Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!


guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brist i begge hælbeina (som visstnok er de hardeste på kroppen etter tenna) jeg. Må nok belage meg på krykker og senga en god stund til framover. :(

Haha, hva i alle dager er det du har drevet med a kompis? Skihopp stunt?

 

Lårbeinet og endel av skallen v/ tinningen er forøvrig de hardeste beina i kroppen ;)

Lenke til kommentar

Husker da jeg skulle trekke en tann pga av dårlig plass i underkjeven for en del år siden. Husker bestemt at tannlegetimen begynte klokken 14:00, for da jeg så på klokka når jeg var ferdig var den 15:15. Dama som skulle trekke tanna klarte ikke å trekke den ut uansett hvor mye hun prøvde og måtte til slutt tilkalle en mannlig lege (Andy Gray). Da ble den trekk ut etter litt om og men.

 

 

Høres ut som det har gått hardt for seg i alpintbakken i Erlend sin situasjon.

Lenke til kommentar

Tok bussen hjem fra en visdomstannsoperasjon som medførte over 4 timer med bedøvelse. På bussen var det en barnehage på tur. Samtlige av ungene såg på meg med skrekk i blikket. Og eg tenkte at eg ser kanskje litt rar ut siden eg er bedøvet på ene siden.

 

Når eg kom hjem og såg i speilet såg eg blodet som hadde runnet ut i viken og nedover halsen. Stakker unger...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

SÅ! Liverpoolsupporterar og anna fjas! Skal eg ta alt skjegget i dag eller skal eg berre ta bort det overflødige? Sitter her med ironisk Grunerløkka-skjegg, og det tar seg ikkje ut. Å ta det ned til ikkje-ironisk manneskjegg ser kanskje endå mindre stas ut. Køyr debatt!

Endret av Sjur577
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...