pepsi Max-jenter følger alle andre og liker det de lærer seg å like. Colajenter følger hva de selv liker og følger ikke alle andre. Den siste gruppa er der hvor de sære jentene havner, altså, man kan tilhøre de andre gruppene selv om man ikke drikker noen form for brus hvis det er en helt naturlig forklaring, men ofte drikker de det ikke bare for å være sære.

 

Før du halshugger meg, JA det finnes unntak, men min erfaring er at dette er ganske nærme virkeligheten.

Greit nok at man er kravstor, men å dømme noen etter hvilken brus man velger? Jeg driter i hvilken brus en jente drikker, det finnes langt viktigere ting man må se på.

Lenke til kommentar

Selvsagt er jeg kravstor! Jeg er en del av et samfunn hvor, som du nevner, alt for mange befinner seg i et forhold de ville kommet seg ut av ved første mulighet, dersom de ikke hadde risikert å ende opp helt alene. Å være redd for å ende opp alene, å bli gammel uten den store kjærligheten, er jo skremmende, så hvorfor skal man ikke være redd for det? Redsel er jo en av de største forsvarsmekanismene kroppen vår er utstyrt med.

 

JEG er svært kravstor. Fordi at jeg vil være i et forhold der mine ønsker blir oppfylt. Der jeg kan føle meg vel, og ha en partner som føler seg vel i forholdet. Et parforhold er jo en toveisgate, der man skal møtes på midten, i hvert fall for meg. Men bevares, det fins jo dem som ikke ser etter noe langvarig, og da trenger en kanskje ikke være så kravstor? Dessuten skal det jo sies at mange også har FOR høye krav. Å tro at den perfekte drømmemannen/drømmekvinnen fins der ute, det er jo en umulig overbevisning. Fordi fins egentlig den perfekte drømmemannen/drømmekvinnen? Alle mennesker har jo sine "feil" og mangler.

 

Jeg er overbevist om at det er helt hva du gjør det til selv :)

Lenke til kommentar

Når det gjelder det å ende opp singel, så er jeg ikke redd for det lenger, i og med at jeg har akseptert at det kan bli en realitet. For det kan godt skje. Men det er bedre enn å bli låst i et forhold der den andre parten jobber for å utradere ens personlighet, eller bli grovt utnyttet. Om man blir alene eller ikke avhenger stort sett av en selv, man har venner så lenge man tar vare på dem. Og det er mye man kan gjøre som singel, bare fantasien setter grenser for hvilke muligheter man har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...