Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!


guttorm

Anbefalte innlegg

Dette er altså skravletråden for Liverpool forumet.

Her kan vi diskutere løst og fast.

Litt av målet er å nå alle de vi har blitt kjent med igjennom endeløse diskusjoner her, blod svette og tårer. Uten å gå via de respektive trådene vi har i resten av forumet, nettopp for å treffe dem som vi prater mest med til vanlig.

 

Jeg begynner, skal vi blogge? Om hva? Jeg kunne skrevet en god blogg om livet, på godt og vondt. Blir det femi, eller har dere lyst til å høre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliten søndag? Jeg sov like gjerne i 24 timer etter fredagens kalas. Var oppe 06:00 i dag tidlig. I dag har det vert sofatjeneste hos en kammerat, 2 burgere og et par cola funker fjell på en sliten søndag.

Merkes at man ikke er 18 år lengre får en si. Delig med Liverpool seier og OL gull :)

Lenke til kommentar

Hehehe.

 

Joaaaaaa, går fremover, venter på varer osv osv. Får snart Skai tilsendt, brukte vel 3000kr på det, så blir mye bra arbeid fremover, har hatt litt lite å gjøre i det siste siden vi ikke har fått varene og slitk men.

 

Har jævlig heftige planer for bilen, blir sykt spennende :p

 

Hele prosjektet loggføres her , og den oppdateres ca etter hver gang vi er å skrur på den. Kan jo følges med på ;)

 

 

I vedlagt bilde under har vi planer om å sette inn to stk TVer, en i hver dør, der hvor det kvite skinnet er. :)

 

post-155399-1267434843,6298_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hva er skotsk kondisjonstrening? Har faktisk aldri hørt om det før, og finner lite når jeg søker.

 

Smågal: Hvor har du bestilt russeklær? Fikk mine i dag, og det fulgte med en minnepenn der man kan se russekortene til alle som har bestilt fra Russedress(?), i hele landet. Hadde vært gøy å finne ditt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...