Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser ganske så fett ut :) håper de ikke styrer for mye med dedikerte servere, bare la det være som på codwaw og cod-spillene før, altså ingen teite regler om limited server providers, kan hoste server selv osv. (var sikkert slik i de tidligere bf spillene og, men jeg spilte ikke de noe særlig)

Skrevet (endret)

Håper det blir store baner slik som på battlefield 2 ! Blir det slik ein kan prone på battlefield 3 tru ?

Endret av vingebil
Skrevet

Synes han "glidde" fremover litt for mye når han krøp. Action scenen virket også litt rar, jeg fikk litt inntrykk av de skulle satse litt på realisme, men her virket det mer som folk stormet mot hverandre som i et Lord of the rings slag. Kan være jeg er helt ute å kjører, men personlig synes jeg dette er den dårligste traileren så lang. Grafikken osv. Ser fortsatt fantastisk ut da!

Skrevet

Ja leste nettopp breakdownen deres, veldig bra. Enkelte ting som de tar opp da, sånn som reloadingen og hvor fyren din ser og lignende er det vel egentlig ikke så mye å gjøre med.

Skrevet (endret)

Lurer på om det blir sånn i MP, om et helikopter "søler" hylser ned på bakken.

Hadde vært fett med freelook, som i f.eks ARMA 2. Ser egentlig rart ut å peke våpenet overalt der du ser.

Link til breakdown?

Endret av chairgame
Skrevet

Sykt så jeg gleder meg nå!

Bare synd at jeg ikke har råd til ny PC og må ha det på PS3 istedet.

Gjør nok det samme, men tror at jeg skal kjøpe ny PC en stund etter BF3 kommer.

Blir det 32 eller 24 players på PS3?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...