Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Info om elkjøp skandalen:

Vi opplever at mange som har bestilt Battlefield 3: Limited Edition har fått vanlig utgave. Dette skyldes en teknisk feil i fordelingen av varer hos oss. Vi har solgt oss tom for Limited Edition og dermed har orderene blitt erstattet med vanlig utgave. Vi jobber med en løsning for alle som er berørte og vi kommer med mer informasjon så snart en løsning er klar. De berørte vil bli informert via e-post!

 

kilde:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150340850562672&set=a.10150104682062672.279492.308775617671&type=1&theater#!/elkjop/posts/285285494827001

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var jeg akkurat kommet tilbake til hybelen etter å ha vært hjemme for å hente BF3. Jo, hva er det jeg ser når jeg åpner pakken? Jo - en helt ordinær BF3. Litt merkelig siden jeg skal ha BF3 Limited Edition. Ikke merkelig fordi jeg hadde en stor mistanke om at Elkjøp kom til å kuke det til

Faen, what to do. Spille - eller vente.

Det er bare en bane! Spill!!

Ja, jeg vet - men det er tross alt snakk om Karkand her. :(

Det er også snakk om Sharqi Peninsula, Wake Island og Gulf of Oman...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da jeg sitter på mobilen og ikke lese flere hundre side, men håper at spørsmålet ikke har blitt spørt alt for mange ganger (beklager i så fall) er commandor funksjonen borte i bf3? Dette var en funksjon som var blant de kjekke i bf2 og som jeg gjerne ville sett igjen i bf3. For dere uheldige: bestilte limited edition fra. Elkjøp i oktober og jeg fikk limited edition i posten i dag;)

Lenke til kommentar

Vel, må jo ha noe og fordrive tiden med mens en venter.

 

Og hvis du syns en effektiv protest er barnslig, så greit nok, I don't.

 

Oh, se på meg, jeg er så voksen og spiller World of Warcraft.

Ja, du kan bruke den tiden til enten å spille andre spill eller lese om BF3, eller kanskje fag.

 

Og hvordan er DDOS en effektiv protest? Hvordan er å stoppe alt av systemer hos Elkjøp en periode vise at "du burde ikke gjøre feil av leveringer av LE og vanlige versjoner" en solid måte å protestere på? Det er uansett ikke før om en måned du vil merke forskjell, når BtK kommer.

 

Spiller du WoW? Kanskje BF3 ikke passer for deg, du får ikke alt levert i fanget der.

Og jeg spiller ikke WoW, om det var det du hintet til. Det er 5 år gammel historie du prøver å bringe opp, hf :) .

Endret av chokke
  • Liker 3
Lenke til kommentar

til deg som ikke fikk det du ville av elkjøp: elkjøp sa til en annen her på forumet at han bare måtte åpne pakken å spille. han skulle få en form for erstatning for at han ikke fikk utgaven han ventet på uansett, hvilken form denne var i sa han ikke.

- ps. kundeservice dette her, til å stole på?

 

til deg som savner commanderrollen:

de ulike funksjonene til den har blitt oppdelt i de ulike rollene du kan spille ( recon, support etc.) for at flest mulig skulle få tilgang til de.

Lenke til kommentar

Vel, må jo ha noe og fordrive tiden med mens en venter.

 

Og hvis du syns en effektiv protest er barnslig, så greit nok, I don't.

 

Oh, se på meg, jeg er så voksen og spiller World of Warcraft.

Ja, du kan bruke den tiden til enten å spille andre spill eller lese om BF3, eller kanskje fag.

 

Og hvordan er DDOS en effektiv protest? Hvordan er å stoppe alt av systemer hos Elkjøp en periode vise at "du burde ikke gjøre feil av leveringer av LE og vanlige versjoner" en solid måte å protestere på? Det er uansett ikke før om en måned du vil merke forskjell, når BtK kommer.

 

Spiller du WoW? Kanskje BF3 ikke passer for deg, du får ikke alt levert i fanget der.

Og jeg spiller ikke WoW, om det var det du hintet til. Det er 5 år gammel historie du prøver å bringe opp, hf :) .

 

ikke ment som kritikk men hva faen har spilling av et spill med "å være voksen" å gjøre?

 

elkjøp er nokk veldig klar over at det er mange misfornøyde kunder ute og å gå til angrep på systemene deiras forbedre nokk ikkje situasjonen. ville heller bare lagt igjen en sur kommentar på face siden dems om noe.

Lenke til kommentar

Det som kunne vært litt fett i bf3(siden det er litt snakk om cod) er å implentere SnD a la cod og cs, isteden for TDM. TDM er jo bare en crappy versjon av Conquest. Kunne faktisk vært underholdene med litt nervepirrende Snd..er jo tross alt eneste moden som er vært å spille i cod...

Endret av eple65
Lenke til kommentar

Vel, må jo ha noe og fordrive tiden med mens en venter.

 

Og hvis du syns en effektiv protest er barnslig, så greit nok, I don't.

 

Oh, se på meg, jeg er så voksen og spiller World of Warcraft.

Ja, du kan bruke den tiden til enten å spille andre spill eller lese om BF3, eller kanskje fag.

 

Og hvordan er DDOS en effektiv protest? Hvordan er å stoppe alt av systemer hos Elkjøp en periode vise at "du burde ikke gjøre feil av leveringer av LE og vanlige versjoner" en solid måte å protestere på? Det er uansett ikke før om en måned du vil merke forskjell, når BtK kommer.

 

Spiller du WoW? Kanskje BF3 ikke passer for deg, du får ikke alt levert i fanget der.

Og jeg spiller ikke WoW, om det var det du hintet til. Det er 5 år gammel historie du prøver å bringe opp, hf :) .

 

DDoS mot elkjøp sin webside vil nok ikke påvirke de interne systemene dems. Ja syns det er en effektiv protest, mye bedre en å skrive ett saklig brev eller klage iallefall, det får faktisk litt reaksjon og respons. Det vil ikke være en protest mot at en ikke fikk LE men en protest mot hvordan de har håndtert hele situasjonen.

 

Nei spiller ikke WoW, men du ser ut som en hardbanka WoW gamer med 5k innlegg i det emnet her på forumet, neste jeg lå merke til når jeg gikk inn på profilen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...