Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm.. fikk min første black screen of death i dag. måtte trykke på reset knappen.

 

Men fikk nettop låst opp et nytt våpen til alle klassene, da jeg ikke er noe fornøyd med noen av de starter våpene prøvde jeg det nye, men er det slik at jeg må "låse" opp nytt sikte på alle våpene?

 

Og når får jeg silencer? Springer rundt med gunner no mye av tiden pga silencer.

 

 

Lenke til kommentar

hmm.. fikk min første black screen of death i dag. måtte trykke på reset knappen.

 

Men fikk nettop låst opp et nytt våpen til alle klassene, da jeg ikke er noe fornøyd med noen av de starter våpene prøvde jeg det nye, men er det slik at jeg må "låse" opp nytt sikte på alle våpene?

 

Og når får jeg silencer? Springer rundt med gunner no mye av tiden pga silencer.

Jepp alt av unlocks til våpner går på kills. Så du må ha XX antall kills på alle våpner om du vil ha en viss ting på alle våpner.

 

Du kan gå inn på Stats på Battlelogg, så trykke på de forskjellige våpnene, så ser du hvor langt du har kommet etc. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Merker jeg dør litt inni meg noen ganger når jeg spiller dette.

 

Nå nettopp på Caspian Border, var det to stykker som kjørte tanks ved Forest. Tanksen ble skutt på, så begge to hoppet ut og løp sin vei. Jeg tok så å reparerte hele tanksen (uten å få noen poeng, siden det ikke satt noen i), og satte meg i gunner seat for å lettere ta infanteri i nærheten. Da kommer plutselig de to første som hadde tanksen tilbake. Den forrige sjåføren setter seg inn, og han andre hopper opp og ned på toppen av tanksen som en apekatt. Ender opp med at han som satte seg inn nekter å gjøre noe som helst før jeg kommer meg til helvete vekk. Kan si jeg slengte ut en del mindre pene gloser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Merker jeg dør litt inni meg noen ganger når jeg spiller dette.

 

Nå nettopp på Caspian Border, var det to stykker som kjørte tanks ved Forest. Tanksen ble skutt på, så begge to hoppet ut og løp sin vei. Jeg tok så å reparerte hele tanksen (uten å få noen poeng, siden det ikke satt noen i), og satte meg i gunner seat for å lettere ta infanteri i nærheten. Da kommer plutselig de to første som hadde tanksen tilbake. Den forrige sjåføren setter seg inn, og han andre hopper opp og ned på toppen av tanksen som en apekatt. Ender opp med at han som satte seg inn nekter å gjøre noe som helst før jeg kommer meg til helvete vekk. Kan si jeg slengte ut en del mindre pene gloser.

Noe annet som er like irriterende og har hendt meg minst to ganger:

 

Meg og en kompis sitter i en tanks. Meg som fører, han som gunner. Han hopper ut og reparerer, men blir så skutt. Jeg kjører tilbake, så godt jeg klarer, og hopper ut på et litt tryggere område for å reparere mens jeg venter på hans respawn. Tanksen er da tom, men plutselig dukker det opp en annen kar som tydeligvis ikke ser den blå flammen som spruter rundt tanksen. Nei, for han hopper i den og kjører rett inn i røykskyen av skudd og missiler som jeg så vidt overlevde. Jeg blir kun stående og glo på blåselampen mens driten går i luften.

 

Det er mulig å ta vare på det tunge metallet når vi først har det. Det kan være forskjellen på en seier og et tap hvis man klarer å holde det ved like lenge nok.

Endret av Smål
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Haha, en på laget mitt nå som campet med tank på Operation Firestorm. Han stilte seg oppe på en bakketopp ovenfor D, og stod der i sikkert 10 minutter og bidro ikke med noe som helst til laget. Så kommer det en fra andre laget og sprenger tanken med C4. Tror du ikke idioten spawner i hovedbasen, henter en ny tank og stiller seg opp på akkurat samme plassen med én gang?

Lenke til kommentar

Haha, en på laget mitt nå som campet med tank på Operation Firestorm. Han stilte seg oppe på en bakketopp ovenfor D, og stod der i sikkert 10 minutter og bidro ikke med noe som helst til laget. Så kommer det en fra andre laget og sprenger tanken med C4. Tror du ikke idioten spawner i hovedbasen, henter en ny tank og stiller seg opp på akkurat samme plassen med én gang?

 

Tanken er jo et mobilt artilleri, og burde også brukes på denne måten.

Har alltid hatt stor suksess med å sende laget inn i basen man skal cappe, for deretter å stå litt på utsia og gi supportfire med tanken. Kjører kun inn tanken om laget i basen sliter.

 

Blir så frustrert over folk som durer tanken rett inn, og får RPG og C4 fra alle kanter etter 5sec.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...