Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg vil IKKE ha masse våpen. Det gjør det er vanskeligere å balansere, og flere våpen vil bli relativt identisk, men at da det vil være en del av dem som er direkte svakere enn andre, og derfor aldri blir brukt uansett.

 

Ha heller relativt få, men at de har unike "egenskaper" som gjør alle verd å bruke i forskjellige situasjoner. (og det er da lettere å balansere med færre våpen)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne vært globalt syncet på alle servere...

Sånn at tiden går videre etter hver runde.

Alle serverne behøver ikke å være syncet med hverandre eller et felles klokkeslett! Det holder at hver server har en syklus den følger selv.

 

Eller hadde det vært mislykket dersom du forlot en server om natta og joinet en ny server om dagen?

Jeg vil IKKE ha masse våpen. Det gjør det er vanskeligere å balansere, og flere våpen vil bli relativt identisk, men at da det vil være en del av dem som er direkte svakere enn andre, og derfor aldri blir brukt uansett.

 

Ha heller relativt få, men at de har unike "egenskaper" som gjør alle verd å bruke i forskjellige situasjoner. (og det er da lettere å balansere med færre våpen)

I Rainbow Six Vegas 2 har du shitloads med våpen, og det funker veldig greit. De aller fleste er jevne, noen er dårlige. Det er en virkelig styrke i det spillet. Men BF har aldri hatt det store utvalget våpen, så du behøver ikke bekymre deg.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Synes nå de har fått til en god balanse i BC2 jeg. Er såklart bare litt over halvparten av våpnene jeg spiller, men til gjengjeld så ser jeg en god del som spiller de andre, så god balanse må det da være.

 

Er kanskje 2-3 våpen som INGEN bruker, bortsett fra å få flere kills med dem, men det får nå gå. :) Er jo mest de våpnene du fikk som veteran bonus uansett.

 

 

Lenke til kommentar

Det de har gjort veldig feil i BC2 er å gjøre våpen som er kraftigere enn motstykket i virkeligheten svakere i spillet. PKM i forhold til M60 f.eks, der PKM bruker kraftigere ammunisjon.

 

Trodde begge bruker 7.62 jeg.. hvis ikke PKM'en sin er lengre da.

 

Jeg hadde likt å sett en FN minimi istedet for m249. Samme våpen, men kulere navn ^^

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Enig i det, og er mildt sagt sjokkert over at en MG3 tar like mye skade som den svakeste pistolen... Ja, selv rifle-versjonen G3 tar nesten dobbelt så mye skade... DET er jo ikke akkurat særlig realistisk. Samme ammunisjon på G3, bare lavere utgangshastighet. Skulle det vært realistisk så hadde MG3 hatt høyere damage, litt mindre skuddtakt (fortsatt ganske høyt), men langt dårligere treffsikkerhet og dårligere mobilitet, da det er et svært tungt våpen.

 

Men slik vil det nå uansett bli. Jo mer realitstisk et spill er, jo dårligere balansert er det. Verden er ikke balansert, og det blir opp til spillutviklerene å finne en god balanse. BC2 synes jeg fortsatt har en god balanse.

Trodde begge bruker 7.62 jeg

 

Det er ingen forskjell i lengde da?

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Thank you Cpt. Obvious ^^

 

Er ikke noe galt med arcade. Har tross alt spilt Battlefield i en del år selv, men gikk litt vel langt i BF2 når man måtte tømme et halvt M92 magasin i overkroppen for at folk skulle dø =P

 

Husker sjokket jeg fikk når jeg testet Joint Operations for første gang, og tok ut 4 fiender med 4 skudd. Var vandt til BF 2 =P

Endret av Northern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...