Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

En annen ting som gjør at jeg blir frustrert noen ganger. Jeg bryr meg fint lite om K/D ratio, men hater å tape, så jeg prøver å gjøre alt jeg kan for at vi skal ta så mange flag som overhodet mulig. Jeg tar et flag, men straks jeg går over til neste så mister jeg det første jeg tok....

 

Ligger da på toppen av listen på et tapende lag på Kharg Island pga halve laget sniper oppe i åsen eller står i spawn å skyter med tanks til andre siden av mappet med en tro som er sterkere en de religiøse sin.

 

Jeg derimot, har litt dårlig K/D ratio den runden, men er en råtass til å hjelpe laget(de som er med), og tar flag. Til slutt whiner jeg litt på chat; "slutt å camp", "bidra litt" osv. Det jeg så får til svar er; "Få en positiv stat før du skal whine".

 

Blir så oppgitt............ Hva skjer med folk?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker jeg dør litt inni meg noen ganger når jeg spiller dette.

 

Nå nettopp på Caspian Border, var det to stykker som kjørte tanks ved Forest. Tanksen ble skutt på, så begge to hoppet ut og løp sin vei. Jeg tok så å reparerte hele tanksen (uten å få noen poeng, siden det ikke satt noen i), og satte meg i gunner seat for å lettere ta infanteri i nærheten. Da kommer plutselig de to første som hadde tanksen tilbake. Den forrige sjåføren setter seg inn, og han andre hopper opp og ned på toppen av tanksen som en apekatt. Ender opp med at han som satte seg inn nekter å gjøre noe som helst før jeg kommer meg til helvete vekk. Kan si jeg slengte ut en del mindre pene gloser.

Håper du ikke ga dem den gleden. :)

 

Noen tips til ting en kan si da:

- "Går en tur på do"

- "Går og legger meg, og sover noen timer"

- "Stikker ut og tar meg en fest"

- "Jeg kan sitte her hele dagen, og har ingen planer før mandag morgen"

- "Mora di er feit"

etc..

Lenke til kommentar

Merker jeg dør litt inni meg noen ganger når jeg spiller dette.

 

Nå nettopp på Caspian Border, var det to stykker som kjørte tanks ved Forest. Tanksen ble skutt på, så begge to hoppet ut og løp sin vei. Jeg tok så å reparerte hele tanksen (uten å få noen poeng, siden det ikke satt noen i), og satte meg i gunner seat for å lettere ta infanteri i nærheten. Da kommer plutselig de to første som hadde tanksen tilbake. Den forrige sjåføren setter seg inn, og han andre hopper opp og ned på toppen av tanksen som en apekatt. Ender opp med at han som satte seg inn nekter å gjøre noe som helst før jeg kommer meg til helvete vekk. Kan si jeg slengte ut en del mindre pene gloser.

Håper du ikke ga dem den gleden. :)

 

Noen tips til ting en kan si da:

- "Går en tur på do"

- "Går og legger meg, og sover noen timer"

- "Stikker ut og tar meg en fest"

- "Jeg kan sitte her hele dagen, og har ingen planer før mandag morgen"

- "Mora di er feit"

etc..

 

Har opplevd tilsvarende selv, men dette skjedde i i basen ved spillets start. Løp mot tanksen, siden jeg har alle unlocks og kan bidra med mye. Dessverre fikk jeg bare gunner seat, og fyren i førersetet kjørte derfor tanksen ut i ødemarka på kanten av kartet og sto og skjøt etter jagerfly med hovedkanonen. En annen fyr kom opp og jukka på tanksen som ei ape, og skulle ha meg ut. For meg var det ikke et tema, både av prinsipp - men også fordi jeg måtte bruke evigheter på å løpe meg tilbake til et fornuftig sted.

 

Greit nok at noen ønsker å jobbe sammen, men i dette spillet er det viktigere å komme seg raskt ut av basen og ta flagg. Anbefaler folk å filme sånt og legge ut på Youtube + publisere brukernavnet på den idioten som oppfører seg sånn.

