Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Om det fungerer hos alle andre untatt deg, så må det jo være hos deg problemet ligger. Du kan jo alltids sjekke om det er noe drivere som trenger en oppdatering. Ellers så er det bare hardwaren\programvaren din som ikke liker deg så godt :!:

 

Krever vel også litt CPU kraft om man kjører både BF3 + Streamen.

 

Har nok kraft. Lagger like bra i alt fra BF3 til Payday The Heist til Minecraft. Drivere er oppdatert og alt er som det skal være ellers. Det er bare programmet som lagger. Leser også fra forumet dems og andre sier at andre sliter med lagg fra Xsplit.

Hehe ok. Programvaren er uansett i Beta, så slikt må man forvente seg.

Hos meg kostet programvaren rundt $30 for 2år, ikke $100 pr år :whistle:

-

 

Noen som vet hvorfor jeg blir kicket ut fra TV2 serverene med en gang med "Game got disconnected()" ? Fungerer fint på Multigamer sine servere.. :whistle:

Endret av Merko.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig. Men kan se at det blir vanskelig med tanke på at kun de som har kjøpt pakken skal kunne se og bruke våpnene/kjøretøyene når man spiller på de "gamle" brettene. Men ja, det hadde vært utrolig kult med litt fra SF også!

 

neinei jeg hadde ikke sf i bf2 f.eks men jeg kunne ta opp våpen ifra SF pakka viss det lå på bakken, det samme burde ikke være noe problem i bf3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Etter å ha spilt BF3 i litt over 30 timer, synes jeg det mye mer camping i forhold til Bad Company 2. På BC2 så var det mer camping blandt recons, men nå er det veldig mye camping på alle de andre klassene. For min del kunne prone godt vært fjernet igjen.

Lenke til kommentar

hm... vurderer å forsøke meg på recon en periode inatt.. har omtrent ikke spillt den klassen og er rimelig spent på hvordan de riflene tyr seg i cqb.

Ser for meg at K/D ratioen min kommer til å dale. :blush:

Jeg har absolutt null tolmodighet til å snipe på lang avstand, så det første jeg gjorde som recon var å ta av scope og storme frem med riflene assault rifles. Funka fint det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Noen er mindre åpenbare enn andre når man kun ser på stats. Men han her brukte helt klart aimbot. Så det godt på killcam når han skøyt på andre. Dersom noen har spilt Diablo 2, så er Amazon-skillen strafe et godt eksempel på hvordan det så ut.

Lenke til kommentar

hm... vurderer å forsøke meg på recon en periode inatt.. har omtrent ikke spillt den klassen og er rimelig spent på hvordan de riflene tyr seg i cqb.

Ser for meg at K/D ratioen min kommer til å dale. :blush:

Jeg har absolutt null tolmodighet til å snipe på lang avstand, så det første jeg gjorde som recon var å ta av scope og storme frem med riflene assault rifles. Funka fint det.

 

 

Herregud så evig enkelt og herlig det var med MK 11'en, acog og foregrip på an! Dæven har nesten funnet meg en ny favoritt rifle. Du eier jo folk til de grader med det. ( og nei eg campet ikke men gikk i front med squadet mitt :roll: )

fikk 28 kills og 7 death på en av de første rundene.

Sykt effektivt å bruke tugs og radio beaconet og synes eg. slipper du å spawne på steder du absolutt ikkje ønsker osv.

 

Campende recon-folk: kom dere ut i arbeid :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...