Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!


guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du Tone Damli Aaberge dialekt Smågal?

 

Smågal er TDAa.

 

Klar for kamp!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Not.

 

Ahahahaahaha! Sykeste innlegget! Pluss fra meg.

 

Edit: Det skjedde visst noe med spoileren .....

 

Det er plagsomt å måtte bla seg nedover for å lese noe helt unødvendig. No offense.

 

Slutt å vær så whiny da. Er bare å lukke spoileren lizm!

Lenke til kommentar

Jaja, da ligger man i senga med 1 ukes sykemld, så det er vel tid til både en og to og tre tv-serie maratoner! :p Først av alt skal jeg se ferdig de episodene jeg mangler av Boardwalk Empire. Så tenkte jeg å se Deadwood. Så får vi se hva som skjer etter det.

 

Edit: Andre avslutta serier/miniserier jeg kan se som ikke er kjempelange? Har lyst til å se serier som er avslutta, for har mer enn nok å følge med på som går nå.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Som dere sikkert forstår(etter å ha sett min topp3-liste) har jeg ikke akkurat sett så veldig mange serier, skal starte på Breaking Bad nå da, tenkte å fyre av Pilot nå før jeg legger meg.

 

1. HIMYM

2. Prison Break

3. BMS

 

Hehe :).

 

Prison Break traff meg rett i hjerterota. Vart sykt avhengig etter første episoden, helt fantastisk serie.

 

Har sikkert sett de første 5 sesongene av HIMYM 5-6 ganger, får aldri nok! Forrige episode var sykt skuffende da, dårligste episoden jeg har sett av HIMYM.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Cryflopp's top 3 tv-serier:

 

1. 24 - Ingen kan måle seg med denne tv-serien. Serien er knallbra og Jack Bauer som spilles av Kiefer Sutherland er ment to be. Helt fantastisk spennende serie. Mitt klare førstevalg.

 

2. Dexter - En tv-serier det oser kvalitet over. Spennende til de grader, Sesong 4 toppet kaka for min del. Mange gode skuespillere også som er med til å bidra til god tv her.

 

3. Prison Break - Hadde de kun laget 1 sesong av Prison Break så hadde denne serien vært nr.1 for meg. Sesong 1 er så gjennomtenkt og bra fullført som det går ann å for blitt. Men pga de 3 neste sesongene så dabba bare kvaliteten nedover.

 

(Andre serier som var kanditader til å ta 3 plassen :The Shield, LOST)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...