Lenke til kommentar

Spilte noen timer i dag. Vi gjorde det veldig bra i begynnelsen, mitt team bidro mest ved å cappe flags osv. Vi sprang fram og tilbake for å bevare basene.

 

Etter en stund er det noen som joiner det andre laget og da begynner vi å tape... Ikke bare litt, men vi klarer ikke springe ut av spawn før vi er død.

 

Jeg luktet cheat, men prøvde likevel. Det andre laget campet med snipere og tanks, så jeg valgte engineer for å prøve rocket launcher. Jeg traff med alle skuddene, men tanken bare fortsatte....

Lenke til kommentar

Hva betyr egentlig tallet som av og til står på noen dogtags.

Den til høyre altså.

Jeg tror du tenker på dogtags som man får unlocket etter hvert, f. eks. "RIFLING MATTERS!" etterfulgt av "619 RIFLE KILLS", der tallet i dette tilfellet angir hvor mange kills man har med assault-våpen som f. eks. M416.

Lenke til kommentar

Godt å se andre også bli små lei dette spillet pga manglende teamplay og andre spillere som er helt duste.

 

Har selv opplevd det med tanks. Jeg kjører tanks, en annen dude sitter i gunner seat. Bli så skutt, jeg går ut for å repaire, duden i gunner seat stikker av med tanksen. Irriterende.

 

Tror faktisk ikke teamplay vil bli bra før alle er ferdige med å ranke opp / unlocke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bennifanatic er den sykeste jeg har spilt mot i BF3 sålangt. Stats fra helvete og tror ikke det er cheats heller tbh.

 

Hva var så sykt med de statsene?

 

 

 

Du slår de lett eller?

 

Wat? Beklager men jeg lurer virkelig på hva du mener var så sykt. Gjerne forklar =)

 

Han har 57 timer spilt og er på rank 45 + 7 eller hva en skal kalle det. Uansett dobbelt så raskt som hva jeg har inntrykk av er vanlig tempo å levle i. Treffsikkerhet på 21.4% og da må jeg nevne at han faktisk har brukt mer enn halvparten av alle våpnene i spillet i ca. 1 time. I tillegg kan det jo nevnes at han har klart å opprettholde disse syke statsene som lone wolf, noe jeg tror er tilfellet siden han bare har 1.12 W/L ratio.

Lenke til kommentar

Hva betyr egentlig tallet som av og til står på noen dogtags.

Den til høyre altså.

Jeg tror du tenker på dogtags som man får unlocket etter hvert, f. eks. "RIFLING MATTERS!" etterfulgt av "619 RIFLE KILLS", der tallet i dette tilfellet angir hvor mange kills man har med assault-våpen som f. eks. M416.

Når du får 500 kills med ett våpen, så unlocker du en dog tag for akkurat det våpenet.

 

Du får Carbine, Assault rifle, Sniper rifle, Shotgun, Light machine gun, Handgun dog tag når du har fått en medal for dem, aka 50 assault rifle ribbons f.eks. :p

Lenke til kommentar

-snip-

 

Han har 57 timer spilt og er på rank 45 + 7 eller hva en skal kalle det. Uansett dobbelt så raskt som hva jeg har inntrykk av er vanlig tempo å levle i. Treffsikkerhet på 21.4% og da må jeg nevne at han faktisk har brukt mer enn halvparten av alle våpnene i spillet i ca. 1 time. I tillegg kan det jo nevnes at han har klart å opprettholde disse syke statsene som lone wolf, noe jeg tror er tilfellet siden han bare har 1.12 W/L ratio.

 

Joa det er en del over gjennomsnittet stats men at det er "stats fra helvete" er jeg ikke enig i da jeg har sett mange med stats på det nivået, og det er ihvertfall ingenting med statsen som tilsier cheats imo. (noen må ligge "langt" over gjennomsnittet sant?) Forøvrig HER er mine stats.

 

Angående diskusjonen om samarbeid så er det ikke annet enn det man bør forvente når man spiller med randoms på nett... Men det viser hvor dårlig samarbeidet er til tilfeldige folk når man lett kan dominere og vinne nesten hver runde så lenge man er ~4 stk sammen på ventrilo. (min erfaring)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...