Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Det tvinger pilotene til å fly taktisk, og gjør de det så er stingerne nærmest ubruklige.

Jeg bruker bare 1 skudd hver gang på fly eller heli. Og de er ikke akkurat lavt flyende heller, eller kansje jeg bare skyter ned cod spillere :p

 

Da må de allerede være truffet, for det er 1 skudd disable og 2 skudd destroy på alle heliene iallefall. - Fikk disable 3 ganger etter hverandre på en A10 i går, men regner med at han hadde auto-repair.

Disable, da styrter de jo ned i bakken? I allefall det jeg har opplevd, og når de treffer bakken dør de...

 

 

Er det bare meg eller er det bare 9 map? Litt skuffet der ja.

 

+ 4 til som kommer. (Fra BF2)

Ohh? Nice :D Jeg vet at 1 av dem er karkand, hvilke flere er det? Får håpe at gulf of oman kommer også :D

 

Strike at Karkand, Gulf Of Oman, Sharqi Peninsula og Wake Island :)

wow nice!! :D gleder meg! Når kommer de ut?

 

Ca 1. mnd

Takker ;)

Lenke til kommentar

til deg som syntes stingeren var OP: Når vi er inne på "realisme" i spillet. Dyktige fygere i luftforsvarene rundt om i verden greier ofte å unnamanøvrere aa - ga missiler men blir du truffet så blir du truffet. det er et fåtall jagerfly som enkelte steder på flymaskinen kanskje tåler et treff fra en rakett, samme for helikopterene.

Det er innmari delikate maskiner og det skal faen så lite til ifra eksplosiver at den typen for å få de ned når de først treffer. for å gjøre mest mulig skade "eksploderer" casingen til stridshodene på mange raketter like før sammenstøtet og frigir en hæv med "shrapnel" som blir katapultert mot flyet i enda større kraft en selve missilet. Det vil du virkelig ikke få mot deg med andre ord.

Så nei, stingerene og aa missilene i BF3 er nokk ikke op, heller det motsatte for å holde flygerene bittelitt lenger i lufta siden det hadde vært kjedelig for de som venter i 30min på et fly/helikopter å bli skutt ned med en gang.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor folk gidder å bestille hardcopy hvis de har planer om å spille på release. Det er det samme forbanna maset med hvert ENESTE spill om "når bestilte/fikk du spillet?" "Jeg har ikke fått mitt enda FUFUFUFUF" osv. osv.

 

Jeg bestilte på Origin på mandag. Kjørte proxy trick på tirsdag og fikk spille omgående, og jeg ville fått spilt omgående uansett i morgen siden jeg faktisk hadde hatt spillet på maskinen, preloadet. Hvis det er så jævelig viktig å få spillt spillet på release, hvorfor kjøper dere ikke heller digitalt og venter en stund etter release og kjøper hardcopy på tilbud hvis dere på død og liv må ha boksen? Har dere ikke blitt klok av skade enda, og innsett at å pre-ordre hardcopy som sendes pr. post ikke alltid fungerer 100%?

Endret av Feh
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor folk gidder å bestille hardcopy hvis de har planer om å spille på release. Det er det samme forbanna maset med hvert ENESTE spill om "når bestilte/fikk du spillet?" "Jeg har ikke fått mitt enda FUFUFUFUF" osv. osv.

 

Jeg bestilte på Origin på mandag. Kjørte proxy trick på tirsdag og fikk spille omgående, og jeg ville fått spilt omgående uansett i morgen siden jeg faktisk hadde hatt spillet på maskinen, preloadet. Hvis det er så jævelig viktig å få spillt spillet på release, hvorfor kjøper dere ikke heller digitalt og venter en stund etter release og kjøper hardcopy på tilbud hvis dere på død og liv må ha boksen?

 

Det er spennende og du får litt release følelse. Inkludert at hardcopy eier hvir du virkelig er fan av spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...