Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disable, da styrter de jo ned i bakken? I allefall det jeg har opplevd, og når de treffer bakken dør de...

 

 

Hmm.... :hmm: - du må spille et annet spill, spiller du på konsoll? - 1 stinger skal ta ned ca 50% så det blir disablet, da er det vanskeligere å kontrollere og våpen virker ikke. 1 treff til og de eksploderer. - Mulig du har opplevd at de styrter når du har disablet, men da er det bare fordi piloten ikke klarer å kontrollere en disablet jet/heli.

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Disable, da styrter de jo ned i bakken? I allefall det jeg har opplevd, og når de treffer bakken dør de...

 

 

Hmm.... :hmm: - du må spille et annet spill, spiller du på konsoll? - 1 stinger skal ta ned ca 50% så det blir disablet, da er det vanskeligere å kontrollere og våpen virker ikke. 1 treff til og de eksploderer. - Mulig du har opplevd at de styrter når du har disablet, men da er det bare fordi piloten ikke klarer å kontrollere en disablet jet/heli.

Ohh trodde hele helikopteret gikk i bakken hvis man fikk disable. Og nei jeg spiller bf3 på pc :p Men fremdeles, bare 1 stinger for å ta ut et helikopter? Et helikopter uten våpen er så nær ubrukelig som mulig i mine øyne.

Lenke til kommentar

Hadde problem igår (har forsøkt det proxy greiene som er blitt fortalt) og når jeg går inn på min EA-store hvor jeg forhåndsbestilte spillet ifra og trykker på "last ned nå" så går den inn i origin men det blir bare grått bilde og skjer ikke noe mer... Hva kan dette være? Finner ingenting under "mine spill" heller.. og butikk blir helt grått når jeg trykker på denne last ned filen.

 

Nå er det jo ikke lenge til det blir utgitt uansett da , så kan jo vente, men i tilfelle dette problemet er der da det kommer ut kl. 01:00 .. Noen som har vært borti dette?

Lenke til kommentar

Da har jeg mottatt spillet fra Elkjøp. Stusset over at denne ikke er limited edition utgave (PC) ? Dere som har fått fra elkjøp/lefdal. Hva slags utgave har dere?

 

Bestilte min tidlig (10.07.2011)

Les et par sider tilbake. Alle som bestilte tidlig har fått feil. Vi får mail i løpet av kvelden eller i morgen om hva hvordan det skal løses.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Helikopteret pleier og vippe veldig til den ene siden når det er skadet. Pluss at du har null oppdrift og fly ca 2 meter over bakken.

 

Helikopter er helt umulig. Mulig jeg er noob eller bare tilbakestående.

Så et bilde på reddit som forklarte hvordan det er å fly heli kontra jagerfly, men finner ikke det nå.

 

Heli er veldig lett å ha kontroll over i lufta. Selv har jeg ikke problemer med å styre det, men jeg sliter veldig med å få noe fart i det. Det tar for lang tid å få de små helikopterne høyt opp i lufta og de flyr saktere enn en person går.

Lenke til kommentar

Eid av elkjøp?? Les her!

 

Vi opplever at mange som har bestilt Battlefield 3: Limited Edition har fått vanlig utgave. Dette skyldes en teknisk feil i fordelingen av varer hos oss. Vi har solgt oss tom for Limited Edition og dermed har orderene blitt erstattet med vanlig utgave. Vi jobber med en løsning for alle som er berørte og vi kommer med mer informasjon så snart en løsning er klar. De berørte vil bli informert via e-post!

 

https://www.facebook.com/elkjop

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...