Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Er det ikke sånn at Mortar posisjon blir synlig på kartet ?

Haglet ned Mortars fra to posisjoner tidligere, men jeg kunne bare se 1 på kartet. Når jeg tok ut han haglet det fortsatt med Mortars, men kunne ikke se han på kartet.

 

Noen som vet hva dette skyldes ? De som skyter Mortars fra område som det andre laget ikke kan gå inn i (typisk endel base områder osv), vil disse forbli usynlige på kartet?

For det finnes vel ikke noe upgrades på mortar som gjør den usynlig på kart osv.

 

Skal vises ja. Har spotta mortar mange ganer i det skraverte området. Men kan godt hende at noen bare setter opp mortar, nuker deg og så går ut av mortar mode igjen, da ser du dem ikke. Men usikker på om mortars vises om de ikke treffer noe.

 

Egentlig er det passe fjærnt at mortar alltid vises selv uten å bli spottet.

 

Mortaren vises ett lite øyeblikk mens du skyter. Ca så lenge at du er konstant synlig om du skyter kontinuerlig. Beveger du deg forsvinner den.

 

Og Mortaren er fin slik den er. Uten Insta spot kunne folk bare sittet i deployment og spamme mortar hele runden uten frykt for reprisalier. Slik det er i dag så må man spille lurt og bevege på seg hele tiden for ikke å bli counter-mortared. Og det er akkurat slik det skal være. Da får de heller ikke spamme så mye de vil men må bevege seg mellom hvert skudd eller dø.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EA utestenger hundrevis av «Battlefield 3»-spillere

 

Fra nå av blir det nulltoleranse overfor juksemakere.

 

:thumbup:

 

http://www.pressfire...ield-3-spillere

 

samt at de har nullstilt brukerkontoer som har jukset seg til enorme poengsummer.

 

 

Da ler jeg av brukere som har statpadda "boosta" i 60 timer laugh.gif

 

Hvorfor har EA oppgaven med å stenge folk ute? Trodde det var DICE sin sak eller Punkbuster folka?

Lenke til kommentar
EA utestenger hundrevis av «Battlefield 3»-spillere

 

Fra nå av blir det nulltoleranse overfor juksemakere.

 

:thumbup:

 

http://www.pressfire...ield-3-spillere

 

samt at de har nullstilt brukerkontoer som har jukset seg til enorme poengsummer.

 

 

Da ler jeg av brukere som har statpadda "boosta" i 60 timer laugh.gif

 

Hvorfor har EA oppgaven med å stenge folk ute? Trodde det var DICE sin sak eller Punkbuster folka?

EA eiger DICE. De styrer serverene, de styrer showet. 'nuff said.

 

Men når det er sagt, bruk den report profile knappen flittig når dere støter på cheatere! Jeg møtte på en idag, alt+tab ut til browser, søkte opp nicket hans og rapporterte. Oppfordra alle andre til å gjøre det samme før jeg quitta.

Dere finner den her:

post-10531-0-74634400-1321224516_thumb.jpg

Endret av MrLee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...